MuscleMeat

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
Goed dat je weer bezig bent man!
Dit zal morgen wel flinke spierpijn opleveren!

Ik kom altijd terug ;) Hopelijk nu ook sterker!
Hopelijk!

Dan kan je net zo goed 2x per week deadliften en legpressen ofzo, squats in de smith is echt geen vervanging voor normale squats

of clean met front squat, of zercher squat vanuit bench press rack ?

Srs?

Euh, ja, een zercher squat moet wel mogelijk zijn ja, al weet ik niet hoe ik daaraan moet beginnen.
En een front squat, tjah, veel plaats is er niet en ze kijken me nu al raar aan met een DL van 100 :roflol:

• #1.442
Ben gisteren een nieuwe cyclus begonnen, mijn derde al ondertussen.
MP: 55 --> 60
BP: 85 --> 90
DL: 140 --> 150
Squat: Nog geen idee wat ik hiermee moet.

Wendler training: Military Press Cyclus 3 week 1

Military Press:
2*12*20
8*30

5*40
5*42,5
8*47,5 (repout: minstens 5)
Erg zwakke repout, 4 onder men PR van 2 weken geleden. Had vooraf wel het gevoel dat het geen goede ging worden, armen en borst waren nog moe van maandag en het feit dat ik gefailed was op die 5*10*MP zal er ook wel wat mee te maken hebben. Eten van de voorbije 2 dagen was ook niet top.

Bench Press:
10*55
10*55
10*55
10*55
10*55
Waar is de tijd dat ik er 15 of 20 kon doen hier? :roflol:

Chin Ups:
12*BW
12*BW
11*BW
Meh, niet echt tevreden. De laatste 11 gingen echt niet zo goed en had beter verwacht.

Nadien nog wheyklets gehad met uitbater en volgens hem zijn wheyshakes en BCAA's supplementen die iedere gymgoer standaard moet innemen om optimaal te gainen. Ik zei dat ik eerst wou proberen mijn trainingen en voeding top te krijgen, vooraleer ik geld wou spenderen aan supplementen. Toch herhaalde hij opnieuw dat BCAA's eigenlijk een must zijn en dat ik ze best kon nemen indien ik verder wou blijven trainen. Is he right?

BCAA's zijn zover ik begrepen heb echt zinvol als je gaat cutten...

whey is in mijn mening wel weer een must, gezien de eenvoudige wijze van hoge biologische waarde eiwitten die je snel binnenkrijgt

• #1.445
Huh, was die 10x55kg bench fail dan? Raar van die MP inderdaad, heb je wel gedeload? IMO zijn BCAA's niet nodig als je je eiwit uit gevariëerde bronnen haalt. Misschien vind je dit interessant om te lezen: http://www.livestrong.com/article/426854-dietary-sources-of-branched-chain-amino-acids/

Neenee, die 5*10*55kg BP was geen fail, maar vroeger ging dat gemakkelijker, al was het toen wel maar met 40kg enzo :roflol:

Neen, geen deload gedaan, maar dat heb ik op het einde van vorige cyclus ook niet gedaan. En wil ik ook liever niet doen, aangezien ik volgende week weer 4 dagen naar Rock Werchter ga, en een week later op reis vertrek en weer twee weken niet kan trainen. Rust genoeg dus, moet nu even knallen, niet?

Zal straks je link eens lezen, vandaag nog niet thuis geweest en vertrek direct nog naar gym. Even de biefstuk laten zakken en checken wat jullie te zeggen hebben :)

BCAA's zijn zover ik begrepen heb echt zinvol als je gaat cutten...

whey is in mijn mening wel weer een must, gezien de eenvoudige wijze van hoge biologische waarde eiwitten die je snel binnenkrijgt

Jij neemt ze niet, neem ik aan dan? :)
Cutten is nog lang niet de bedoeling, maar misschien wel handig op dagen dat ik niet train en te weinig/slecht eet?

Whey neem ik nu wel altijd vlak na mijn training, maar twijfel er nog over om ze voor mijn training te nemen, van zodra ik terug besteld heb. Dus die must heb ik toch al dan.

