Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Normaal ging ik vandaag naar gym, maar wegens geen concentratie bij het studeren heb ik nog geen **** gedaan vandaag en dus verschuift de gym naar morgenavond. Srs.

zit dan wat minder op dBB, ga studeren en naar de gym

dacht even dat ik in arnodsi's log zat

• #1.404
dacht even dat ik in arnodsi's log zat

???
Daar zie je toch enkel maar Arnodsi's t**ten?

Wendler Training: Deadlift Cycle 2 week 3

Deadlift:
2*8*60
5*80
3*100

5*115
3*120
6*127,5 (repout: minstens 1) rep PR!!
Ging goed, niets te klagen.

Squat: (in de smith)
10*30
10*40
10*50
5*60
5*60
Pffffft. Moest wat zoeken naar de juiste techniek en het ging langs geen kloten. Energiepeil was ook beneden vriespunt; examens, stress, weinig slapen en weinig eten heeft toch een zwaardere impact dan gedacht, maar had wel op meer gehoopt. Niet dus.

Tussen de squat-setjes door, ook nog wat biceps curls gedaan:
3*12*10

Zweten heb ik wel gedaan, maar buiten de DL was het geen goede training. Hopelijk kan ik vrijdag opnieuw richting gym en dan een beter resultaat neerzetten!

:roflol: at t**ten comment

Sterke deadlift man.
Kop op, we hebben allemaal wel eens een mindere dag.

• #1.406
:roflol: at t**ten comment

Sterke deadlift man.
Kop op, we hebben allemaal wel eens een mindere dag.

Thanks brah.

I know, komt wel goed. Ben vooral blij dat ik geweest ben; eindelijk nog eens een uurtje gewoon niet aan men examens gedacht. Was ook al even geleden :o

Thanks brah.

I know, komt wel goed. Ben vooral blij dat ik geweest ben; eindelijk nog eens een uurtje gewoon niet aan men examens gedacht. Was ook al even geleden :o

know the feel bro.
Bij mij zit het er al op. Vroeg begonnen, vroeg gedaan - dat wel. Hoe lang heb je nog te gaan?

• #1.408
know the feel bro.
Bij mij zit het er al op. Vroeg begonnen, vroeg gedaan - dat wel. Hoe lang heb je nog te gaan?

Ow, jij hebt al vakantie? Hoe zijn ze geweest?

Heb er nog drie te doen. Laatste is volgende week vrijdag, volgende is deze vrijdag. Tussenin woensdag nog.

Tsja, je hebt van die dagen die je overwint door op te komen dagen. Next time...

Ow, jij hebt al vakantie? Hoe zijn ze geweest?

Heb er nog drie te doen. Laatste is volgende week vrijdag, volgende is deze vrijdag. Tussenin woensdag nog.

Net gedaan, nu even vakantie en dan al voorbereiden voor de herexamens :')
cry everytime
1 examen (het laatste) een totale flop omdat ik naar de verkeerde planning had gekeken. Dus mijn examen was vroeger dan verwacht. Akward.
Succes nog bro!

• #1.411
Ok boys, gisteren had ik mijn laatste examen dus het trainen kan weer beginnen! Hoop maandag de eerste keer terug in de gym te staan om dan terug stevig te beginnen. Jammer genoeg vertrek ik volgende week donderdag al tot zondag naar Werchter en een week nadien voor 2 weken op reis, dus echt lang is het niet.

Wel beetje k*t. Hopelijk ben ik niet al mijn gains kwijt na deze shit-periode?

Ok boys, gisteren had ik mijn laatste examen dus het trainen kan weer beginnen! Hoop maandag de eerste keer terug in de gym te staan om dan terug stevig te beginnen. Jammer genoeg vertrek ik volgende week donderdag al tot zondag naar Werchter en een week nadien voor 2 weken op reis, dus echt lang is het niet.

Wel beetje k*t. Hopelijk ben ik niet al mijn gains kwijt na deze shit-periode?

Als het eten niet al te bagger was zou ik me niet zo'n zorgen maken ;)

Hoe gingen de examens?

Och daar gaan je gains :rolleyes:
Gewoon niet zo druk over maken gewoon genieten van je vakantie.

Jup, jij komt met 48kg bw terug.

• #1.415
Als het eten niet al te bagger was zou ik me niet zo'n zorgen maken ;)

Hoe gingen de examens?

Het eten was bagger :)

Zal morgenvroeg eens op weegschaal gaan staan. Schat zo'n 66kg.

Examens: 6 gedaan, 4 gingen goed, 2 minder. Denk zo'n 2 herexamens dus.

Och daar gaan je gains :rolleyes:
Gewoon niet zo druk over maken gewoon genieten van je vakantie.

Van men vakantie geniet ik zowiezo, maar ik was blij dat ik eindelijk onderweg was naar de 70kg en hoop dat daar dus nog wel wat van overblijft :rolleyes:

Jup, jij komt met 48kg bw terug.

Hahaha :fuu:

Genieten = veel eten
Dus dat komt wel goed :D

Waar ga je binnenkort trainen? Terug in lille?

• #1.417
Genieten = veel eten
Dus dat komt wel goed :D

Waar ga je binnenkort trainen? Terug in lille?

Hahaha niet bij mij, dat weet je ;)
Veel eten = proppen!

Jup, terug in Lille. Squatten in de smith, dat wel, maar betere gyms zijn er gewoon niet in onze buurt en heb geen zin om opnieuw nog eens ergens inschrijvingsgeld te betalen :(

• #1.418
Time To Get Swole

Man, do I have some magical, mystical, muscle building advice for you today. But I know – you’re extremely skeptical. You’re waiting for the bullcrap; to be let down by some cool sounding training system with overly complicated mumbo jumbo, and exercises that suck.

Sorry, no fail for you today.

I don’t hand out fail. I’m not pushing an agenda. You want to get big fast, then do the following.

1 – Stay with a Simple Routine

Listen, you have been searching for the ultimate routine for years. In fact, you spend more time reading about routines then performing routines. And each week you switch routines. I’ve found it, this week I’m making the change to blah, blah, blah and will grow!

Fail!

Enough with this foolishness. I’m about to carpet bomb your fantasies, so you have been warned. Brace yourself. Here goes…it doesn’t matter what routine you use. Yes, you heard me right. Doggcrapp, Max Stim, Dogg Stim, Max Crapp…whatever. Just pick something and stick with it. And make sure the routine isn’t complicated. You don’t need complicated.

A simple routine focuses on progression of weight using basic heavy compound lifts including:

Squats
Deadlifts
Bench Press
A form of the Overhead Press
E. T. C.

If you find that your routine has you doing giant sets, drop sets, or focusing on the dreaded mind-muscle connection, run like the wind. And worse yet, if it contains too many isolation movements…well…FAIL. You don’t need training techniques or isolation movements, you need to:

2 – Lift Heavy Ass Weights

Lift heavy ass weight. Heavy ass weight makes muscles grow. Heavy ass weight can be in any rep range, because it is heavy ass weight and is kicking your balls seven ways to Sunday.

What rep range should I use? FAIL! It doesn’t matter – Lift heavy ass weights!

What should my rep speed be? FAIL! It doesn’t matter – Lift heavy ass weights!

Should I do cable crossovers before or after flyes, and should incline bench be performed with a 22 degree angle, or a 24 degree angle? FAIL! It doesn’t matter – Lift heavy ass weights!

What split is the most effective for mass? FAIL! FAIL! FAIL!

GO LIFT HEAVY ASS WEIGHTS!

But I don’t want to lift heavy! So and so says that squats are bad for your knees, and my mom is afraid and wants me to take up knitting.

Both so and so, and your mom (no offense to moms) can barely lift a roll of toilet paper to wipe their own asses. If you want to look like your mom, listen to the training advice of your mom. If you want to pack on muscle, lift heavy ass weight!

The end!

3 – Stop Bitching and Get Your Ass to the Gym!

I’m tired.

My toe hurts.

My right nut seems small today, maybe I shouldn’t train.

Want to know how to fail? I mean epic fail? Continue to make excuses, and avoid going to the gym. Want to know how to succeed? Gird up your balls, shut the hell up, and get your ass to the gym, 52 weeks a year. The end.

This isn’t complicated.

Of course your left nut hurts! You’re lifting weights. Lifting heavy ass weights will hurt from time to time. Pain is part of the equation. We aren’t collecting bottle caps here, Charles.

4 – Forget Your Damned Abs and Eat!

I want a six pack!

Bud, if you think you can pack on muscle and carve out a six pack in the same month, you need to lay off the crack pipe.

This just in…if you want muscle, you need to eat big. If you want to be a 220 mass monster, but only weigh 120, you need to start eating like you weigh 220 pounds.

How long should I bulk before I cut? FAIL! Eat until people at the gym start asking you where you get your steroids from. Then, and only then can you start cutting.

Should my bulk be dirty or clean? FAIL! Grab a shovel and get to gettin’.

Whole milk has fat! Almonds have fat! I can’t eat fat! FAIL! Listen, drinking whole milk and lifting heavy ass weights equals muscle mass.

Lijkt een grote lap tekst, maar brahs, geloof mij, neem even de tijd om hem te lezen en je zal meteen de nood hebben om hem te delen aan alles en iedereen. Hoewel jullie het waarschijnlijk allemaal al weten, wat er in staat, is hij echt the shit :roflol:

• #1.420
Pre-Examens
BW (pré-shit) op zondag 2 juni: 68,8kg

BW (post-shit) op maandag 3 juni: 68,1kg

Na eerste examen:

BW (post-shit) op woensdag 5 juni: 67,5kg

Na 6 examens:

BW (pré-shit) op zondag 23 juni: 65,5kg

3,3kg weg op exact 3 weken tijd :roflol: Daar doe ik maanden over om dat er bij te krijgen en nu ... poep aan de fan :(

Terug
Naar boven