Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

Moh nu ik er nog over nadenk, op een bw van 65kg meer dan 120kg dlen, serieuze prestatie man. Kom ik aanzetten op 74kg een dl van 105... :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.742
Moh nu ik er nog over nadenk, op een bw van 65kg meer dan 120kg dlen, serieuze prestatie man. Kom ik aanzetten op 74kg een dl van 105... :p

Ik ben dan ook bijna 8 cm kleiner dan jou ;)

En no offense, maar 2x BW DL zou niets speciaals mogen zijn. Geen idee wat Arnodsi nu weegt, maar die trekt er al 200kg uit, en die weegt echt geen 100kg. Mc heeft het ook gedaan, op een BW lager dan 85 ofzo. Bob trekt ook 200kg en die weegt ook geen 100kg...

Even ter info: ik heb ook nog geen 2x BW Dl gedaan :p

Nice deads bro!

Vanaf 2.5 x bw deadlift zonder belt enzo ben je wel baas vind ik. Daar val jij ook zowat onder toch?

• #1.744
Nice deads bro!

Vanaf 2.5 x bw deadlift zonder belt enzo ben je wel baas vind ik. Daar val jij ook zowat onder toch?

wat :o

Ik zit op 10*122,5kg op een BW van 66,5kg.

2,5kg DL zonder belt zou voor mij dus een DL zijn van 167kg en het meeste dat ik ooit gelift heb is 4*130 ofzo. Zit er nog maar 40kg onder! :p

Dan mag ik minimaal 150k liften voor een 2xbw.

Long road is long :o

En no offense, maar 2x BW DL zou niets speciaals mogen zijn. Geen idee wat Arnodsi nu weegt, maar die trekt er al 200kg uit, en die weegt echt geen 100kg. Mc heeft het ook gedaan, op een BW lager dan 85 ofzo. Bob trekt ook 200kg en die weegt ook geen 100kg...

Mooie statdump :p Was idd 200kg DL@85kg dus 2,37ish x BW zonder belt.

Ik weeg 87-88kg

wat :o

Ik zit op 10*122,5kg op een BW van 66,5kg.

2,5kg DL zonder belt zou voor mij dus een DL zijn van 167kg en het meeste dat ik ooit gelift heb is 4*130 ofzo. Zit er nog maar 40kg onder! :p

Niet rekenen bro ;) GEwoon proberen, verstand op 0 en gaan.
Ik was aan het twijfelen of ik 1x200 wel zou kunnen. Ik dacht gewoon '**** it, wie ni waagt, wie ni wint!'
En heb er uiteindelijk 2 uitgekregen en volgens aron zat een 3e er ook nog makkelijk in

maw, je bent vaak sterker dan je denkt

• #1.749
Dan mag ik minimaal 150k liften voor een 2xbw.

Long road is long :o

Daar doen we het toch voor? Als het een eitje was, dan kon iedereen het! ;)

Mooie statdump :p Was idd 200kg DL@85kg dus 2,37ish x BW zonder belt.

Haahaa sorry brah :rolleyes:

Was nette prestatie, moet je trots op zijn!

Ik weeg 87-88kg

Niet rekenen bro ;) GEwoon proberen, verstand op 0 en gaan.
Ik was aan het twijfelen of ik 1x200 wel zou kunnen. Ik dacht gewoon '**** it, wie ni waagt, wie ni wint!'
En heb er uiteindelijk 2 uitgekregen en volgens aron zat een 3e er ook nog makkelijk in

maw, je bent vaak sterker dan je denkt

Nog totaal geen 100kg dus :p
Zal het wel eens proberen als er wat mensen zijn die me in het oog kunnen houden en me kunnen tegenhouden als het verkeerd gaat.

Die 200 van jou, was dat trouwens met straps dan?

Vandaag al naar gym geweest trouwens:

Wendler Training: Bench Press & Squat: Cyclus 3 week 2

Bench Press:
2*20*20
8*40
5*50

3*65
3*70
-onder voorbehoud-
9*72,5 (repout: minstens 3) ALLE 9 MET SPOTTER
5*80 ALLE 5 MET SPOTTER

Had een spotter gevraagd bij de repout en had hem gevraagd om even te helpen bij het uitracken van de stang. Dat deed hij dus ook, maar nadien bleef hij wel constant met een vinger onder en TEGEN de stang. Hij was dus van in het begin aan het meehelpen en dat irriteerde me mateloos. Na de repout had ik dan ook totaal niet het gevoel dat ik mijn borst had getraind en dus dacht ik dat het beter was om nog een set te doen. Wou eerst nog een keer met 72,5kg te doen, maar kerel raadde me aan om met 80kg te doen en toen dacht ik van: "Tja, wat maakt het uit, hij gaat toch meetrekken!" en dus hebben we er maar 80kg aan gehangen.

Bij de laatste rep van de set met 80kg ging de bar langs geen kanten meer omhoog, maar toch leek de volledige set minder zwaar dan men 2*80kg van de vorige keer. Heb dus volgens mij in die set ook geen ruk zelf gedaan, ondanks dat de spotter zei: "Ik heb enkel de laatste rep bij beide sets moeten helpen. Het was gewoon je mindset en de gedachte dat er iemand hielp die de stang naar boven lieten gaan." Volgens mij dikke BS, maar aangezien hij een pak meer spiermassa had dan ik, had ik niet de ballen om hem tegen te spreken.

Beetje teleurgesteld, maar volgende keer zeg ik van in het begin dat ze de stang moeten loslaten. Anyway, hecht dan ook niet veel belang aan deze reps.

