Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Dat is een deficit deadlift, niet te vergelijken, niet slecht gedaan hoor
Een wat?
Boy, much to learn I still have.
Maar bedankt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een deficit deadlift, niet te vergelijken, niet slecht gedaan hoor

Goede training op nuchtere maag bro.
DB Curl wilt bij mij ook soms gewoon niet lukken, don't know why and how. i cry

Wat pijnlijk? Was toch een prima training
Je hebt toch whey of bcaa's oid genomen voor die training?

Hahaha ja boy, ik kon er weinig aan doen, al had ik misschien beter een shake besteld voor men training dan?
Mmnee, voelde dat ik vrij energieloos was en ook mentaal kreeg ik er een deuk door
Nuchtere maag is nuchtere maag brah, geen whey, geen bcaa's (heb ik zelfs niet), zelfs geen boterham... laatste maaltijd was 3u voor men training.
Ow 3uur valt nog mee man.Hahaha ja boy, ik kon er weinig aan doen, al had ik misschien beter een shake besteld voor men training dan?
Mmnee, voelde dat ik vrij energieloos was en ook mentaal kreeg ik er een deuk door
Nuchtere maag is nuchtere maag brah, geen whey, geen bcaa's (heb ik zelfs niet), zelfs geen boterham... laatste maaltijd was 3u voor men training.
Spierafbraakwat heb je nou aan eiwitten direct voor een training, daar gaat het echt niet beter van.
Carbs /suikers

wat heb je nou aan eiwitten direct voor een training, daar gaat het echt niet beter van.
Carbs /suikers

Ow 3uur valt nog mee man.
p*ssy
Spierafbraak
Anders zou je ook geen bcaa's nemen hé![]()
Shake bestellen? Kan dat in jullie gym?
Toch geen slechte training man!
Waarom ben jij er niet bij bij de meet![]()
30 shakes = 60 euri's.Jup, gym verkoopt veel verschillende shakes. Neem al een tijdje met whey-shake daar aangezien ik altijd te tam ben om hem online te bestellen. Kost 2 euro per shake.
Denk dat ze er ook wel andere shit hebben staan.
Thanks brah.
Ben op Rock Werchter dan, anders had ik jullie graag mijn vooruitgang laten zien! (no homo)
Rock Werchter... srs... wij gaan een weekend anabool trainen en bulken. En jij gaat katabool zuipen en junk vreten?broski...
Rock Werchter... srs... wij gaan een weekend anabool trainen en bulken. En jij gaat katabool zuipen en junk vreten?broski...

Ben aan het twijfelen om men kwark-potten mee te nemen![]()
30 shakes = 60 euri's.
Ja, dan wordt bodybuilding wel een dure hobby.
Dit.
Tentsletje.

en die in een tent in de zon laten staan
living on the edge
yolo
swag
#########################

Hoe moet ik dan aan men dagelijkse kcal en eiwitten komen?![]()
Zit nog melk bij ook he
Is inderdaad duurder, dus de whey zal binnenkort wel besteld worden!
En ik hoop dat ik een tentsletje vind!
---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 21:18 ----------
![]()
Hoe moet ik dan aan men dagelijkse kcal en eiwitten komen?![]()