AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Was inderdaad super klote en ik begreep zowel het standpunt van men ouders, als dat van men vriendin. Alleen ze verzoenen zat er niet direct in ... en dus dacht ik dat het beter was om uit elkaar te gaan.

Probeer het, heb net een film gekeken en ga zo vertrekken naar de gym. Hopelijk kan ik even knallen en vanavond komt men GF, zij zal me ook wel op andere gedachten brengen hopelijk :)

Thanks brahs, means alot! Srs.

Knal ze! And that's what brahs are for :D

I'm trying to, maar onze break-up was niet onze eigen beslissing. Hard to explain, maar we voelden nog veel voor elkaar alleen hebben we onze relatie moeten stopzetten aangezien er zware ruzie was tussen ons en mijn ouders. Zware k*t-beslissing dus.

Hoop het brah, maar had gehoopt dat het na een jaar wel al gemakkelijker was. En het was gewone een k*tte break-up. Liefde was niet voorbij, maar toch hebben we besloten er een einde achter zetten ... Alé, eigenlijk wou zij verder proberen, maar ik dacht niet dat het ging lukken. En kijk nu, nu huil ik en zit zij met iemand anders :roflol:

Op die manier is het wel drie keer zo k*t ja. Zoals ik al zei slijt het wel, maar ik denk dat je nog gewoon gefrustreerd bent en het voor jezelf nog geen rust kan geven dat je het hebt moeten stoppen ondanks dat jullie dat zelf niet wilden. Misschien moet je daar nog eens met dr over praten, maar misschien moet je het ook gewoon laten slijten.

echt te soft dit, maar ik vond een van de haarproducten van mn ex bij mn kamer opruimen, een jaar nadat het uit was, en ik begon ook spontaan te janken toen ik die geur van dat spul rook. Die shit blijft nou eenmaal ff pijn doen bro.

Thats seriously fubar bro. Zulke breakups zijn t ergst, heb er zelf ook zo een achter de rug. Probeer er rationeel in te staan en doe geen domme dingen ouwe. Life goes on.

wijven heb je geen ene k*t aan, the iron never lies to you

Damn dat is inderdaad wel k*t, zo'n break-up als je elkaar nog wel graag ziet.
Dat heeft inderdaad zoals bob al aangaf, tijd nodig. En je hebt nu ook ongetwijfeld een geweldige gf, denk maar aan haar :)
Sommige zaken lopen nu eenmaal anders dan hoe we het hadden gepland. Sterkte bro!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.506
Knal ze! And that's what brahs are for :D

I did! Kinda...

Wendler training: Military Press Cyclus 3 Week 2:

Military Press:
2*12*20
8*30

3*42,5
3*45
9*50 (repout: minstens 3) REP PR!! WEIGHT PR!!
Vorige keer had ik 8*47,5 en nu dit. Mentaal was ik wel de nieuwe BF van mijn ex aan het vervloeken dat het niet meer normaal was, maar het hielp :o

Bench Press:
10*60
10*60
10*60
10*60
F*60
Beetje overschat. Had bij de laatste set een spotter gevraagd, maar die kon zijn handen niet van de stang houden. Was meteen afgeleid, wou zeggen dat hij eraf moest blijven, maar had er de kracht niet meer voor en dan was ik volledig uit concentratie. Damnit. Stuk of 9 gedaan uiteindelijk.

Chin Ups:
15*BW
15*BW
14*BW + 3*BW (na 10 sec rust)
Uiteindelijk had ik er 14 meer dan de vorige keer, dus wel zwaar tevreden. Was constant aan het denken: "Dit kan de nieuwe BF van mijn ex niet. Dit kan de nieuwe BF van mijn ex niet. Dit kan de nieuwe BF van mijn ex niet."

DB Triceps Extensions:
12*20
12*20
12*20

DB Curls:
10*10
10*12
9*14

Nu was ik volledig kapot, had helemaal geen energie meer. Biceps stonden zwaar opgepompt en in de spiegel leek het alsof mijn armen richting de 40cm gaan, pumped weliswaar. Durf ze niet te meten uit angst voor een teleurstelling (realiteit richt rond de 35cm) en nog een mentale klap kan ik even missen als de pest :o

Op die manier is het wel drie keer zo k*t ja. Zoals ik al zei slijt het wel, maar ik denk dat je nog gewoon gefrustreerd bent en het voor jezelf nog geen rust kan geven dat je het hebt moeten stoppen ondanks dat jullie dat zelf niet wilden. Misschien moet je daar nog eens met dr over praten, maar misschien moet je het ook gewoon laten slijten.

echt te soft dit, maar ik vond een van de haarproducten van mn ex bij mn kamer opruimen, een jaar nadat het uit was, en ik begon ook spontaan te janken toen ik die geur van dat spul rook. Die shit blijft nou eenmaal ff pijn doen bro.

We hebben het daar vroeger al een keer over gehad; zij kan het beter plaatsen als ik. Woorden als: "We hebben het geprobeerd, maar het heeft niet mogen zijn." komen best hard aan en hoewel het waarheid is, is het moeilijk om ze te horen te krijgen.

Vertrek zaterdagochtend op reis met men nieuwe GF voor twee weken naar kroatië; geen FB dus geen mogelijkheid om foto's te checken van ex. Hopelijk helpt dat...

Pff, dat zat ook duidelijk diep dan. Foto's zien van je ex die haar nieuwe BF kust doet ook echt geen deugd :o

Heb je het nu zelf al kunnen plaatsen? Zoja, hoeveel tijd had je daarvoor nodig gehad?

Thats seriously fubar bro. Zulke breakups zijn t ergst, heb er zelf ook zo een achter de rug. Probeer er rationeel in te staan en doe geen domme dingen ouwe. Life goes on.

Beetje te laat; heb al FB-bericht verstuurd naar men ex, al valt de inhoud nog best mee. Zometeen komt men eigen GF en ook nog één van men beste vrienden; die zetten men gedachten wel op iets anders.

wijven heb je geen ene k*t aan, the iron never lies to you

Semi true; you can't live with them, you can't live without them. We hebben ze nodig brah...

Het ijzer is inderdaad momenteel met grootste liefde, al kan ik er minder mee spelen dan ik wil de laatste weken.

Lolde trouwens door je eerste deelzin :roflol:

Damn dat is inderdaad wel k*t, zo'n break-up als je elkaar nog wel graag ziet.
Dat heeft inderdaad zoals bob al aangaf, tijd nodig. En je hebt nu ook ongetwijfeld een geweldige gf, denk maar aan haar :)
Sommige zaken lopen nu eenmaal anders dan hoe we het hadden gepland. Sterkte bro!

Truth be told, mijn huidige gf is veel 'beter' dan men ex, ze doet veel minder moeilijk en hebben nog nooit ruzie gemaakt. Ik ben ook haar eerste BF, dus ze doet alles voor me in de veronderstelling dat dat zo hoort in een relatie :) Alleen heeft dat ook zijn nadelen; ze neemt amper initiatief, moet altijd alles zelf doen, weet op sommige gevallen niet goed wat te doen, weinig volwassen (4 jaar jonger dan ex) en op coïtus gebied is het een leeg wit blad: leuk om ze zelf alles te leren, maar dat is ook het nadeel, je moet ze nog alles leren en ze kan dus niet met eigen ervaringen afkomen of me verrassen. Daarin was men ex wel wat vaardiger..

/cry

eindelijk een PR

:D

We hebben het daar vroeger al een keer over gehad; zij kan het beter plaatsen als ik. Woorden als: "We hebben het geprobeerd, maar het heeft niet mogen zijn." komen best hard aan en hoewel het waarheid is, is het moeilijk om ze te horen te krijgen.

Vertrek zaterdagochtend op reis met men nieuwe GF voor twee weken naar kroatië; geen FB dus geen mogelijkheid om foto's te checken van ex. Hopelijk helpt dat...

Pff, dat zat ook duidelijk diep dan. Foto's zien van je ex die haar nieuwe BF kust doet ook echt geen deugd :o

Heb je het nu zelf al kunnen plaatsen? Zoja, hoeveel tijd had je daarvoor nodig gehad?

Dat is k*t ja, achja blik op de toekomst houden en je energie daarin steken.

Lekker man! Ja sowieso, en ff tijd om het misschien rustig te laten bezinken, bewust of onbewust ;)

Yep zat diep, was toen ook niet mijn keuze geweest. 2 jaar ofzo. Ze woont nu samen met die jongen en ben srs blij voor dr. Is ook alweer 5 jaar geleden ofzo :)

En mooi PR man!

Truth be told, mijn huidige gf is veel 'beter' dan men ex, ze doet veel minder moeilijk en hebben nog nooit ruzie gemaakt. Ik ben ook haar eerste BF, dus ze doet alles voor me in de veronderstelling dat dat zo hoort in een relatie :) Alleen heeft dat ook zijn nadelen; ze neemt amper initiatief, moet altijd alles zelf doen, weet op sommige gevallen niet goed wat te doen, weinig volwassen (4 jaar jonger dan ex) en op coïtus gebied is het een leeg wit blad: leuk om ze zelf alles te leren, maar dat is ook het nadeel, je moet ze nog alles leren en ze kan dus niet met eigen ervaringen afkomen of me verrassen. Daarin was men ex wel wat vaardiger..

/cry

Know that feeling bro.
Het is uiteraard haar schuld niet dat ze een leeg blad is tegenover jou, dus dat kan je haar niet kwalijk nemen. Maar ik begrijp wel perfect dat je zulke zaken die je zegt als een nadeel ervaart. Been there done that.
Het enigste wat je kan doen is praten over problemen of zaken die op je lever liggen, & naar elkaar toe groeien met de loop der tijd.
Ik weet niet hoe lang je al samen bent met haar, maar dat komt heus wel goed :)

En congrats met je PR bro :thumb:

Beetje te laat; heb al FB-bericht verstuurd naar men ex, al valt de inhoud nog best mee. Zometeen komt men eigen GF en ook nog één van men beste vrienden; die zetten men gedachten wel op iets anders.

Doe niet man. Je moet die chick loslaten en dit helpt daar niet bij. Daarnaast heb je al een GF dus wat da **** moet je met je ex? Lekkere MP verder.

Goeie mp man! Srs!

Ook lockout met traps? Of enkel ellebogen?

• #1.512

Pr's vliegen hier in het rond jonguh!

Dat is k*t ja, achja blik op de toekomst houden en je energie daarin steken.

Lekker man! Ja sowieso, en ff tijd om het misschien rustig te laten bezinken, bewust of onbewust ;)

Yep zat diep, was toen ook niet mijn keuze geweest. 2 jaar ofzo. Ze woont nu samen met die jongen en ben srs blij voor dr. Is ook alweer 5 jaar geleden ofzo :)

En mooi PR man!

Doe men best, maar gisterenavond iets te veel gedronken en weer paar epic FB-berichten gestuurd. #fml

Mooi dat je blij kan zijn voor je ex, ben je nog bevriend met haar?
Hoop dat ik het ook snel achter mij kan laten en ook blij kan zijn voor haar :o

Thanks!

Know that feeling bro.
Het is uiteraard haar schuld niet dat ze een leeg blad is tegenover jou, dus dat kan je haar niet kwalijk nemen. Maar ik begrijp wel perfect dat je zulke zaken die je zegt als een nadeel ervaart. Been there done that.
Het enigste wat je kan doen is praten over problemen of zaken die op je lever liggen, & naar elkaar toe groeien met de loop der tijd.
Ik weet niet hoe lang je al samen bent met haar, maar dat komt heus wel goed :)

En congrats met je PR bro :thumb:

Je huidige GF was ook zo? Thanks voor de tips; probeer inderdaad veel met haar te praten en haar te overtuigen om hetzelfde te doen. Toen ze hier de voorbije dagen was, heb ik amper gedacht aan men ex en was ik eigenlijk enorm blij dat ik hier met mijn nieuwe GF zat :)

Zitten momenteel blijkbaar al op 8 maanden :o

Doe niet man. Je moet die chick loslaten en dit helpt daar niet bij. Daarnaast heb je al een GF dus wat da **** moet je met je ex? Lekkere MP verder.

I'm weak :o
Vannacht weer, maar dat was de alcohol die aan het praten was. Tijd dat ik op reis vertrek en geen computer/internet meer bij de hand heb :D

Goeie mp man! Srs!

Ook lockout met traps? Of enkel ellebogen?

Thanks brah!

Geen idee wat je juist bedoeld met lockout met straps, dus ik ga ervan uit dat ik het niet doe :o
Verder duw ik gewoon uit tot men ellebogen gestrekt zijn en dan zak ik meteen weer.

Innnnnn!!

Mooie pr op de OHP!!

Ik zie dat je een ****ed up break up heb gehad, die dingen slijten erg lastig maar ze slijten gelukkig wel... Nu gewoon focussen op ijzer en je huidige gf

Goodluck...

• #1.514
Innnnnn!!

Mooie pr op de OHP!!

Ik zie dat je een ****ed up break up heb gehad, die dingen slijten erg lastig maar ze slijten gelukkig wel... Nu gewoon focussen op ijzer en je huidige gf

Goodluck...

Welkom!

Thanks brah, was inderdaad een mooie :o

Gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar zolang ik van FB en de alcohol weg blijf gaat het redelijk goed. Van zodra de pics naar boven komen, dan komt er een lichte razernij naar boven :(

Welkom!

Thanks brah, was inderdaad een mooie :o

Gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar zolang ik van FB en de alcohol weg blijf gaat het redelijk goed. Van zodra de pics naar boven komen, dan komt er een lichte razernij naar boven :(

Jah klopt, alcohol laten de gevoelens weer extra naar boven komen.... Kan je haar niet gewoon verwijderen van FB (hoe hard het ook klinkt)

Doe men best, maar gisterenavond iets te veel gedronken en weer paar epic FB-berichten gestuurd. #fml

Mooi dat je blij kan zijn voor je ex, ben je nog bevriend met haar?
Hoop dat ik het ook snel achter mij kan laten en ook blij kan zijn voor haar :o

Thanks!

Niet doen man! Het is nu om het contact zo veel mogelijk te verbreken. Defrienden dus, nummer verwijderen, foto's verwijderen etc. Geloof me.

Nee, we hebben geen contact meer. Maar ze woont nu met dr vriend in de buurt van mijn gf.

Als je het achter je wil laten is contact verbreken de beste manier bro, ik weet dat het niet is wat je wil horen maar 99 van de 100 keer is contact houden zonder gevoelens/gezeik niet mogelijk. Contact kan later wel terug komen, maar eerst moet je ze compleet uit je hoofd en leven zijn.

• #1.517
Jah klopt, alcohol laten de gevoelens weer extra naar boven komen.... Kan je haar niet gewoon verwijderen van FB (hoe hard het ook klinkt)

Niet doen man! Het is nu om het contact zo veel mogelijk te verbreken. Defrienden dus, nummer verwijderen, foto's verwijderen etc. Geloof me.

Nee, we hebben geen contact meer. Maar ze woont nu met dr vriend in de buurt van mijn gf.

Als je het achter je wil laten is contact verbreken de beste manier bro, ik weet dat het niet is wat je wil horen maar 99 van de 100 keer is contact houden zonder gevoelens/gezeik niet mogelijk. Contact kan later wel terug komen, maar eerst moet je ze compleet uit je hoofd en leven zijn.

Zijn geen vrienden meer op FB, maar kan nog wel op haar profiel. Zie wel enkel de profielfoto, maar dat suckt hard genoeg :)

En de alcohol was baas gisterenavond, kon er weinig aan doen :o

Ben ik nog niet klaar voor, om haar gewoon te bannen. Heb altijd gezegd dat ik vrienden met haar wou blijven en dat is nog wel mijn doel, maar moet ik dat standpunt na mijn vakantie nog eens herbekijken.

Zijn geen vrienden meer op FB, maar kan nog wel op haar profiel. Zie wel enkel de profielfoto, maar dat suckt hard genoeg :)

En de alcohol was baas gisterenavond, kon er weinig aan doen :o

Ben ik nog niet klaar voor, om haar gewoon te bannen. Heb altijd gezegd dat ik vrienden met haar wou blijven en dat is nog wel mijn doel, maar moet ik dat standpunt na mijn vakantie nog eens herbekijken.

Dat zei ik tegen mijn laatste ex ook, maar zoals ik al zei, 99 van de 100 keer...

En ik weet niet hoe je vriendin er tegen over staat, maar misschien is dat voor haar ook wel fijner.

• #1.519
Dat zei ik tegen mijn laatste ex ook, maar zoals ik al zei, 99 van de 100 keer...

En ik weet niet hoe je vriendin er tegen over staat, maar misschien is dat voor haar ook wel fijner.

Ik weet het brah, ik weet dat je gelijk hebt, maar wil het niet, kan het niet :)

Men vriendin weet het niet ... wat niet weet, niet deert.

Ik weet het brah, ik weet dat je gelijk hebt, maar wil het niet, kan het niet :)

Men vriendin weet het niet ... wat niet weet, niet deert.

Het is een deuk in dr vertrouwen als ze er achter komt bro, denk er nog maar goed over na, en daar heb je gelukkig de tijd voor de komende weken ;)

Terug
Naar boven