AndroidHealthClinic

Jurriaan's road to YBF log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

jurriaan

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Jurriaan's road to YBF log

29 november 2009 is het zover. Het is de bedoeling dat ik hier elke dag bij zal houden van hoe en wat. Vanaf vandaag (13 januari) tot de wedstrijddag zelf.

Over mij

Ik ben begonnen als een klein jongetje. Met een ripped gewicht van 3250 gram kwam ik in de zomer van 1989 kerngezond op de aarde.
Ik groeide als kool maar bleef altijd een ecto. Ik begon in februari 2006 met een enorm gewicht van 62 kilo bij 182 en 10%. Momenteel zit hij op 80 kilo bij 183 en 11%.

Zoals bijna iedereen die begint met trainen heb ik een flinke tijd k*t getraind en wegens gebrek aan motivatie sommige periodes ook slecht getraind en gegeten. Heel erg jammer. Momenteel zit het helemaal in orde met mijn voeding. Ik zit veel thuis en kan dus op goede tijden goed eten naar binnen werken.

Mijn trainingen zijn meestal van 20.00 tot 21.30.

Mijn doel is om op 29 november er op 80 kilo 5% te staan! Het is de bedoeling dat ik hier elke dag bij zal houden van hoe en wat.

Beginfoto van juli 2006 (toen trainde ik dus al) en een recente foto van december 2008. Ik zal snel een duidelijke foto laten maken van een side chest.

xpwsgl.jpg
x1hjif.jpg

Groeten! En ik heb er zin aan!

succes man
ga dit volgen

excuus voor repost

Ik ga dit ook volgen!

Oh dat is een leuk logje! Deze ga ik zeker volgen! Leuk dat je mee gaat doen aan de NK van de YBF! Volgens mij is het sinds dit jaar wel een open wedstrijd geworden maar dat weet ik niet zeker. 80kg op 5% lijkt me wat ambiteus, tenzij je enige ondersteuning neemt? Maar ik wens je alle succes toe en ben zeer benieuwd.

Cool! Succes!

alvast veel geluk!

Succes Jurriaan! Geef het goede voorbeeld aan je broertje!

Succes met je log(je) !!!

Alsof we nog niet weten hoe je hoofd uitziet:P Mickey blue eyes:roflol:

Suc6 Btw ;)

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond benen en schouders

Squat
Small Legpress
Leg Extensions
Seated Leg Curling

Machine Shoulder (Military) Press
Dumbbell Shoulder Press
Front Cable Raise

Dumbbell Shrug

Aantal kilo's die ik verzet heb plaats ik vanavond na me training

Heb je btw. ook begeleiding? Of ga je die nog nemen?

veel succes kerel, ik ga je volgen ;)

Succes met de weg ernaar toe.Zal zwaar worden maar gaat helemaal goed komen!Zal je logje zeker volgen.

succes man!!

Succes kerel! Ben benieuwd:cool:

LEKKEEre fotowww

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven