Lost Prophet
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AlexT zei:het volume is maar ietjes verlaagd, maar moet nog lager, je doet gewoonweg meer dan nodig is, meer is niet altijd beter he.

Lost Prophet zei:mooie training, wel raar dat die 1x70 BP failure was
ben wel blijJunipero zei:Van 26 naar 14 sets noem jij maar ietsjes verlaagd
Volgens mij doe jij gewoon te weinig setjes eerlijk gezegd. In het begin deed ik er veel te veel, dat geef ik toe maar nu vindt ik persoonlijk dat ik (buite diegene die ik nog moet verandere) de setjes voldoende heb. Buik hangt af van persoon tot persoon. Zie maar naar ronnie coleman met zen weet ik hoeveel setjes voor buik (cost of redemption) die doet er ook zeer veel. Ik voel wel aan wanneer ik moet stoppen.

18fitie zei:ik zou woensdag en disndag omdraaien. want je traint je borst na je triceps.
Je moet het niet als aanvallend zien, we geven kritiek hoe het beter kan. Jij groeit goed op een hoog volume, maar mss groei je nog beter op een lager
.
nog niet gewisselt op topic. Heb ook vandaag voor de eerste keer gesquat, maar wil toch nog add en abductor in men schema houden, aangezien je deze spieren niet traint met squat (of ik voel het toch niet).
Santino88 zei:raar gevoel als in pijn ?
Verder nette training, goeie shrugs ook.

AlexT zei:kijk da's al een stuk beter
chin ups zijn wel goed, wat is je eige lichaamsgewicht?
zo'n machtig gevoel geeft het, net als bij deadliften.