- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cutten op 4500jij liever dan ik.. Ben blij dat ik eindelijk wat minder geld per maand kwijt ben haha. Hoeveel kcal eet je als je gaat bulken?
Wat doe je voor werk danZit bij mn ouders =D maar ik cut op 4500 als ik de hele dag werk. Normaal bulk ik op 3200-3500. Als ik bulk en hele dag werk zit ik rond de 5200
?
Lekkere train wel. Werd alleen keihard afgezeken op mn dl. Enige goede techniek is blijkbaar stifflegged tot net boven je knieën. En je kan maar 20 gram eiwit per maaltijd opnemen. Brb, voedingsschema aanpassen

Wanneer gaan ze die opleiding eens verbeteren voor die instructeurs?
Bij de meeste krijg ik het idee dat ze dat papiertje hebben gekregen bij twee dozen frikadellen bij de super..![]()
update 18 juli
rug triceps
pullups
10
deadlift
10x50
10x90
8x150
4x170 (hier begon die instructeur te huilebalken)
2x180 (nog meer gejank - je mag je knieën niet buigen, en de stang mag niet onder je knieen komen. En ik maar denken dat ik de dl redelijk kon)
15x130 (en hier pakte ik die verrekte koekwous instructeur bij zijn kl*te)
)succes met de laatste loodjes! Ik heb zelf wel geprobeerd met zout en water. niet helemaal gedeplete ofzo hoor maar wel steeds meer afbouwen, maar heb het idee dat het geen meerwaarde heeft gehad. of je moet echt 3 4% hebben, misschien dat het dan uitmaakt of ik heb het verkeerd gedaan. voor laden heb je aan 2 dagen in principe wel genoeg denk ik. zou gewoon in het begin veel laden en dan maandag ochtend kijken. sta je al vol, neem je iets kleinere maaltijden. sta je nog plat (in hoeverre je jou fysiek plat kan noemen) zo blijven eten als die dag daarvoor.
(denk dat ik jou weinig tips hoef te geven eigenlijk)
heb nog nooit een voorbereiding gedaan, dus thanks brahAlles is welkomheb nog nooit een voorbereiding gedaan, dus thanks brah