MuscleMeat

Contest Log Jw doetookmee met de fotocontest

• Topic Starter Topic Starter
Nette deadlift bro!

Zeuren ze daar niet als je dat gewicht zo hard naar beneden flikkert haha?

Elke week moet ik na mn deadlift training verplicht dwijlen bij de instructeurbooth vanwege alle tranen vant gejank. Maarja, ze moeten gewoon nie zeiken, zijn gewoon jaloers.
Heb wel een paar keer te horen gekregen dat de vloer nog langer meemoet, maar dan moeten ze maar een fatsoenlijke vlonder fixen oid. Not my problem, ik leg dr altijd al matjes onder.

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 17:03 ----------

Dit vraag ik me ook af, bij mij in de gym zeuren ze ook terwijl ik gewoon matjes gebruik en niet zo zwaar als dit deadlift.

Lekker laten zeiken

Dat is altijd zo"n gezeik, zijn wel altijd bepaald soort lui die zeuren, van die gore mietjes die jaloers zijn.

Bij mij in de gym mag je ook geen gewichten laten vallen..maar moet toegeven dat ik welleens in een gym heb getraind waar een gozer MP's stond te doen met 60-70kg en die aan het eind van zijn set gewoon op de grond liet vallen...ook niet ideaal IMO ;):rolleyes:

Bij mij in de gym mag je ook geen gewichten laten vallen..maar moet toegeven dat ik welleens in een gym heb getraind waar een gozer MP's stond te doen met 60-70kg en die aan het eind van zijn set gewoon op de grond liet vallen...ook niet ideaal IMO ;):rolleyes:

Dat snap ik dan weer wel :p

Bij crossfit doen ze niet anders... maar dan praten we ook over bumper plates...

Ja als je na een MP je shit op de grond laat donderen en er zitten geen bumperplates op dan snap ik dat ze er wat van zeggen.... met deadliften vind ik het onzin. gelukkig zelf nooit last van zeurders.

Barbellwerpen lijkt me een leuk onderdeel in de gym

goed gedaan die deadlift! ben trots op je xx

Update maandag 27 mei

On the fly bedacht dat ik een nieuw schema ga volgen dus vandaag beetje apart dagje

Rug, 1/2Benen, Biceps
Pullups (de t*ring wat een pomp, pijnlijk gewoon)
Hammergrip 10 x; 10 xbw+10; 10 xbw+20
Widegrip 15 x;
Wide hammergrip 6x, 7x

Lat pulldown (viel beetje tegen, echt veel te vol haha)
5x100; 8x80; 10x75; 20x65

BOR (ez bar, andere waren bezet, en bevalt eigenlijk best goed)
10x90kg; 8x95; 6x100; 6x110; 5x120; 4x130 (<< vorm van niks, leek nergens op); 5x120

Tbar rows
10x65; 10x85; 8x105; 6x115; 30x65

Leg curls supersetted met adduction
20x65 20x65; 15x75 20x65; 15x65 20x75

Pullups
paar setjes van paar reps nog ff afknallen

Barbell curls
6x50kg; 5x50kg; 6x50kg; 8x40kg

concentration curls, biceps curls hammercurls
paar setjes met 12, 10, 8, 6 kg afbouwen.

Zal even beetje knutselen aan mn schema, en dan post ik m hier

Zieke BOR

Count je gewicht van ez stang ook mee?

Lekkere training vandaag, zal m weer loggen..!

Zieke BOR

Count je gewicht van ez stang ook mee?

Dat dacht ik ook al ook als die de stang meetelt. Ben wel benieuwd naar de uitvoering want ik heb een aardig dikke rug en heb moeite met 10 x 80kg. Ach zelfs als je de uitvoering verprutst is het nog gruwelijk ;)

Dat dacht ik ook al ook als die de stang meetelt. Ben wel benieuwd naar de uitvoering want ik heb een aardig dikke rug en heb moeite met 10 x 80kg. Ach zelfs als je de uitvoering verprutst is het nog gruwelijk ;)

Die 130 was absoluut niet zuiver hoor

Dinsdag borst triceps kuiten en quads getraind, woensdag rust en vandaag bovenrug (tijdsgebrek)
Geen bijzondere trainingen, dus log ze even niet tenzij interesse.
Morgen zal ik wel weer loggen, wordt een beetje van alles wat en misschien een deadlift.

Voel me de laatste dagen weinig energiek, moe, futloos en beetje verkouden.

doorzetten baas.

Is Het wel zoon slim idee om een lage rep range En een zware. bor tedoen?

aangezien de blessure met je schouders / knieën.

voor de rest beestige training!

Terug
Naar boven