MuscleMeat

JvR90 's road to hugeness: foto progressie topic

Belachelijk goed resultaat ook als je de vergelijking kijkt van Augustus vorig jaar en nu... flink hard aan het werk kerel!

Echt een beest!

Jep je boekt maar vooruitgang... klinkt wat raar maar als jij eens een kuurtje pakt met al je toewijding voor bb dan kun je echt groot worden :P

Maar van plan nooit te gaan kuren? Persoonlijk vind ik het alleen maar meer respect als je naturel blijft daar niet van, maar k'ben wel benieuwd hoe je er straks tegenover staat als de gains wat minder makkelijk gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Jep je boekt maar vooruitgang... klinkt wat raar maar als jij eens een kuurtje pakt met al je toewijding voor bb dan kun je echt groot worden :P

Maar van plan nooit te gaan kuren? Persoonlijk vind ik het alleen maar meer respect als je naturel blijft daar niet van, maar k'ben wel benieuwd hoe je er straks tegenover staat als de gains wat minder makkelijk gaan.

Ik heb geen behoefte aan een heel groot, lomp en vierkant lichaam. Ik zou graag een fysiek als dat van mister10 willen en aangezien hij het ook op de natuurlijke manier bereikt heeft twijfel ik er niet aan dat ik het zelf ook kan. Ik heb ook geen podium ambities en het is gewoon helemaal niks voor mij. Ik hou wel van een uitdaging en als je gaat kuren valt die uitdaging toch wel voor een groot deel weg. Verder heb ik niks tegen kuren of mensen die kuren, dat mag iedereen lekker zelf weten, maar zo zit ik nou gewoon niet in elkaar. Maargoed zeg nooit nooit, maar dit is iig hoe ik er atm tegenover sta.

Je weet zo te zien erg goed waar je mee bezig bent.
Respect, ga zo door.

Benen foto, hij is helaas wat donker maar je kunt iig de grote van de quads zien;)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
gaat goed gozer vraag eens wat tips aan jerrel die kan benen trainen als een malle.

Je ziet toch , ondanks de slechte belichting dat er definitie is op je quads, je taille is smalle, je hebt dus een goeie V shape en zelfs zo zie je een duidelijke separatie tussen de 2 borstspieren. Top jvr;) do zo verder en je behaalt die mister10 fysiek vroeg of laat wel:)

hardcore man! shit!

Nog een soort van FB pic:
5d6rmr.png

Tijd om de benen eens te scheren want dit is een beetje zonde:p

Ik heb me btw laatst weer eens gemeten en ik ben inmiddels 1.90m

Laatst bewerkt:
Je oogt veel zwaarder ivm mezelf. Je bent wel wat droger maar toch.

Ziet er goed uit hoor.

Ik vind nogsteeds je borst hondsbrutaal..
Wat doe je met voeding momenteel?
kcal EkV ??

:roflol:

Gaat goed gozer. Zeker gezien je lengte. en dan 92,5kg zie je er buff uit!
Nog bepaalde doelen ofzo? Of gewoon rustig doorgaan tot de zomer en daan cutten?

Heel voorzichtig cleanbulken. Waarschijnlijk haal ik de zomer niet want ik zet nogal snel vet aan, maar ik wil dit jaar even een keer NIET dik worden:p Ik doe het gewoon rustig aan met het bulken en ik hoef nu niet perse zo lang door te gaan. Als ik dit jaar niet uitkom met de contest en de zomer dan so be it.

Echt een motivatie om te gaan beginnen met trainen.
Ziet er echt super uit, bij de "voor en na" vergelijking :eek:

Brutaal!

Waarom vraag je dat toch altijd aan iedereen? :roflol:

x2000!

Ik begin ervan overtuigd te raken dat hij zeer geobsedeerd is door voeding. Gast iedereen is anders kijk wat voor jou werkt en vreet & train gewoon als een beest!

Ziet er al zeer goed uit voor een naturel erg netjes gozer!

yah nice kan wel wat dikte in je rug gebruiken :P

Terug
Naar boven