uncLez
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, die jenna is een vuile h**r{W}esley. zei:

Silva zei:Wie Edward Norton, Samuel Jackson in de top 3 hebben gezet of Al pacino boven Robert de niro hebben gezet, hebben er geen kaas van gegeten.
Gouwetonny zei:
bouwens62 zei:Ik hoef er helemaal geen kaas van gegeten te hebben want smaken verschillen! Er staat toch 'jouw top 3 acteurs' ? Wat snap je nou niet aan die zin?
Silva zei:1 Morgan Freeman
2 Robbert de Niro
3 James wood
Zo hoord die te zijn en niet anders
Wie Edward Norton, Samuel Jackson in de top 3 hebben gezet of Al pacino boven Robert de niro hebben gezet, hebben er geen kaas van gegeten.
Jij wilt gewoon karmaGuido20 zei:Al Pacino
Robert de Niro
Denzel Washington (niet omdat hij toevallig hierboven genoemd wordt)
Edward norton is een fantastisch acteur en het is James Woods meneer de grote filmkenner.... (overigens leuk hoe jij iemand die in Scary movie, stuart little en de grote flop: be cool acteert, beter kan vinden dan Edward Norton)
jij weet er duidelijk niets van...

welke film dan, ga me niet zeggen America history X dan ga ik echt lachen. Ik kan alleen bedenken 25th hour, Primal Fear om dat te vergelijken met Onion Field, Once Upon a Time in America en Salvador zegt wel genoeg over film kennis.