AndroidHealthClinic

jumpen mega goed voor cardio

Jumpen?

goed als cardio, slecht voor je reputatie!

nog slechter dan mijn topic: "coïtus als cardio"

jumpen is uit. is enkel nog een rage bij kinderen van 12

Jumpen is een mengsel van line-dancen en cheerleaden voor 13 jarige kids, die hype mag echt snel over zijn

jmm jumpe,, wel lache om s te doen,, in het begin dan,, nu is t al redelijk oud en veelste bekent imo = niet meer leuk dus

MAAR,, met jumpstyle net als met meerdere soorte danse is dat als je met je voete boven je, kniepunt tijdens het staan, komt het cardiologisch goed is

maar ga dan maar springtouwen ja wat ik al had gehoord,, zelfde effect en dan zit je niet met al die pasjes :P

Het is wel grappig om te zien :cool: maar wordt snel afgezaagt, er zit geen afwisseling in...

Jump is veel te commercieel geworden..Jaren trug moest je nog naar dischotheekjes over de grens verder belgie in.. en daar kon je dan lekker genieten van die supermuziek.. maar tegenwoordig is het egt afgezaagd.. en ik zie et kinderen van 8 jaar doen

Kent er trouwens iemand Battle of Sounds, ondertussen event geworden in België?? DJ's als Coone, Dark-E enz... zijn daar bijna vaste waarde

Waar is riggard met zijn mega sig:

elke jumper is een stumper

jump hahaha

ik zie kleine meisjes buiten jumpen alles breeza boys op kruispunten jumpen en dan flimen.

laatste voor me auto op de weg gaan ze voor me staan jumpen bij het stoep licht nou hij was gelukkig snel weg hij was als rook op gegaan onder me banden inbesiel haha

Veel tegenstand tegenover jumpen op dit forum :O
Nu ben ik zelf echt geen 'chav' maar heel af en toe jumpen op de juiste muziek kan we leuk zijn hoor ;)
en inderdaad zeer vermoeiend allemaal...

wel, jumpen is inderdaad goed voor de uithouding allezins... zeker als je 100kg weegt, want de meeste die dit doen zijn ecto's van 50kg, die vliegen gewoon in de lucht.
Ik heb het 1 maal gedaan in een jump discotheek en zat dan met een scheenbeenvliesontsteking voor 6 maand!

JUMPEN IS SLECHT VOOR DE GEZONDHEID :D

Jump is veel te commercieel geworden..Jaren trug moest je nog naar dischotheekjes over de grens verder belgie in.. en daar kon je dan lekker genieten van die supermuziek.. maar tegenwoordig is het egt afgezaagd.. en ik zie et kinderen van 8 jaar doen

5 jaar heb ik al gezien, niet onverdienstelijk. Zelf raak ik bij de 1e draai al met mijn benen in de knoop.

wel, jumpen is inderdaad goed voor de uithouding allezins... zeker als je 100kg weegt, want de meeste die dit doen zijn ecto's van 50kg, die vliegen gewoon in de lucht.
Ik heb het 1 maal gedaan in een jump discotheek en zat dan met een scheenbeenvliesontsteking voor 6 maand!

JUMPEN IS SLECHT VOOR DE GEZONDHEID :D
ja zat bijna door m'n knie op bassleader :o

lol dat zeiden ze 10 jaar geleden over gabber ook :')

Terug
Naar boven