AndroidHealthClinic

Jurriaan's road to YBF log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
squat kan er mee door, leg press ook, de leg curl en leg extension WTF dude??????

Misschien had ik er bij moeten zetten dat ik vooral met de curl hele langzame herhalingen maak. Zelfde met extension, dat is toch niet echt een massamaker, meer voor de definitie. Ik maak full roms en knijp me benen heel hard samen als ik boven ben. Werkt voor mij goed en ik voel hem altijd erg goed! Ik kan ook wel 80 pakken, maar dan maak ik verschrikkelijkke ongecontroleerde herhalingen, imo niet beter.

Misschien had ik er bij moeten zetten dat ik vooral met de curl hele langzame herhalingen maak. Zelfde met extension, dat is toch niet echt een massamaker, meer voor de definitie. Ik maak full roms en knijp me benen heel hard samen als ik boven ben. Werkt voor mij goed en ik voel hem altijd erg goed! Ik kan ook wel 80 pakken, maar dan maak ik verschrikkelijkke ongecontroleerde herhalingen, imo niet beter.

kijk bedoel niet voor het een of ander, maar iemand die dat gewicht pakt met squatten en dat gewicht pakt met leg press, daar doet een 50 kilo leg extension geen reet voor. tenzij je die 4 setjes in 1 minuut hebt gedaan. Samenknijpen voelt goed, maar doet weinig ben ik bang. als het op poten aankomt...........

en hoe kun je nou ongecontroleerd leg extensions doen, just make sure your ass stays seated :D:D

kijk bedoel niet voor het een of ander, maar iemand die dat gewicht pakt met squatten en dat gewicht pakt met leg press, daar doet een 50 kilo leg extension geen reet voor. tenzij je die 4 setjes in 1 minuut hebt gedaan. Samenknijpen voelt goed, maar doet weinig ben ik bang. als het op poten aankomt...........

en hoe kun je nou ongecontroleerd leg extensions doen, just make sure your ass stays seated :D:D

Ja maar je snapt wel wat ik bedoel ;) zal hem volgende keer een tandje lager zetten, speciaal voor jou :D
en ondertussen denk ik aan je goed?

Ja maar je snapt wel wat ik bedoel ;) zal hem volgende keer een tandje lager zetten, speciaal voor jou :D
en ondertussen denk ik aan je goed?

als je dan ook zorgt dat beide tepels zachtjes worden samenggeknepen bij elke rep en je mijn naam kreunt ben ik de koning ter rijk :D:D

nee, maar ik zie dit gewoon te vaak, goede squats goed leg press en ****ed up leg extensions en curls

ga dan touwtje springen op je tenen, doet nog meer voor je benen :P ;)

als je dan ook zorgt dat beide tepels zachtjes worden samenggeknepen bij elke rep en je mijn naam kreunt ben ik de koning ter rijk :D:D

nee, maar ik zie dit gewoon te vaak, goede squats goed leg press en ****ed up leg extensions en curls

ga dan touwtje springen op je tenen, doet nog meer voor je benen :P ;)

Is goed, je hebt me nu alleen maar gemotiveerd om hem zwaarder te pakken, dankjewel :D

Ik ga ook volgen. Kben er 100% zeker van dat het de moeite waard gaat zijn.

Zolang er niet te veel gezeverd wordt ;)

Nette Training maat! Inderdaad maf van die LE en SLC! Ikzelf pak de LE al op 60 KG * 6 .. Maar als je ze langzaam uitvoerd is het wel netjes! Dan zijn 50 KG opeens heel wat zwaarder!

Verschillende weerstanden ook op toestellen :rolleyes:

Vergelijken kan je enkel doen op losse oefeningen..

Succes ermee Jurriaan ;)

Nette Training maat! Inderdaad maf van die LE en SLC! Ikzelf pak de LE al op 60 KG * 6 .. Maar als je ze langzaam uitvoerd is het wel netjes! Dan zijn 50 KG opeens heel wat zwaarder!

Zijn leg extension is ws een zwaarder model. ;) Elk toestel is anders. ;)

Jep Wss Wel! Toch netjes!

Of het nou 75, 76, 77, 78, 79 of 80 is. Ik wil natuurlijk op zo'n hoog mogelijk gewicht zitten en op een zo'n laag mogelijk %. Ik ga gewoon mijn uiterste best doen om zo goed mogelijk voor de dag komen! Ik wil het liefst rond de 85 a 90 schommelen met een hoger % en dan cutten tot een zo'n mooi mogelijk gewicht. We shall see :)
idd gewoon lekker tot september massa pakken en je vetperc. niet te hoog laten oplopen en dan rustig naar beneden. Zorg iig dat je genoeg tijd overhebt de eerste keer:)

Kerel, wat maakt het gewicht op een Leg Extension uit. Gewichten op apparaten zeggen niks. Bij de een is 50kg zwaar, bij de ander heel licht. Daar moet je echt niet naar kijken.:rolleyes:

Edit: ik zie dat een paar intelligente mensen mij al zijn voorgeweest.

maaltijd 1. 11.00 (beetje laat ja maar toen werd ik wakker)
40cl halfvolle melk
25 gram proteine
50 gram brinta

maaltijd 2. 13.30
250 gram gekookte pasta (kliekje van gister)
3 boterhammen met ei (3 wit, 1 geel)
2 bekers melk

en ik heb de kabeljauw buiten de vriezer gelegd :D

Eerder opstaan sl*t. :D

Mooie voeding maar die foto in je display is te geil !

maaltijd 4. 16.00

4 boterhammen met pindakaas
1 boterham met pitjeskaas
2 bekers melk
2 blokjes chocolade :D

sounds like a winners meal!:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven