XXL Nutrition

Contest Log Jw doetookmee met de fotocontest

Lekkere training man! Bedoel je met 20 sec vasthouden bij pec dat je em zegmaar als je naar achter beweegt dan 20 sec vasthoud? Das wel nice :)

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training man! Bedoel je met 20 sec vasthouden bij pec dat je em zegmaar als je naar achter beweegt dan 20 sec vasthoud? Das wel nice :)

Ja ging wel ok. Train niet heel zwaar maar voel wel altijd dat ik wat heb gedaan.
Ik hou m vooraan vast, de armsteunen net niet tegen elkaar, en dan indd spierspanning houden. Pompt wel lekker op

Ja ging wel ok. Train niet heel zwaar maar voel wel altijd dat ik wat heb gedaan.
Ik hou m vooraan vast, de armsteunen net niet tegen elkaar, en dan indd spierspanning houden. Pompt wel lekker op

Okee lekker man! Dat moet je ook eens met flyes doen ;) En dan onderaan gewoon een minuutje vasthouden :D Wel helemaal aan het einde van je training ;)

Morgen na het werk even een nieuw schema maken,
en even een schema maken voor knee rehab. En me er aan houden! Gymz heeft me al een en ander uitgelegd

220 gepulled vandaag. Zal zo workout posten!

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Netjes meng

Sterk voor je gewicht, heb laatst de 210kg met 86kg gehaald, was ik al heel blij mee:p

wat heb jij voor gaar broekje aan? :P lijkt net een onderbroek

Update 21 mei

rug biceps vandaag
sportschool was gister dicht (balen) dus trainingen schuiven een dag op.
Heb mn borst biceps combo laten varen aangezien ik dat qua energie niet meer red, merk dat ik minder energie heb tijdens t cutten, best raar.
Vandaag voor de training slechts 400 kcal op over de hele dag, terwijl ik rond half 6 trainde, dus ik had dr wel iets meer uit kunnen halen als ik normaal gegeten had denk ik. Vanavond schranzen dus.

Anyway:

Deadlift
7x50kg; 6x90kg; 5x130kg; 2x170kg; 1x230kg fail (veel te enthousiast) even mn rust gepakt, en toen 1x220kg (PR<<<), 7x130kg
filmpje van pr hierboven.

pullups
10x widegrip, 10x hammergrip+20kg; 7x widegrip+20kg; 4x hammergrip+20 en 4x widegrip

Bent over row
10x90kg; 10x90kg; 8x100kg; 7x100kg; 8x90kg

Lat pulldown
onderhands close grip 10x85kg; 8x95kg; 6x100kg; 4x100kg;
wide hammergrip 10x65kg; ((10x65kg; 6x55kg; 7x45kg; 10x35kg <superset)) <<< He LE MAAL vol hierzo, zieke pomp in mn rug

dumbbell rows 2 setjes met 28 kilo even volgeramd.

Barbell curls
5x50kg; 4x50kg; 4x50kg

Seated alternating curls
14, 12, 10 kilo afgebouwd

preacher ez bar curls (armen zaten helemaal vol, kreeg de stang HEEELLL moeilijk over t dode punt heen, dus toen beetje smokkelen, stang keihard tegen mn kop aan :( flinke plek op mn hoofd nu, vond dat wel een mooi moment om te stoppen met mn training.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 23:27 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Netjes meng

Thanks bro

Goed bezig hier! Succes met de contest

Sterke deads en overall training:thumbs:

Sicke deadlift, en dat strap- en beltless. En waarom probeer je week achter week PR te zetten?

Sicke deadlift, en dat strap- en beltless. En waarom probeer je week achter week PR te zetten?

Thanka brah.
Had tot nu toe niet t idee dat ik op mn max zat, dus die wou ik vinden. Heb m nu wel gevonden, dus ik stop nu indd met recordjes zetten tot na mn cut.

Gefeliciteerd man! Nu moet ik wel binnenkort weer even de 225 ofzo neerzetten om mijn eer hoog te houden :( fuuu

Strekte je trouwens bewust je knieën niet?

Goed bezig hier! Succes met de contest

thanks

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 17:45 ----------

Sterke deads en overall training:thumbs:

thanks

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 17:50 ----------

Gefeliciteerd man! Nu moet ik wel binnenkort weer even de 225 ofzo neerzetten om mijn eer hoog te houden :( fuuu

Strekte je trouwens bewust je knieën niet?

Haha wacht daar maar even mee.. :D
ik ga pas na de zomer weer PRs proberen.. even wat rustiger doen.
Ja, goed gezien. Mn rechterknie knakt bij het laatste stukje van de extensie, alsof er een pees verschiet.. dus dat wilde ik even voorkomen met al dat extra gewicht aangezien ik niet precies weet wat t is.. Volgende week weer even fysio.

Terug
Naar boven