MuscleMeat

Jorgyboy's Log: Beastmode!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Het is een deuk in dr vertrouwen als ze er achter komt bro, denk er nog maar goed over na, en daar heb je gelukkig de tijd voor de komende weken ;)

****ing hell, stop being right goddamnit! :mad:

Nee, je hebt volledig gelijk en het is inderdaad niet helemaal koosjer wat ik nu doe, maar ik heb nog nooit gelogen tegen men GF en ben dat ook niet van plan. Als ze er ooit iets over vraagt of er achter komt, zal ik altijd eerlijk tegen haar zijn. Dat is iets waar ik me sterk in maak en van overtuigd ben te doen. Het is inderdaad niet eerlijk, maar in het begin van onze relatie had ik ook al tegen haar gezegd dat ik het toen nog moeilijk had met men break-up en daarom traag wou gaan. Ze weet het dus wel al deels, maar het lijkt me geen goed plan om mijn dronken berichten naar men ex even door te sturen naar men GF. Help ik zowel mezelf, als haar, als onze relatie niet mee. Hopelijk brengt de vakantie raad.

Thanks brahs (iedereen behalve diaphi :p), doet wel echt goed om er met iemand over te kunnen praten en even in softmode te kunnen gaan. #bèta #noswag

Means a lot!

Ik zat met je in...maar door die hashtags en dat swag gedoe op het einde...ik zou je er bijna een kaart voor geven :mad:

Maar ff serieus, bob heeft inderdaad gelijk. Al ga je daar wel zelf achterkomen. het is normaal wat je nu doet, en wat wij ook zeggen. Ik denk dat je je weg zelf wel gaat vinden. Maar als je zoals je zegt gewoon eerlijk bent tegen je gf als ze het vraagt, dan zit dat volgens mij wel goed!

• #1.523
Héé boys, ben weer terug in het koude belgenlandje!

Gymstatus: Twee weken geen gewicht gezien, enorm veel gezweet op het strand en door de hitte volgens mij bijna nooit voldoende kunnen eten. Ook wel bijna nooit wat gedaan, dus erg veel energie had ik ook niet nodig denk ik :) Gisterenavond stond ik op zo'n 68kg, dus dat viel best mee. Schat dat ik 's ochtends op zo'n 65,5 zal staan en dus ben ik niet zoveel gewicht kwijt hoop ik. Sta ook wel iets droger, al kan dat ook maar een gedacht zijn natuurlijk.

Wou daarnet naar de gym vertrekken, maar hij sluit reeds om 13u 30, dus moet nog een paar uur wachten. Heb besloten om een kleine 'deload'-week in te lassen en dan volgende week opnieuw te beginnen met mijn 3e cyclus. De deload-week zal een herhaling zijn van de eerste week van mijn tweede cyclus. Zelfde oefeningen, zelfde opbouw, enkel iets lagere gewichten.

Voor zij die het interesseert; gelul over mijn ex en mijn huidige GF:
GF-status: Voor ik op reis vertrok had ik, voor zij die het zich niet meer herinneren, in een zatte bui enkele zielige berichten gestuurd op FB via PB naar mijn ex. De avond waarop ik ging vertrekken, kreeg ik een antwoord van haar. Na een paar uur twijfelen om het te openen, heb ik het toch stiekem (mijn huidige GF was bij mij) gedaan en wat bleek? Mijn ex had niet eens de moeite gedaan om zelf te antwoorden, maar haar nieuwe BF had geantwoord: "Wat scheelt er met jou makker? Grtz Dieter" - was het antwoord.

Even was ik verbaasd, maar dan dacht ik: "The ****?" Mijn ex kan niet eens meer de moeite doen om zelf een bericht naar me te sturen als ik duidelijk even in moeilijkheden zit? Geeft volgens mij duidelijk weer hoe zij zich voelt over mij momenteel en op dat moment heb ik de klik kunnen maken die nodig was: **** mijn ex-gf :)

Vanaf dat moment ben ik voluit gegaan voor een zalige vakantie met mijn huidige GF en dat is perfect gelukt. Heb een geweldige vakantie met haar gehad, ze was in bijna alle opzichten beter dan mijn ex (enkel coïtus is wat ondermaats) en heb me enorm geamuseerd. Ik denk steeds minder en minder aan haar en er gaan zelfs dagen voorbij waarbij ik helemaal niet meer aan haar denk. Ik ben gelukkig met mijn huidige GF en denk dat het ook zo zal blijven :)

Nogmaals thanks voor alle steun, boys! Love you guys!

