XXL Nutrition

Kaars gegooid

Status
Niet open voor verdere reacties.
De richting weten we al maar ik wil gewoon even weten wie Chicklikker is terwijl 'hij' post via hetzelfde IP-adres als Tess Kuipers.

Volgens mij is deze hele thread 1 grote hoax.

Die meisjes willen gewoon heel veel aandacht en maken daarom een ander account aan om foto's te posten.

rap3pt.jpg - 182185
:hitit:

oystereater.gif - 182186

Cleo is een schatje<3

Pomper dat kind is 6 jaar jonger.

:roflol: Vette shops weer :roflol:

what the **** maakt het nou uit dat ik mijn echte naam hier gebruik..?
dat iedereen zich kennelijk toch keihard voor zichzelf schaamt hier, en daarom met de meest belachelijke namen te komen, is niet mijn probleem.
jullie hebben dus echt niet beters te doen he? Dan continue op refresh te blijven klikken of er nog een giller reactie bij is gekomen... come on...

cleo heeft hier last van, dus het minste dat je kunt doen, is haar hyves en foto's in ieder geval met rust te laten. Geef die ''brother of steel' maar mooi je tips en advies en laat het daarbij.

<goed, aangepast;)>

:roflol: Cleo begon het net een beetje gezellig te krijgen hier, gaat die Tess het weer verpesten

De richting weten we al maar ik wil gewoon even weten wie Chicklikker is terwijl 'hij' post via hetzelfde IP-adres als Tess Kuipers.

Volgens mij is deze hele thread 1 grote hoax.

onze eigen speurneus! Ik wil later als ik net zo oud ben als jij nu ook zo worden!

+1 No Hyves hier.

Facebook is helemaal gek bezig las ik in het nieuws.
Dus laat die achterlijke profielen sites nou eens. En hou je echte vrienden bij, inplaats van je 300 online maatjes ???

Ik heb alleen mensen op hyves die ik in real life ken, dus wat is het probleem?
Als je het op de juiste manier gebruikt is het een handig medium

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

rap3pt.jpg - 182189
:hitit:

Nieuwe hyve foto van haar met haar arm in het gips, iemand fotoshoppen?

ze vindt de aandacht dus toch heerlijk

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zelf gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven