XXL Nutrition

Jurriaan's road to YBF log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes kerel !

in jouw gallery en de beginpost.:D

Succes bro! Ga je volgen.. letterlijk.. naahhh.. :D

:thumbs:

succes broertje!

Nice man, good luck! :D

(5% is echt wel droog eh man :p)

Veel succes! Als je hoge ogen wilt gooien, zou ik een jaartje overslaan en volgend jaar meedoen. Maar waarschijnlijk doe je het enkel voor de ervaring?

• Topic Starter Topic Starter
Veel succes! Als je hoge ogen wilt gooien, zou ik een jaartje overslaan en volgend jaar meedoen. Maar waarschijnlijk doe je het enkel voor de ervaring?

De ervaring is voor mij wel belangerijk, maar ik wil nog 100% gaan voor de beste plek uiteraard!

dinsdag 13 januari

Benen

Squat
10 x 90
8 x 110
6 x 130
6 x 130

Small Legpress
8 x 150
8 x 200
8 x 250
8 x 250

Seated Leg Curling
8 x 40
8 x 45
8 x 45
8 x 45

Leg Extensions
8 x 50
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Schouders heb ik verzet naar morgen, samen met kuiten. Ivm tijdsgebrek vandaag.

Interesting... toch maar stiekem een oogje in het zeil houden:D

goeie squat hoor!

kerel ga je volgen !!

Dus over ruim 11 maanden wil je 80kg droog zijn. Ben benieuwd hoe je je kleine doelen hebt gesteld om het einddoel te bereiken.

Neem aan dat je eerst nog flink gaat bulken om meer massa te pakken. 5% vet bij huidig gewicht is ruim 75kg lichaamsgewicht. Tot welk gewicht ga je bulken en wanneer wil je dat doel bereikt hebben voordat je aan de cut begint?
Allemaal puur natuur..lijk.

Veel succes, ga je log in de gaten houden!

subscibed ;) nette training :thumbs:

Dus over ruim 11 maanden wil je 80kg droog zijn. Ben benieuwd hoe je je kleine doelen hebt gesteld om het einddoel te bereiken.

Neem aan dat je eerst nog flink gaat bulken om meer massa te pakken. 5% vet bij huidig gewicht is ruim 75kg lichaamsgewicht. Tot welk gewicht ga je bulken en wanneer wil je dat doel bereikt hebben voordat je aan de cut begint?
Allemaal puur natuur..lijk.

Veel succes, ga je log in de gaten houden!

Of het nou 75, 76, 77, 78, 79 of 80 is. Ik wil natuurlijk op zo'n hoog mogelijk gewicht zitten en op een zo'n laag mogelijk %. Ik ga gewoon mijn uiterste best doen om zo goed mogelijk voor de dag komen! Ik wil het liefst rond de 85 a 90 schommelen met een hoger % en dan cutten tot een zo'n mooi mogelijk gewicht. We shall see :)

dinsdag 13 januari

Benen

Squat
10 x 90
8 x 110
6 x 130
6 x 130

Small Legpress
8 x 150
8 x 200
8 x 250
8 x 250

Seated Leg Curling
8 x 40
8 x 45
8 x 45
8 x 45

Leg Extensions
8 x 50
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Schouders heb ik verzet naar morgen, samen met kuiten. Ivm tijdsgebrek vandaag.

squat kan er mee door, leg press ook, de leg curl en leg extension WTF dude??????

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven