Hey swa, nog steeds aan t logeren of wa?
Ben net weer thuis.
Vrijdag 6 september nog getraind:
Wendler training: Deadlift Cyclus 3 Week 2
Deadlift:
2*15*60
8*80
3*107,5
3*115
10*122,5 (Repout: minstens 3)
PR!!!
PR'tje gezet op de DL. Kijk er steeds wat tegenop op all-out te gaan op de DL, maar eens ik bezig ben wil ik niet stoppen tot alles eruit is. Dat was zo bij de 10e. Vorm was er nog, maar het ging traag en kreeg hem er maar net uitgetrokken.
Squat: (i/d smith)
10*20
10*60
8*60 - gestopt wegens 'pijn'
Halverwege de tweede werkset, kreeg ik een 'drukkende pijn' net onder mijn knieschijf, tussen mijn knie en mijn scheenbeen. Het was niet echt pijn, maar eerder een soort druk. Durfde niet meer goed verder te duwen en ben dus maar gestopt. Even aan uitbater gevraagd wat het kon zijn, en volgens hem had ik waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt en waarschijnlijk had hij gelijk, want in mijn eerste set had ik inderdaad even mijn voet verplaatst, tijdens het omhoog duwen, omdat ik niet perfect stond. Dat was waarschijnlijk geen slimme zet. Anyway, even geprobeerd op de hack squat machine (iets andere beweging?) maar daar lukte het ook niet op. Dan maar gestopt.
Dat was vrijdag.
Zaterdag naar Laundry Day geweest, uiteraard meer bier gedronken dan eiwitten gegeten.
Zondag. Vertrokken naar stacaravan van grootouders vriendin. Eten degelijk.
Maandag: eten redelijk, maar te veel gejunkt (chips/snoep).
Dinsdag: ziek, misselijk, koorts, niets gegeten, hele dag in bed gelegen, enkel wat gedronken.
Woensdag: beter, maar nog steeds niet volledig in orde. Klein onbijtje gegeten, door de dag niets meer en savonds geprobeerd een pizza te eten om aan kcals te komen; ben amper tot in de helft geraakt.
Donderdag: Vandaag, terug thuis, al terug goed ontbeten en ga vanavond proberen nog aan men kcals te komen, maar ben wel weer terug afgevallen.
Suckt.