Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Het is een deuk in dr vertrouwen als ze er achter komt bro, denk er nog maar goed over na, en daar heb je gelukkig de tijd voor de komende weken![]()
****ing hell, stop being right goddamnit!

Nee, je hebt volledig gelijk en het is inderdaad niet helemaal koosjer wat ik nu doe, maar ik heb nog nooit gelogen tegen men GF en ben dat ook niet van plan. Als ze er ooit iets over vraagt of er achter komt, zal ik altijd eerlijk tegen haar zijn. Dat is iets waar ik me sterk in maak en van overtuigd ben te doen. Het is inderdaad niet eerlijk, maar in het begin van onze relatie had ik ook al tegen haar gezegd dat ik het toen nog moeilijk had met men break-up en daarom traag wou gaan. Ze weet het dus wel al deels, maar het lijkt me geen goed plan om mijn dronken berichten naar men ex even door te sturen naar men GF. Help ik zowel mezelf, als haar, als onze relatie niet mee. Hopelijk brengt de vakantie raad.
Thanks brahs (iedereen behalve diaphi
), doet wel echt goed om er met iemand over te kunnen praten en even in softmode te kunnen gaan. #bèta #noswagMeans a lot!

Gisterenavond stond ik op zo'n 68kg, dus dat viel best mee. Schat dat ik 's ochtends op zo'n 65,5 zal staan en dus ben ik niet zoveel gewicht kwijt hoop ik. Sta ook wel iets droger, al kan dat ook maar een gedacht zijn natuurlijk.