xChristophe
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aangezien het grootste probleem bij "afvallers" niet zo zeer eten is, maar beweging.
Als ik een post van Big T bv. lees (stickies) weet ik bv. dat er grotendeels waarheden in zitten. Waarom vraag jij je vragen dan hier op het forum, als het toch maar anonieme mensen zouden zijn?
Ik ben het met je dokter eens. Supps zijn idd overbodig, 1,5 g/kg is idd zat.

Die 3 zinnen zijn idd ook myn ouders lievelingszinnen![]()
Doe ik ook, as ze vrage of da nodig is begin ik tot in detail, alle aminozuren op te sommen enzo tot ze er egt genoeg van hebben, zo zagen ze weer weekje nietIk heb het gewoon langzaam opgebouwd, en alles uitgelegd. Elke keer als ze weer zeuren leg ik het weer uit, en zo hoor ik het tegenwoordig bijna nooit meer.

Doe ik ook, as ze vrage of da nodig is begin ik tot in detail, alle aminozuren op te sommen enzo tot ze er egt genoeg van hebben, zo zagen ze weer weekje niet![]()
Ben jij wel met bodybuilding bezig? Dan ben ik benieuwd naar jou voedingsschema.Spijtig om te lezen dat je post van anonieme mensen serieuzer neemt dan het oordeel van je dokter. Ga dan vooral door met dure whey potten kopen en vergeet vooral voor het slapen gaan je kwark niet. Anders breek je spieren af!!! Vraag het maar eens aan hen.
9 van de 10 praat elkaar na hier. Ik kom hier dan ook voor 90% puur voor entertainment. Héél soms steek ik er wat van op van wat hier wordt gezegd.

Dan heb jij geluk met je ouders. Als ik iets opsom of met onderzoeken aan kom zetten zeggen ze dat ze het niet begrijpen, dat maakt het onzin.Doe ik ook, as ze vrage of da nodig is begin ik tot in detail, alle aminozuren op te sommen enzo tot ze er egt genoeg van hebben, zo zagen ze weer weekje niet![]()
En als je eiwitten spieren googled krijg je 82700 resultaten dus zowiezo argument genoeg voor alle aanbevelingen van 1g/kg tot 5g/kg
Is het niet logischers dat de sporters die het betreffende gedrag vertonen degene zijn die niet objectief zijn (je eigen gebreken heb je meestal niet in de gaten of negeer je onbewust). Waarom denk je dat die dokter subjectief is, wat heeft hij dan te winnen met een gekleurd advies te geven?
je huisdokter heeft gewoon grotendeels gelijk, ookal gaat het tegen veel in wat de e-hero's hier zullen verkondigen, let wel deze jongens weten zogezegd steeds alles beter, maar lopen hier zoveel te lullen dat er geen tijd over blijft voor de sportschool...
Op jouw niveau houdt je je beter aan de basis en is wat je dokter zegt een gouden raad, doe er wat mee.
Op jouw niveau? Ben je zelf zoveel verder dan? Kijk eens goed om je heen. Kijk wie er hoge innames hanteren en hun fysieke staat. Check hoeveel ecto's je tegen gekomen bent die een lage eiwitinname. Neem de proef op de som door bijv. bodybuilding.com te checken, daar zijn vele threads over eiwitinname. Ik heb het een tijd geleden opgezocht, echt zga elke grote jongen zit hoog in het eiwit. Ben je zelf niet toevallig de e-hero die dingen beweerd waarmee je zelf niet experimenteert?Gelukkig ben ik hier niet om een populariteits wedstrijd te winnen. Verder zou ik hier alles kunnen 'voorkauwen'. Dat zou me waarschijnlijk wel populair maken ja. Maar de reden waarom ik dat niet doe is omdat je daar niets aan heeft in the long run. Dan zou ik een 'guru' #12891291 op internet worden. En dan gaat precies gebeuren waar ik een hekel aan heb en je op wees in mijn vorig post. Dan gaat men overnemen wat ik zeg, zonder er zelf kritisch naar te kijken.
Ik ben van mening dat het beter is om mensen te leren vissen, dan slechts een vis voor ze te vangen.
Ik zou je persoonlijk aanvallen wanneer ik zou zeggen: Isnogood heeft geen verstand van zaken want hij is maar 1m30. Ik ben gewoon zeer kritisch over je uitspraken en jij pakt het persoonlijk op. Jij voelt je aangevallen en gaat in de tegen aanval. (Terwijl je eigenlijk wel weet, dat mijn punten gewoon terecht zijn )
Dat dergelijke mensen mij 'uitkotsen' zal me een worst wezen, want dat is namelijk wederzijds. Echter de kleine groep mensen die bereid zijn om te investeren in het proces van vissen (en tegen kritiek kunnen), ben ik meer dan bereid te helpen.
Nee, lijkt me niet. Er is onderzoek gedaan naar de schadelijkheid van eiwit, dat was tot iets van 5gr/kg lichaamsgewicht niet schadelijk. Er is nog nooit een onderzoek geweest wat wel uitwijst dat het schadelijk is.
Ik volg je niet helemaal. Er is nog nooit onderzoek geweest dat uitwijst dat een te hoge eiwitinname schadelijk zeg je ? En 1 zin daarvoor zeg je dat het tot iets van 5g/kg lichaamsgewicht niet schadelijk is... m.a.w. > 5 g/kg lichaamsgewicht wel ?
En wat raak er precies beschadigd ? Wat zijn de consequenties ?
Ik heb het een tijd geleden opgezocht, echt zga elke grote jongen zit hoog in het eiwit.