MuscleMeat

jumpen mega goed voor cardio

wel, jumpen is inderdaad goed voor de uithouding allezins... zeker als je 100kg weegt, want de meeste die dit doen zijn ecto's van 50kg, die vliegen gewoon in de lucht.
Ik heb het 1 maal gedaan in een jump discotheek en zat dan met een scheenbeenvliesontsteking voor 6 maand!

JUMPEN IS SLECHT VOOR DE GEZONDHEID :D

gast, heb helemaal gelijk! ik had ook een blessure voor 2 maanden. Vond het in het begin nog wel leuk (toen het nog redelijk onbekend was) maar nu het zo commercieel is (eigen tv show, debieltjes van 14 die overal aant jumpen zijn en zelfs HILBRAND NAWIJN een jump liedje heeft!!!!) word ik het goed zat en je zal het mij ook niet meer zien doen. goed voor je conditie zal het zeker zijn...

hahaha.. ja is heel normaal hoor tegenwoordig..;) dat is zo 2007 haha

idd ik irriteer me daar echt dood aan... niet alleen omdat ik er niks van kan haha

Vorige week was ik in Turkije, zie je der een op het vliegveld van Antalya midden in de aankomsthal bezig...:eek:

ik ken iemand van 12 die daar ook al mee bezig is WTF :s

gisteren tmf gekeken stond er scoots en helmets op . denk je net dat het niet erger kan komt die gast na zijn rondje jumpend van zijn scooter af :roflol: :roflol:

wel, jumpen is inderdaad goed voor de uithouding allezins... zeker als je 100kg weegt, want de meeste die dit doen zijn ecto's van 50kg, die vliegen gewoon in de lucht.
Ik heb het 1 maal gedaan in een jump discotheek en zat dan met een scheenbeenvliesontsteking voor 6 maand!

JUMPEN IS SLECHT VOOR DE GEZONDHEID :D

Alternatief voor geblesseerde jumpers:

Dan maar geen conditie! Jumpen is voor losers.

Het is op zich best goed voor je conditie. Ik denk echt dat vooral de zwaar dichtgeslibde jongeren wel eens wat vaker mogen jumpen, ik bedoel, ze hebben er alleen maar baat bij!

- Hun leeftijdsgenoten respecteren ze meer
- Ze verbranden eindelijk eens wat kcals
- Ze krijgen er misschien nog een goede conditie van ook!

OMFG! ja die hilbrand wat een gozer:eek: :eek:

Het is op zich best goed voor je conditie. Ik denk echt dat vooral de zwaar dichtgeslibde jongeren wel eens wat vaker mogen jumpen, ik bedoel, ze hebben er alleen maar baat bij!

- Hun leeftijdsgenoten respecteren ze meer

- Ze verbranden eindelijk eens wat kcals
- Ze krijgen er misschien nog een goede conditie van ook!

lol welke wereld leef jij dan? respect krijgen als je jumpt ???

ik jump als ik mijn benen moet opwarmen voor benendag:D dan ben ik maar breezahhh:p

je hebt lef dat je dat hier zegt

Terug
Naar boven