MuscleMeat

Jouw top 3 ACTEURS

1) Johnny Depp
2) Brad Pitt
3) Christopher Walken

Maar er zijn er nog verdomd veel die ik goed vind...
Dames
1) Kate Winslet.
2) Sigourney Weaver.
3) Uma Thurman.

Ook hier zijn er nog velen die ik erg goed vind. Moeilijk, moeilijk, moeilijk....

Ik heb niet echt één favoriet maar dit zijn toch wel de beste acteurs waar ik zo 1,2,3 op kan komen:

Edward Norton (ondergewaardeerd)
Robert deNiro
Anthony Hopkins
Al Pacino
Christpher Walken
Mel Gibson

een van mijn favo's is bruce willis (alleen die kop van hem al)

en ik mis sean connery nog in de lijst

naarmate hij ouder werd is hij steeds beter gaan acteren imo (de serieuze films waar hij in gespeeld heeft dan)

Jenna JAmeson
Silvia Saint
Camrne Electra

1 Morgan Freeman
2 Robbert de Niro
3 James wood

Zo hoord die te zijn en niet anders

Wie Edward Norton, Samuel Jackson in de top 3 hebben gezet of Al pacino boven Robert de niro hebben gezet, hebben er geen kaas van gegeten.

Sean Penn
Johnny Depp
Kevin Bacon
Denzel Washington

- Kevin Spacey
- Al Pacino
- Antony Hopkins

In willekeurige volgorde

{W}esley. zei:
Jenna JAmeson
Silvia Saint
Camrne Electra
Haha, die jenna is een vuile h**r:D

ik heb geen top 3, zijn net als bij films teveel goeie.

tom hanks
johnny depp
robert de niro
mel gibson
bruce willis
enz enz

Silva zei:
Wie Edward Norton, Samuel Jackson in de top 3 hebben gezet of Al pacino boven Robert de niro hebben gezet, hebben er geen kaas van gegeten.

Ik hoef er helemaal geen kaas van gegeten te hebben want smaken verschillen! Er staat toch 'jouw top 3 acteurs' ? Wat snap je nou niet aan die zin?

Heath Ledger
Jake Gyllenhaal
Randy Quaid

bouwens62 zei:
Ik hoef er helemaal geen kaas van gegeten te hebben want smaken verschillen! Er staat toch 'jouw top 3 acteurs' ? Wat snap je nou niet aan die zin?

Precies, smaken verschillen. En dat is maar goed ook

Silva zei:
1 Morgan Freeman
2 Robbert de Niro
3 James wood

Zo hoord die te zijn en niet anders

Lol kritiek van iemand die geeneens zen werkwoorden kan vervoegen..

Edward norton is een fantastisch acteur en het is James Woods meneer de grote filmkenner.... (overigens leuk hoe jij iemand die in Scary movie, stuart little en de grote flop: be cool acteert, beter kan vinden dan Edward Norton)

jij weet er duidelijk niets van...

Waarom noemt niemand van jullie bitches Denzil Washington!!!!!

Al Pacino
Robert de Niro
Denzel Washington (niet omdat hij toevallig hierboven genoemd wordt)

1. Arnold Schwarzenecker
2. Sylvester Stallone
3. Jean-Claude van Damme

Op flinke afstand, Dolph Lundgren, Ralph Moller, Tom Cruise, Denzel..

Edward norton is een fantastisch acteur en het is James Woods meneer de grote filmkenner.... (overigens leuk hoe jij iemand die in Scary movie, stuart little en de grote flop: be cool acteert, beter kan vinden dan Edward Norton)

jij weet er duidelijk niets van...

hhaha hah ha zo zie je maar weer als ik James Woods noem kom jij met Scary movie aanzetten. De echte film kenner denkt meteen aan the Onion field, Once Upon a time in America en Salvador.

Edwart norton ?????????????????? welke film dan, ga me niet zeggen America history X dan ga ik echt lachen. Ik kan alleen bedenken 25th hour, Primal Fear om dat te vergelijken met Onion Field, Once Upon a Time in America en Salvador zegt wel genoeg over film kennis.

Terug
Naar boven