- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training man! Bedoel je met 20 sec vasthouden bij pec dat je em zegmaar als je naar achter beweegt dan 20 sec vasthoud? Das wel nice![]()
Ja ging wel ok. Train niet heel zwaar maar voel wel altijd dat ik wat heb gedaan.
Ik hou m vooraan vast, de armsteunen net niet tegen elkaar, en dan indd spierspanning houden. Pompt wel lekker op
En dan onderaan gewoon een minuutje vasthouden
Wel helemaal aan het einde van je training 
Okee lekker man! Dat moet je ook eens met flyes doenEn dan onderaan gewoon een minuutje vasthouden
Wel helemaal aan het einde van je training
![]()
Haha zal t een keer proberen! Even kijken of mn schouders t er ook mee eens zijn

flinke plek op mn hoofd nu, vond dat wel een mooi moment om te stoppen met mn training.Sterk voor je gewicht, heb laatst de 210kg met 86kg gehaald, was ik al heel blij mee![]()
wat heb jij voor gaar broekje aan?lijkt net een onderbroek
Sicke deadlift, en dat strap- en beltless. En waarom probeer je week achter week PR te zetten?
Gefeliciteerd man! Nu moet ik wel binnenkort weer even de 225 ofzo neerzetten om mijn eer hoog te houdenfuuu
Strekte je trouwens bewust je knieën niet?