Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Ach, op elk potje past een dekseltje!
Zelfs op die dikke van Devos Lemmens!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wacht maar, zodra ik gecut hebben komen die chicks niet alleen mijn biceps kussen maar ook mijn abs, wait and see
wacht maar, zodra ik gecut hebben komen die chicks niet alleen mijn biceps kussen maar ook mijn abs, wait and see
Abs op een PL'er?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Knap als je dat kan.
Ik heb vaak na een squat het beste van m'n workout al gehad![]()
Heb het de voorbije 2 maanden altijd al gedaan en dat gaat wel, aangezien je 3*5*high weights doet bij de ene en bij de andere 5*10*low weights.
Je volgt de BBB challenge? Ik vind het wel fijn trainen om bv na OHP 5 setjes op 50-70% te trainen met de bench, en visa versa. Je krijgt dan meer een ub/lb training.

Hij kraakt het schema niet volledig af en begrijpt mijn denkwijze, maar is niet overtuigd. Het kan zijn dat het werkt en dus raad hij me aan om het nog een maand of twee te doen (vooral omdat ik zei dat ik dit mentaal goed aan kan) en dan te kijken naar de resultaten. Als ze tegenvallen, zal hij voor mij een massa-schema maken.
Zelf ben ik ook nog volledig overtuigd van dit schema; het is niet volledig denk ik. Daarom stel ik dit voor, wat denken jullie?
BBB Challenge? Zegt me niets. Ik heb mijn mosterd van Diaephi en zijn Wendler-schema
Zo doe ik het nu ook, al had ik niet meteen oog op een UB/LB trainingsschema op te maken![]()
Ik denk (en das dan mijn ervaring met 5 x 5 van Reg Park) dat dit ideale schema's zijn om massa en kracht op te bouwen.
Wil je gaan afwerken en fine tunen zou ik overschakelen op een splitschema (om alles veel specifieker aan te pakken).
Dit is natuurlijk enkel mijn idee naar wat ik ervaar en de conclusies als ik erover nadenk...weet niet wat de rest ervan zegt!

Monday
A Military press
B Bench press
C Chins
** Curls
** Triceps pushdowns
** Face pulls
Tuesday
A Deadlift
B Squat
C Ab wheel
Thursday