XXL Nutrition

Jorgyboy's Log: Beastmode!

srs, hoe krijg je dat klaar man wtf, zorg gewoon dat je je macro's haalt.. als je dit bij elke examens hebt gain je niks meer

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Weet ik veel brah ... zit er veel spier bij denk je? :sad:

En dit waren men laatste examens, of toch zo goed als. Waarschijnlijk nog een keer 2/3 herexamens en dan is het klaar met studeren :)

Dat is vooral vocht man, don't worry. Heb je er in 3 weken ook weer aan.

• #1.424
Dat is vooral vocht man, don't worry. Heb je er in 3 weken ook weer aan.

Hoop het echt ... :sad:

Ben aan het twijfelen om even wat interval-trainingen te doen, buiten in de tuin, nu de zon even schijnt. Iets in de trend van:

1 min pull ups
1 min burpees
1 min lunges
1 min pompen
1 min BW squats met sprong
...

En dat dan een paar keer ofzo?

Gym ga ik morgenavond en dinsdag zowiezo, hopelijk (normaal gezien wel) ook donderdag en vrijdag. Nu is gym gesloten, maar heb geen ruk te doen :)

bietje conditioning is nooit weg

wel meer eten dan

• #1.426
bietje conditioning is nooit weg

wel meer eten dan

Conditie is echt ruk :roflol:

Had een stuk of 10 oefeningen genomen: squats (30kg), walking lunges (30kg), close grip pull ups, chin ups, push ups, diamond push ups, military press (30kg), crunches, hanging leg raises en db curls.

Eerste keer heb ik ze alle 10 gedaan achter elkaar, allemaal 1 min, zonder rust. Na de 10 min was ik kapot. Ik kon nix meer ... even kleine 10 min moeten uitrusten, om ze dan nog eens opnieuw te doen, maar heb er dan voor gekozen om ze op te splitsen in twee groepen van 5. Dat ging beter. Qua kracht zat het allemaal nog wel lekker, al is 30kg natuurlijk niets. Conditie is gewoon echt ruk en heb nog gewoon veel te weinig energie na de voorbije weken...

• #1.427
Wendler training: Bench Press Cyclus 2 Week 3

Bench Press:
2*12*20
8*40

5*65
3*70
8*72,5 (repout: minstens 1) + 2 met spot PR!!
Drie weken geleden was het 15*70kg, dus ben duidelijk wel wat kracht verloren, maar volgens de spiegel was het ook veel vet. Zeker op het einde van de training en de pomp er was.

Military Press:
10*35
10*35
10*35
10*35
9*35
K*t, had hem bijna. K*t k*t k*t!

Cable Row:
10*6
10*7
10*8
11*8
10*8

Dumbbell Curls:
10*10
10*12
8*14
Tevreden hierover :D

Eindelijk ook terug wat honger. Had na de training meteen een shake gedronken, maar een half uur later kwam ik thuis en had honger, dus ben meteen in de koelkast gedoken. Eten moet goed komen, dat moet gewoon!

Eindelijk ook terug wat honger. Had na de training meteen een shake gedronken, maar een half uur later kwam ik thuis en had honger, dus ben meteen in de koelkast gedoken. Eten moet goed komen, dat moet gewoon!

Fuel the machine! :meal:
Mooie training man!

• #1.429
Fuel the machine! :meal:
Mooie training man!

Thanks brah! Vond het wel meevallen. Beetje teleurgesteld in repout bij BP, maar het was zowiezo een PR dus ...

Zometeen maxen op de squat in de smith, benieuwd wat dat gaat geven :roflol:
En dan doet men kont nog zeer, van de lunges (en squats?) van zondag ... (no homo)

Ohja, nog bijna vergeten; gisteren in de gym beginnen praten met iemand. Kerel deed aan internationaal Judo en dus dacht ik dat ik misschien nog wel wat van hem kon leren. Was ongeveer een kg of 73, bij 1m75, dus niets speciaals, maar toch. Trainde nog maar 3 maanden dus gaandeweg had ik door dat hij er misschien toch niet zoveel van wist en dan zei hij ineens: "De voorbije maanden heb ik 4,5kg gegained ... pure spiermassa."

Needless to say conversation was over...

Haha :P

Mooie MP nog na je VPR.

Mooi die MP man! Door je examens wat minder tijd gehad voor te trainen of?

JorgyBoy to pass his exams?
Yes @ 5.40
No @ 1.18

• #1.434
Mooi die MP man! Door je examens wat minder tijd gehad voor te trainen of?

Jup. Had me ook overal uitgeschreven in jullie logs, maar als ik wat efficiënter met men tijd had omgesprongen had ik dezelfde resultaten kunnen halen mét gym en mét DBB. Anyway, op drie weken tijd amper een keer of 2 naar gym geweest, dus moet nu wel terug wat inhalen. 3kg kwijt, maar volgens de spiegel in de gym gisteren was dat vooral vet, hoewel ik ook wel wat ben teruggevallen in kracht...

Anyway, op naar gym nu!

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 17:06 ----------

JorgyBoy to pass his exams?
Yes @ 5.40
No @ 1.18

:roflol:

All-in op no :o

Heb een joet op Yes dus hoop voor jou dat je het haalt!

• #1.436
Heb een joet op Yes dus hoop voor jou dat je het haalt!

Een watte?

Wendler training: Squat Cyclus 2 week 3

Squat: (i/d smith)
3*12*20
8*40

5*60
5*65
4*65 (+1 spot)
4*65 (+1 spot)
Techniek was niet zo goed blijkbaar en voelde het ook aan, dus even de gym-uitbater gevraagd om er op te letten. Techniek is nu wel een pak beter en voel het beter in men benen, dus wel nog tevreden hierover. Komt wel goed, die squat.

Enkele back extensions, wachtend op een plaats/stang voor de DL.

Deadlift:
8*60

10*80
10*80
10*80
10*80
10*80

Hanging leg raises:
3*10
Met wat schuine enzo erbij ...

Dacht dat ik al anderhalf uur bezig was dus toen maar snel richting douche gegaan. Achteraf in auto bleek dat ik amper een dik half uur had getraind, dus had de klok verkeerd gelezen in de gym :roflol:
Wel jammer, want wou eigenlijk nog kuiten erbij te nemen. Ach, stond te trillen op men benen in de douche (no homo) en men onderarmen stonden knetterhard, dus was een goede training.

squat in de smith ? wat ?

WAT

BEN JIJ GEK

dude srs, wtf

Goed dat je weer bezig bent man!
Dit zal morgen wel flinke spierpijn opleveren!

Ben van gym veranderd. Kan niet anders. Echt niet. Srs.
Dan kan je net zo goed 2x per week deadliften en legpressen ofzo, squats in de smith is echt geen vervanging voor normale squats

of clean met front squat, of zercher squat vanuit bench press rack ?

Terug
Naar boven