Aight, goed nieuws. Live and let go. En samen dingen ontdekken op seksueelgebied is toch alleen maar mooi man :D

Wat scheelt er met jou makker? Grtz Dieter

Niet zo ziek als je denkt, maar heb ze al wel gedeeltelijk deepthroathing aangeleerd :roflol:

images?q=tbn:ANd9GcTa6Zsk1xBp7ntCdmDyLRFHt9yL4m9bVbH-Q0g_3iNeWwSTDghG.jpg

• #1.530
[Link niet meer beschikbaar]

Kruisje?

Military Press:
2*12*20
8*30

5*37,5
5*40
14*42,5 (vorige repout 15)
Best tevreden dus :)

Bench Press:
10*50
11*50
12*50
13*50
14*50
Pff, was zwaarder dan verwacht. Ga volgende week toch niet veel hoger moeten proberen, al had ik vandaag amper gegeten en niet zo goed geslapen.

Chin Up:
10*BW
10*BW
10*BW

DB Triceps Extension:
10*16
10*18
10*20
Had voor mijn vakantie 3*10*20 genomen en denk dat dit er vandaag uiteindelijk ook wel in zat. Ging redelijk soepel dit.

Biceps Curl:
10*10 (normal)
10*10 (hammer)
10*10 (concentration)
Mooie pomp.

Al bij al redelijk tevreden.

goed nieuws man en mooie training

• #1.532
Wat een flut training vandaag; slecht geslapen, dat wel, maar nog steeds geen excuus voor dit:

Deadlift:
2*8*60
5*80

5*100 (reeds grip problemen)
5*107,5 (straps gepakt - enorm vermoeiend al)
5*115 (een repout zat er echt niet in; echt geen energie)

Squat: (smith)
10*45
10*45
10*45
10*45
10*45
Pfff. Had gehoopt dat dit redelijk easy zou gaan, maar heb moeten hijgen en puffen om ze eruit te krijgen. Na de eerste set had ik niet gedacht dat ik er 50 zou uitkrijgen, maar op karakter heb ik ze eruit gesleurd. Weird shit.

DB Shrugs:
12*26
12*26
12*26
Wou vooral men grip wat trainen en niet zozeer focussen op de traps. Ging wel redelijk dit.

Forearms BB Roll
30*20
30*20
30*20
Wat shit voor de grip, geen idee wat de echte naam is.

Als je op je 5e set nog 14 reps kan moet je volgende keer gewoon verhogen imo, al is het maar 2.5 kg. Nette shrugs verder.

Iedereen heeft welis zo'n dag
Toch vind ik het wel mee vallen

• #1.535
Als je op je 5e set nog 14 reps kan moet je volgende keer gewoon verhogen imo, al is het maar 2.5 kg. Nette shrugs verder.

Zal inderdaad wel verhogen, maar het zal niet veel hoger zijn :p

Iedereen heeft welis zo'n dag
Toch vind ik het wel mee vallen

True story en had al bijna 3 weken niet meer gesquat en gedeadlift, maar toch, als dit een weerspiegeling zou zijn van mijn huidige krachtniveau, heb ik schrik voor volgende week.

Welkom terug broeder, goed dat je die shit al wat beter uit je hoofd kan zetten.
Sex kan enkel beter & beter worden door erover te babbelen, dingen uit te proberen en vooral veel te oefenen :eyebrow:

Even terug in je trainingen komen & lekker knallen :thumb:

coïtus is cardio bro...

• #1.539
Welkom terug broeder, goed dat je die shit al wat beter uit je hoofd kan zetten.
Sex kan enkel beter & beter worden door erover te babbelen, dingen uit te proberen en vooral veel te oefenen :eyebrow:

Even terug in je trainingen komen & lekker knallen :thumb:

Thanks brah!

True story, al is ze weinig creatief op dat vlak vrees ik, dus moet het allemaal van mij komen en ik heb de meeste van mijn huidige kunstjes al getoond dus... :p

Hoop dat ik volgende week terug lekker kan knallen, ja!

Daarom dat je gaat cutten? :scratch:

Of dat je bulk uit de hand is gelopen? :scratch:

Net een excuus om daarna nog een heerlijke shake te drinken of bakje kwark.

yes srs.

No! I will not be one of those guys, that are like: "Oeeh, I just had coïtus, time for a shake!"

Terug
Naar boven