Fitness Seller

Contest Log Jw doetookmee met de fotocontest

Cutten op 4500 :D jij liever dan ik.. Ben blij dat ik eindelijk wat minder geld per maand kwijt ben haha. Hoeveel kcal eet je als je gaat bulken?

• Topic Starter Topic Starter
Cutten op 4500 :D jij liever dan ik.. Ben blij dat ik eindelijk wat minder geld per maand kwijt ben haha. Hoeveel kcal eet je als je gaat bulken?

Zit bij mn ouders =D maar ik cut op 4500 als ik de hele dag werk. Normaal bulk ik op 3200-3500. Als ik bulk en hele dag werk zit ik rond de 5200

Lekkere train wel. Werd alleen keihard afgezeken op mn dl. Enige goede techniek is blijkbaar stifflegged tot net boven je knieën. En je kan maar 20 gram eiwit per maaltijd opnemen. Brb, voedingsschema aanpassen

Update 18 juli
rug triceps

Pullups
10

deadlift
10x50
10x90
8x150
4x170 (hier begon die instructeur te huilebalken)
2x180 (nog meer gejank - je mag je knieën niet buigen, en de stang mag niet onder je knieen komen. En ik maar denken dat ik de dl redelijk kon)
15x130

pullups
10x
8x +20
8x +30
10x langzaam
8x aan handdoek
7x aan handdoek

lat pulldown
10x102.5
10x102.5

BOR
10x50
10x70
10x70
alle setjes heel strikt, voelde goed

triceps pulldown
10x25
12x25
10x30
10x30

cable kickbacks
10x10
10x10
10x10

Wanneer gaan ze die opleiding eens verbeteren voor die instructeurs?

Bij de meeste krijg ik het idee dat ze dat papiertje hebben gekregen bij twee dozen frikadellen bij de super..:rolleyes:

Wanneer gaan ze die opleiding eens verbeteren voor die instructeurs?

Bij de meeste krijg ik het idee dat ze dat papiertje hebben gekregen bij twee dozen frikadellen bij de super..:rolleyes:

Word dr niet goed van. Helemaal als ze ongevraagd commentaar gaan leveren

Weer 4500 kcal vandaag voor de boeg. Zie dr zowat tegenop =p

update 18 juli
rug triceps

pullups
10

deadlift
10x50
10x90
8x150
4x170 (hier begon die instructeur te huilebalken)
2x180 (nog meer gejank - je mag je knieën niet buigen, en de stang mag niet onder je knieen komen. En ik maar denken dat ik de dl redelijk kon)
15x130 (en hier pakte ik die verrekte koekwous instructeur bij zijn kl*te)

:-d

sterke training! lol... je mag je knieën niet buigen wat een bs . snel andere gym zoeken

Zo,
planning deze week:

maandag heb ik een shoot, dus carbs afbouwen en laden.
morgen carbs al beetje afbouwen,
wo do vr lage carbs
en zo en ma hoog. Hoop dat twee dagen laden genoeg is.
Heb verder met wat mensen gepraat, en denk niet dat ik t ga wagen te kloten met vochtbalans en zout.

training:
morgen borst triceps quads(als dat lukt, k*tknie)
woensdag rug biceps hams buik
do borst tric licht
vr rug bic licht

BEN BENIEUWD

succes met de laatste loodjes! Ik heb zelf wel geprobeerd met zout en water. niet helemaal gedeplete ofzo hoor maar wel steeds meer afbouwen, maar heb het idee dat het geen meerwaarde heeft gehad. of je moet echt 3 4% hebben, misschien dat het dan uitmaakt of ik heb het verkeerd gedaan. voor laden heb je aan 2 dagen in principe wel genoeg denk ik. zou gewoon in het begin veel laden en dan maandag ochtend kijken. sta je al vol, neem je iets kleinere maaltijden. sta je nog plat (in hoeverre je jou fysiek plat kan noemen) zo blijven eten als die dag daarvoor.

(denk dat ik jou weinig tips hoef te geven eigenlijk:o)

succes met de laatste loodjes! Ik heb zelf wel geprobeerd met zout en water. niet helemaal gedeplete ofzo hoor maar wel steeds meer afbouwen, maar heb het idee dat het geen meerwaarde heeft gehad. of je moet echt 3 4% hebben, misschien dat het dan uitmaakt of ik heb het verkeerd gedaan. voor laden heb je aan 2 dagen in principe wel genoeg denk ik. zou gewoon in het begin veel laden en dan maandag ochtend kijken. sta je al vol, neem je iets kleinere maaltijden. sta je nog plat (in hoeverre je jou fysiek plat kan noemen) zo blijven eten als die dag daarvoor.

(denk dat ik jou weinig tips hoef te geven eigenlijk:o)

Alles is welkom :D heb nog nooit een voorbereiding gedaan, dus thanks brah

Alles is welkom :D heb nog nooit een voorbereiding gedaan, dus thanks brah

okee dan, ja ik ook niet, dus sowieso veel opgestoken. gewoon veel laden. beste is eigenlijk als je die ochtend al gewoon vol staat. als je glycogeen is opgevuld gaat het nergens meer heen dus kan je het als het ware gaan "onderhouden".

Goede planning :thumbs:

Update 24 juli

Vandaag gewerkt van 9-12, naar nijmegen gereisd en met Bob getraind in de avond.. was echt prima training,
Facepulls
Pullups
Lat pulldown
Cable rows
Deadlift
Hamstring curls
Dumbbel curls
barbell curls
preacher curls
fore-arm curls
crunches
windshield wipers

Ik laat t aan bob over om de setjes en reps erbij te zetten xD was een beetje een rommeltje, maar voel m nog steeds erg goed.

Voeding vandaag wel echt kak. Ab so luut geen honger, gisteravond geen oog dichtgedaan, en prima kakdag vandaag verder:P
Sowieso eerste no/lowcarb dag voor t eerst in mn leven, en ik haat t nu al.

Voeding:
Shake
Shake
Walnoten
Magere kwark met 10 eetlepels extra vierge olijfolie, heerlijk.
shake
En nu magere kwark aant vreten.
Pak zo nog een shaky en walnoten, dan zit ik op 200 gram eiwit oid en 2500-2700 kcal.
Ik haat low carb. Ik haat cutten. /wrists.

Maandag fotos en daarna weer lekker bulken.

Terug
Naar boven