AndroidHealthClinic

Jorgyboy's Log: Beastmode!

t*ring gast, wat ga jij ineens hard de laatste tijd. Petje af. Vraag me wel serieus af hoe insuline en post-training carbs je niks zeggen, is wel te zien waar jij de meeste tijd doorbrengt op dit forum :rolleyes:

Mij zegt insuline ook niks gerelateerd met trainen

Srs

Alleen missen jullie wel het punt dat je glycogeenvoorraden niet op zijn na een training.
Carbs na training is gewoon voor insulinepiek zodat je voeding opgenomen wordt (in het boersnederlands)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.723
t*ring gast, wat ga jij ineens hard de laatste tijd. Petje af. Vraag me wel serieus af hoe insuline en post-training carbs je niks zeggen, is wel te zien waar jij de meeste tijd doorbrengt op dit forum :rolleyes:

Thanks! :)
Al zat die 80kg natuurlijk al veel langer in de tank, maar heb ik hem er nooit uitgeduwd.

Centraal chicks topic!!! :cool:

Dit

En bro, je volgt een programma, wat is het nut daarvan als je wekelijkse gaat maxen (op enkel bench)?

Niet de bedoeling om wekelijks te maxen; vorige keer was al 2 weken geleden :o

Mij zegt insuline ook niks gerelateerd met trainen

Srs

Maar jij bent dik.

Alleen missen jullie wel het punt dat je glycogeenvoorraden niet op zijn na een training.
Carbs na training is gewoon voor insulinepiek zodat je voeding opgenomen wordt (in het boersnederlands)

Hee, dat wist ik!

Not srs.

• #1.724
Wendler Training: Squat Cyclus 3 week 1

Squat: (I/d smith)
2*20*stang
10*20
8*40

5*60
5*65
5*70 + 1 spot
Sukkel al langer met 70kg op de smith en durfde niet verhogen. Heb evenveel reps gehaald nu op 70kg met iets zwaardere voorbereiding en eentje met spot. Er is dus een ietsiepietsiemienie kleine vooruitgang dus ..?

Deadlift:
2*5*60
10*80
10*80
10*80

Leg Press Plate Loaded:
10*80
10*90
10*100
Vorige keer 3*10*80 dus vooruitgang!

Standing Calf Raise:
12*nr9
12*nr9
12*nr9
Iets meer reps, dus vooruitgang!

Seated Calf Raises:
15*40
12*50
12*50
50kg is weight PR, maar niet zo belangrijk.

Tijdens het kuiten werk, altijd een set crunches gedaan. Superdude, jij weet.

Ik weet.

• #1.726
Gisteren men laatste examen gehad. Had weinig geslapen, examen was pas om 13u 30 en voordien enkel een shake met whey gedronken. Examen duurde dan ook nog eens de volle 4u. Nadien broodje gaan eten in Subway, maar moet je niet vertellen dat ik na de busrit van een klein uur thuis kapot aankwam en met de nodige hoofdpijn.

Aangezien komende dagen met de GF gaan worden doorgebracht, zit gym er wat minder in en dus ben ik gisteren toch nog maar snel naar de gym geweest. Enkel de basis gedaan, enkel wat nodig was en op een rustig tempo, want de hoofdpijn is niet verdwenen :(

Wendler Training: Military Press Cyclus 3 Week 2

Military Press:
2*12*20
8*30

3*42,5
3*45
7*50 (repout: minstens 3)
Zaten er meer in, moest ik voldoende gegeten en geslapen hebben, ben ik zeker van. Jammer maar helaas.

Bench Press:
2*20*20
10*55
10*55
10*55
10*55
10*55

Chin Up:
13*BW
13*BW
13*BW

Chest stond wel goed pumped en in de spiegel zag je ook wel het begin van een scheidingslijn tussen beide kanten, yeah :D

Hoe ging je examen bro?
Anyways, valt gym & gf niet te combineren? Toch nog goed dat je bent gaan trainen. Ik had waarschijnlijk in m'n zetel gehangen :roflol:

Dus we gaan morgen niet samen deadliften? :sad:
7x50 is netjes hoor! Lock je je traps ook? Of enkel je ellebogen?

Sicke mp man :O

• #1.730
Hoe ging je examen bro?
Anyways, valt gym & gf niet te combineren? Toch nog goed dat je bent gaan trainen. Ik had waarschijnlijk in m'n zetel gehangen :roflol:

Examen wordt kantje boordje :) Afwachten, kan zowel 9 als 10 als 11 zijn :)

Mwah, ik ga met GF tijdje ergens logeren volgende week en dus niet de kans om gym binnen te springen. Misschien dat ik vanavond nog wel ga.

Dus we gaan morgen niet samen deadliften? :sad:
7x50 is netjes hoor! Lock je je traps ook? Of enkel je ellebogen?

Zit even met een drukke agenda en weinig vrije tijd, maar komt wel binnenkort!

Die vraag heb je al een keer gesteld en het antwoord erop ga je waarschijnlijk pas juist krijgen als je het zelf ziet. Ellebogen lock ik zowiezo, traps denk ik niet aangezien ik daar niet op let. Ik duw gewoon helemaal naar boven, steek men hoofd eronder van zodra ik kan en ik stop met duwen als ik niet hoger kan. Of dan men traps ook gelockt zijn weet ik niet.