• #1.446
K*t gym sloot vandaag om 21u ... dan maar thuis men gewichten even terug vanonder het stof halen. Eens kijken wat ik hier thuis kan.

• #1.448
Wrm sluiten die vroeger?? Succes met het improviseren van je training!

Goede vraag :mad:

Heb het ze niet kunnen vragen omdat ze meteen begon te lullen over dat er al twee weken overal een papier hangt met de mededeling erop. I haven't seen no paper ...

En dan waren er een paar pummels die dachten dat ze grappig waren en begonnen vragen van: "Wat kom je doen? Biceps? Wacht, pak snel een paar flessen water. Ha. Ha. Ha."

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Nee srs...is lame, morgen gaan trainen geen optie?

Lol :P

• #1.451
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Nee srs...is lame, morgen gaan trainen geen optie?

Mnee, morgenvroeg moet ik vroeg op om mijn kot leeg te gaan maken en nadien nog weg met familie; gym is maar open tot 14u morgen.

Net 5*99kg gedeadlift. Geen idee wat het is, maar ben al zwaar aan het zweten en kreeg ze maar met moeite omhoog. Zal geen zware repout worden, vrees ik.

Mnee, morgenvroeg moet ik vroeg op om mijn kot leeg te gaan maken en nadien nog weg met familie; gym is maar open tot 14u morgen.

Net 5*99kg gedeadlift. Geen idee wat het is, maar ben al zwaar aan het zweten en kreeg ze maar met moeite omhoog. Zal geen zware repout worden, vrees ik.

99 kg? :p das een gek gewicht maar niet slecht

• #1.453
99 kg? :p das een gek gewicht maar niet slecht

Heb een stang van 15kg en heb geen schijfjes van 2,5, maar van 2 dus:
15+2*10+2*10+2*10+2*10+2*2 = 99 :p

Heb het probleem trouwens ontdekt: hier thuis zijn het allemaal schijfjes van 10kg, waardoor ik 10cm lager/dichter tegen de grond moet beginnen, en mijn benen zijn nu al aan het verzuren.

Komaan, repout, here I come!! :fire:

Gheghe, zal wel lekkere rom zijn idd.

• #1.455
Gheghe, zal wel lekkere rom zijn idd.

Die ROM was echt killing, gadverdamme!

Geen idee of dit enigszins een DBB-waardige training was, maar ik zweet als een otter en ben kapot.

Wendler training: Deadlift Cyclus 3 Week 1

Deadlift:
2*8*55
8*79

5*99
5*107
12*115 (repout: minstens 5)
2 minder dan de PR van een tijdje geleden, maar deze ROM was echt doodgaan. Benen waren nog niet klaar na de squats van dinsdag en door de grotere ROM verzuurden ze sneller en zat er niet meer in. Sorry brah's.

Squat:
20*40
30*40
Moest eigenlijk 5*10 doen, maar had er echt geen zin meer in. En dan was het ofwel geen 50 reps doen, ofwel twee keer staalhard knallen. Heb voor het laatste geopteerd. Benen zijn kapot, onderrug begon op het einde te verzuren, buikspieren (rechterzijkant??) begon te 'steken' en energiepeil was serieus aan het zakken.

Anyway, gym was gesloten en heb toch de twee belangrijkste oefeningen gedaan. DL best tevreden uiteindelijk voor hier thuis en de squat ... tjah ... dat het pussyweights zijn weet ik ook, maar zolang ik er maar moe van word zeker? :o

Hé, je moet niet terug wuiven als je aan de bushalte staat hoor :mad:

no homo
en heb ook niet gewuifd want je keek niet :(

nogmaals
no homo

• #1.457
Aan welke bushalte stond ik?

• #1.459
Int dorp, iets voor de middag, maar ik zat helemaal vanachter wat weggestopt :o

Jij zat ook op de bus? Richting Turnhout?

Btw, mijn kont is aan het 'op-stijven' :o
Geen idee of dat echt iets is, maar mijn rechterbil is stijver en stijver aan het worden en geraak nog met moeite de trap op :roflol:

Tijd om te gaan slapen.

'Night boys!

Dat is een deficit deadlift, niet te vergelijken, niet slecht gedaan hoor

Terug
Naar boven