JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moh nu ik er nog over nadenk, op een bw van 65kg meer dan 120kg dlen, serieuze prestatie man. Kom ik aanzetten op 74kg een dl van 105...![]()

Nice deads bro!
Vanaf 2.5 x bw deadlift zonder belt enzo ben je wel baas vind ik. Daar val jij ook zowat onder toch?

Ik ben dan ook bijna 8 cm kleiner dan jou
En no offense, maar 2x BW DL zou niets speciaals mogen zijn. Geen idee wat Arnodsi nu weegt, maar die trekt er al 200kg uit, en die weegt echt geen 100kg. Mc heeft het ook gedaan, op een BW lager dan 85 ofzo. Bob trekt ook 200kg en die weegt ook geen 100kg...
Even ter info: ik heb ook nog geen 2x BW Dl gedaan![]()
Was idd 200kg DL@85kg dus 2,37ish x BW zonder belt.Mooie statdumpWas idd 200kg DL@85kg dus 2,37ish x BW zonder belt.

Ik weeg 87-88kgIk ben dan ook bijna 8 cm kleiner dan jou
En no offense, maar 2x BW DL zou niets speciaals mogen zijn. Geen idee wat Arnodsi nu weegt, maar die trekt er al 200kg uit, en die weegt echt geen 100kg. Mc heeft het ook gedaan, op een BW lager dan 85 ofzo. Bob trekt ook 200kg en die weegt ook geen 100kg...
Even ter info: ik heb ook nog geen 2x BW Dl gedaan![]()
wat
Ik zit op 10*122,5kg op een BW van 66,5kg.
2,5kg DL zonder belt zou voor mij dus een DL zijn van 167kg en het meeste dat ik ooit gelift heb is 4*130 ofzo. Zit er nog maar 40kg onder!![]()
GEwoon proberen, verstand op 0 en gaan.Dan mag ik minimaal 150k liften voor een 2xbw.
Long road is long![]()

Mooie statdumpWas idd 200kg DL@85kg dus 2,37ish x BW zonder belt.

Ik weeg 87-88kg
Niet rekenen broGEwoon proberen, verstand op 0 en gaan.
Ik was aan het twijfelen of ik 1x200 wel zou kunnen. Ik dacht gewoon '**** it, wie ni waagt, wie ni wint!'
En heb er uiteindelijk 2 uitgekregen en volgens aron zat een 3e er ook nog makkelijk in
maw, je bent vaak sterker dan je denkt

de 29ste dus
Ik deadlift zonder straps, maar met magnesium. Bij andere oefeningen durf ik ze wel eens boven te halen.
Is crap hé, als ze altijd met hun fikken aan de barbell zitten.
De 29ste heb ik pijn in mijn onderrug en kan ik niet deadliften.
Gaan we srs deadliften daaro?
Kan me niet inbeelden dan magnesium beter werkt dan straps, dus als ik op jouw manier zou liften, zit ik nog wel een stuk lager dan 130kg.
Uhu, irriteer me er ook aan.
wacht maar, je hebt niet veel te zeggen
Is srs een wondermiddel. Helpt véél harder dan je denktwacht maar, je hebt niet veel te zeggen
dunno wat we gaan doen bro, kan goed zijn dat die er tussen zit
Ik zal je dan wel eens magnesium gevenIs srs een wondermiddel. Helpt véél harder dan je denkt
(zowel naar training, als naar magnesium.) Moeten trouwens nog eens regelen hoe we naar daar gaan.zeg gewoon tegen die spotter datie lekker in de zandbak gaat spelen
net zoals iedereen in de gym trouwens 
Nice pr op hammer curls
Alsnog netjes die 5x80 spotted BP! Je hebt t toch in je handen liggen he, sowieso dat je op negatief al alles pakt![]()