Thanks brah :)

Dan zijn je traps wel gelocked denk ik. Ik voel t meestal wel aardig in me nek omdat je ze aanspant

Hey swa, nog steeds aan t logeren of wa?

• #1.733
Hey swa, nog steeds aan t logeren of wa?

Ben net weer thuis.

Vrijdag 6 september nog getraind:

Wendler training: Deadlift Cyclus 3 Week 2

Deadlift:
2*15*60
8*80

3*107,5
3*115
10*122,5 (Repout: minstens 3) PR!!!
PR'tje gezet op de DL. Kijk er steeds wat tegenop op all-out te gaan op de DL, maar eens ik bezig ben wil ik niet stoppen tot alles eruit is. Dat was zo bij de 10e. Vorm was er nog, maar het ging traag en kreeg hem er maar net uitgetrokken.

Squat: (i/d smith)
10*20
10*60
8*60 - gestopt wegens 'pijn'
Halverwege de tweede werkset, kreeg ik een 'drukkende pijn' net onder mijn knieschijf, tussen mijn knie en mijn scheenbeen. Het was niet echt pijn, maar eerder een soort druk. Durfde niet meer goed verder te duwen en ben dus maar gestopt. Even aan uitbater gevraagd wat het kon zijn, en volgens hem had ik waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt en waarschijnlijk had hij gelijk, want in mijn eerste set had ik inderdaad even mijn voet verplaatst, tijdens het omhoog duwen, omdat ik niet perfect stond. Dat was waarschijnlijk geen slimme zet. Anyway, even geprobeerd op de hack squat machine (iets andere beweging?) maar daar lukte het ook niet op. Dan maar gestopt.

Dat was vrijdag.

Zaterdag naar Laundry Day geweest, uiteraard meer bier gedronken dan eiwitten gegeten.

Zondag. Vertrokken naar stacaravan van grootouders vriendin. Eten degelijk.
Maandag: eten redelijk, maar te veel gejunkt (chips/snoep).
Dinsdag: ziek, misselijk, koorts, niets gegeten, hele dag in bed gelegen, enkel wat gedronken.
Woensdag: beter, maar nog steeds niet volledig in orde. Klein onbijtje gegeten, door de dag niets meer en savonds geprobeerd een pizza te eten om aan kcals te komen; ben amper tot in de helft geraakt.
Donderdag: Vandaag, terug thuis, al terug goed ontbeten en ga vanavond proberen nog aan men kcals te komen, maar ben wel weer terug afgevallen.

Suckt.

Good deads

Wanneer ga je weer verhogen in gewicht? Jouw rep outs blijven hoog man :eek:

Wel balen dat je ziek was :(

• #1.736

Thanks brah.

Wanneer ga je weer verhogen in gewicht? Jouw rep outs blijven hoog man :eek:

Wel balen dat je ziek was :(

Verhoog toch elke cyclus in gewicht? Heb het gewoon niet vermeld toen ik van cyclus 2 naar cyclus 3 ging, maar dat staat er wel elke keer bij boven de trainingen zelf. Reken nu met een 1RM van 150kg bij de DL.

Jup, dat verpestte de sfeer wel een beetje, maar het weer was toch rotslecht, dus moesten zowiezo binnen blijven.

Voedingsgewijs was het uiteraard ook enorm rot, maar heb wel weer het gevoel dat er toch ook wat vet verdwenen is. Ga vandaag nog wat aansterken en dan morgen weer naar de gym. Twijfel beetje tussen gewoon morgen men BP-dag doen, of die combineren met SQ-dag, zodat ik volgende week kan beginnen met week 3, wat denken jullie?

Optie A:
Morgen - BP dag
Maandag - Squat
Dinsdag - MP
Donderdag ...

Optie B:
Morgen - BP en SQ maxen
Maandag - MP
Dinsdag - DL
Donderdag ...

lekkere deadlift man! ken het gevoel wel dat je je ding ook af wilt maken als je eenmaal aan het reppen bent

wat weeg je ondertussen eigelijk?

Ow oké, my bad :o

Ik zou voor optie B gaan

Nu heb je wel de kans om met mij te trainen gemist :( Heb vanaf maandag terug les

Sicke repout op de dl :O

• #1.740
lekkere deadlift man! ken het gevoel wel dat je je ding ook af wilt maken als je eenmaal aan het reppen bent

wat weeg je ondertussen eigelijk?

Thanks! Haha ja, kan me inbeelden dat ik niet de enige ben die dat gevoel heeft :D
Je moet en je zal knallen!

Goh, vorige week zat ik op 66,5 ongeveer, maar dat zal nu teruggezakt zijn tot een kilo of 65.

Ow oké, my bad :o

Ik zou voor optie B gaan

Nu heb je wel de kans om met mij te trainen gemist :( Heb vanaf maandag terug les

En je hebt elke dag les?
En hoe waren je resultaten brah?

Thanks maat ;) Zat er inderdaad goed in!

Terug
Naar boven