Squat: (i/d smith)
2*12*stang
10*20
8*40
5*60
5*65 laatste rep bijna fail
5*70
Laatste set toch maar een spotter gevraagd en dit was de perfecte spotter, ongelooflijk! Zoals hij het deed, hoort het!! Ik was namelijk in men laatste rep net opnieuw boven par toen men bovenbenen begonnen te trillen als een gek en de stang niet meer verder omhoog wou gaan. Kop stond op ontploffen en dus keek ik via de spiegel mijn spotter aan met bijna een huilgezicht van "help me nu!!", maar hij bleef doodleuk achter me staan, stak zijn twee pinkjes onder de stang en BAM: de stang begon heel zacht omhoog te gaan! Spotter deed dus absoluut het minimum dat nodig was om me te helpen, terwijl ik nog steeds alles uit de kast moest halen. Mooi werk van die spotter!

Ben niet trots op de reps/sets, wel op de intensiteit.
Trouwens ook geen last meer van pezen of wat het ook was :)

Military Press:
10*32,5
10*32,5
10*32,5
10*32,5
10*32,5
Ging precies vlotter dan de 5*10*30 van vorige keer :p

Leg Press Plate Loaded:
15*60
12*80
10*100
8*120
6*140
Was niet zozeer moe in mijn benen, maar eerder 'fysiek moe'. Hele lichaam was kapot, kon niet meer echt veel kracht zetten en had het nu dus wel wat gezien.

Maar in the end blijf ik een superdude ...

Hammer Curls:
10*10
10*12
8*14 PR!!! :roflol: :roflol:

de 29ste dus :D
Ik deadlift zonder straps, maar met magnesium. Bij andere oefeningen durf ik ze wel eens boven te halen.

Is crap hé, als ze altijd met hun fikken aan de barbell zitten.

• #1.751
de 29ste dus :D
Ik deadlift zonder straps, maar met magnesium. Bij andere oefeningen durf ik ze wel eens boven te halen.

Is crap hé, als ze altijd met hun fikken aan de barbell zitten.

De 29ste heb ik pijn in mijn onderrug en kan ik niet deadliften.

Gaan we srs deadliften daaro?

Kan me niet inbeelden dan magnesium beter werkt dan straps, dus als ik op jouw manier zou liften, zit ik nog wel een stuk lager dan 130kg.

Uhu, irriteer me er ook aan.

De 29ste heb ik pijn in mijn onderrug en kan ik niet deadliften.

Gaan we srs deadliften daaro?

Kan me niet inbeelden dan magnesium beter werkt dan straps, dus als ik op jouw manier zou liften, zit ik nog wel een stuk lager dan 130kg.

Uhu, irriteer me er ook aan.
:roflol: wacht maar, je hebt niet veel te zeggen

dunno wat we gaan doen bro, kan goed zijn dat die er tussen zit

Ik zal je dan wel eens magnesium geven ;) Is srs een wondermiddel. Helpt véél harder dan je denkt

zeg gewoon tegen die spotter datie lekker in de zandbak gaat spelen

Nice pr op hammer curls :roflol:

Alsnog netjes die 5x80 spotted BP! Je hebt t toch in je handen liggen he, sowieso dat je op negatief al alles pakt ;)

• #1.755
:roflol: wacht maar, je hebt niet veel te zeggen

dunno wat we gaan doen bro, kan goed zijn dat die er tussen zit

Ik zal je dan wel eens magnesium geven ;) Is srs een wondermiddel. Helpt véél harder dan je denkt

Mooi, ben benieuwd :) (zowel naar training, als naar magnesium.) Moeten trouwens nog eens regelen hoe we naar daar gaan.

zeg gewoon tegen die spotter datie lekker in de zandbak gaat spelen

Maar hij was groter dan mij :( net zoals iedereen in de gym trouwens :sad:

Nice pr op hammer curls :roflol:

Alsnog netjes die 5x80 spotted BP! Je hebt t toch in je handen liggen he, sowieso dat je op negatief al alles pakt ;)

Negatief zal ik het inderdaad wel dragen :roflol:

Always looking on the bright side of life noemt men dat! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ongelooflijk dit ... Denk dat vandaag ongeveer 80% van de mensen in de gym borst hebben getraind :roflol:

Wendler Training: Military Press Cyclus 3 Week 3

Military Press:
2*12*20
8*30
5*40

5*45
3*50
5*52,5 WEIGHT PR!!! (repout: minstens 1)
Vorige week deed ik 7*50, dus nu 2,5kg erbij en maar 2 reps verloren. Ben tevreden hiermee :)
Een zesde rep nog aangezet maar die was al over nog voor de de bar aan mijn neus was :p

Bench Press:
10*57,5
10*57,5
10*57,5
10*57,5
10*57,5
Pfff. Dit was bijna een fail en denk dat de laatste set ze niet meer allemaal voldoende diep waren. Was ****ing heavy, al is dat ook geen verrassing met dit gewicht.

Chin Ups:
14*BW
14*BW
14*BW
Meh. Mah. Moh. Mih.

Lat Pulldown:
8*nr8
8*nr8
8*nr9
Lichaam was op en kreeg het niet meer getrokken allemaal. Toch doorgezet, maar niet zo spectaculair meer.

Side Raise:
12*6
12*6
12*7

Chest Raise:
12*6
12*6
12*7

Biceps Curl:
10*10
10*11 (12 was bezet)
5*14
Biceps waren nog wat moe van vrijdag precies :)

DB Triceps Extension:
12*20
12*22
8*24
Minder als anders, maar zoals ik reeds zij was ik kapot na de chin-ups en boeit dit me niet meer zoveel.

Nette training bh

Nette mp man

Terug
Naar boven