Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De richting weten we al maar ik wil gewoon even weten wie Chicklikker is terwijl 'hij' post via hetzelfde IP-adres als Tess Kuipers.
Volgens mij is deze hele thread 1 grote hoax.
Ik gok op 2 pc's en misschien zelfs 3, die wel alle 3 dicht bij elkaar in de buurt staan. Zusje post in ieder geval niet via dezelfde pc als Drag.
Ik gok op 2 pc's en misschien zelfs 3, die wel alle 3 dicht bij elkaar in de buurt staan. Zusje post in ieder geval niet via dezelfde pc als Drag.
Dat zusje post natuurlijk op de pc bij die vriendin.
Dit topic word vager en vagerDe richting weten we al maar ik wil gewoon even weten wie Chicklikker is terwijl 'hij' post via hetzelfde IP-adres als Tess Kuipers.

what the **** maakt het nou uit dat ik mijn echte naam hier gebruik..?
dat iedereen zich kennelijk toch keihard voor zichzelf schaamt hier, en daarom met de meest belachelijke namen te komen, is niet mijn probleem.
jullie hebben dus echt niet beters te doen he? Dan continue op refresh te blijven klikken of er nog een giller reactie bij is gekomen... come on...
cleo heeft hier last van, dus het minste dat je kunt doen, is haar hyves en foto's in ieder geval met rust te laten. Geef die ''brother of steel' maar mooi je tips en advies en laat het daarbij.
<goed, aangepast>
Cleo begon het net een beetje gezellig te krijgen hier, gaat die Tess het weer verpestenCleo begon het net een beetje gezellig te krijgen hier, gaat die Tess het weer verpesten
De richting weten we al maar ik wil gewoon even weten wie Chicklikker is terwijl 'hij' post via hetzelfde IP-adres als Tess Kuipers.
+1 No Hyves hier.
Facebook is helemaal gek bezig las ik in het nieuws.
Dus laat die achterlijke profielen sites nou eens. En hou je echte vrienden bij, inplaats van je 300 online maatjes![]()