MuscleMeat

Как паровой двигатель!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik train enkel in m'n boxer omdat het anders veel te warm is... Goede tip, bedankt, als het kouder zou zijn, zou het wel kunnen.
probeer met deadlift wijd te gaan staan met je armen op smalle grip: sumo-sT!

het helpt zeker

suc6
;)
Is misschien wel beter, en om dan de rom te vergroten kan ik wel op een stel boeken (lees technische encyclopediën :o) staan.

Zal het de volgende keer proberen, tnx! :)

Ik train enkel in m'n boxer omdat het anders veel te warm is... Goede tip, bedankt, als het kouder zou zijn, zou het wel kunnen.

Is misschien wel beter, en om dan de rom te vergroten kan ik wel op een stel boeken (lees technische encyclopediën :o) staan.

Zal het de volgende keer proberen, tnx! :)

lijkt mij echt geen goed idee, maar ook

zo erg zijn die kousen toch ook nie voor ff kwartiertje deadliften
dana kunnen ze toch uit :P

Of je trekt die bar niet tegen je schenen.. of zeg ik nu iets heel doms? :o

Of je trekt die bar niet tegen je schenen.. of zeg ik nu iets heel doms? :o

Da's moeilijk als je al 10 setjes gedaan hebt met 83%van m'n rm.
Dan ben je gewoon te moe om eraan te denken, en eigenlijk ook te moe om er last van te hebben.
'T enige vervelende is dat m'n bar nu wat rood is.(lees; bloed kruipt tussen alle gluiven van het geribbelde gedeelte over een afstand van 20 cm breed)

Da's moeilijk als je al 10 setjes gedaan hebt met 83%van m'n rm.
Dan ben je gewoon te moe om eraan te denken, en eigenlijk ook te moe om er last van te hebben.
'T enige vervelende is dat m'n bar nu wat rood is.(lees; bloed kruipt tussen alle gluiven van het geribbelde gedeelte over een afstand van 20 cm breed)
Wikkel iets rond je barbell om hem te beschermen tegen je schenen.

Wat is nu het verschil tussen het russian bear en ptp idee?

Edit: never mind... PTP is iets van 5x in de week trainen met 2 oefeningen (dl/mp) en dan 2 setjes per oef.

Laatst bewerkt:
Deadlift
1*3 (110)
1*3 (105)
12*3 (100)!!!
4*3 (95) Totaal: 19 minuten!!!!

18 setjes DL in 19 min, als je een ingebouwde stoppenkast had was ie nu doorgeslagen :D

Wat een tonnage ook zeg! :thumbup:

Die sumo op een stapel boeken lijkt me gekkenwerk -> lange kousen...

Front squat
1*5 (60)
1*5 (55)
11*5 (50) Totaal: 13 minuten

BOR
1*5 (55)
1*5 (50)
12*5 (45) Totaal: 13 minuten

MP
1*5 (42)
1*5 (37)
8*5 (33) Totaal: 11 minuten

DB press
1*5 (22)
1*5 (20)
10*5 (18) totaal: 12 minuten

Ik denk dat de stoppen er nu behoorlijk uit zijn, heb bij 't squaten last van m'n knieën, en bij 't pressen last van m'n ellebogen.
Zie ook steeds meer op tegen de trainingen, constant zoveel mogelijk reps is leuk voor een keertje per week/maand of zo, maar om het weken lang te doen, vind ik niet te doen.

Vanaf nu dus geen fancy hardcore speedy volume trainingen meer, gewoon iets anders, Russisch volume, Nederlandse intensiteit.

Ik ben nu dus genekt door een Russisch schema.:o :(

Front squat
1*5 (60)
1*5 (55)
11*5 (50) Totaal: 13 minuten

BOR
1*5 (55)
1*5 (50)
12*5 (45) Totaal: 13 minuten

MP
1*5 (42)
1*5 (37)
8*5 (33) Totaal: 11 minuten

DB press
1*5 (22)
1*5 (20)
10*5 (18) totaal: 12 minuten

Ik denk dat de stoppen er nu behoorlijk uit zijn, heb bij 't squaten last van m'n knieën, en bij 't pressen last van m'n ellebogen.
Zie ook steeds meer op tegen de trainingen, constant zoveel mogelijk reps is leuk voor een keertje per week/maand of zo, maar om het weken lang te doen, vind ik niet te doen.

Vanaf nu dus geen fancy hardcore speedy volume trainingen meer, gewoon iets anders, Russisch volume, Nederlandse intensiteit.

Ik ben nu dus genekt door een Russisch schema.:o :(

Haha ach ja, ik vind eerlijk gezegd dat je het nog bestwel lang hebt volgehouden.. ik zou na 2 trainingen al gestopt zijn. :o

Ben benieuwd wat je nu gaat doen. Ik zelf wilde dit eerst ook gaan doen maar denk dat het niks voor mij is, bovendien wil ik me op kracht focussen.

Als je durft nog eens een nieuw log te openen nu...

:D

Intussen al 8kg en mijn vetpercentage LIJKT nog hetzelfde als vroeger :)

@Luuc: toch respect voor je poging man, succes nog verder!
Tja, was ook niets meer dan een poging...

Als ik wat meer into the volume ben (over een jaar of wat) probeer ik het nog wel weer, in de vakantie of zo. (Als ik geen andere verplichtingen heb, viel nu op school al meer dan eens bijna in slaap.)
Haha ach ja, ik vind eerlijk gezegd dat je het nog bestwel lang hebt volgehouden.. ik zou na 2 trainingen al gestopt zijn. :o
Ik vind het zelf jammer, maar het is niet meer te doen.

Zal het misschien een keertje 1 training per maand doen, om af te wisselen of zo.

Als je durft nog eens een nieuw log te openen nu...

:D

Was ik ook van plan, deze mag iig dicht; wil er niks meer van weten ook.

Ben een ventje dat als een kind in een snoepwinkel staat; allemaal mooie dingen die ik wil proberen...

Maar simpel is toch 't beste, geen fancy shit meer voor mij.

Was ik ook van plan, deze mag iig dicht; wil er niks meer van weten ook.

Ben een ventje dat als een kind in een snoepwinkel staat; allemaal mooie dingen die ik wil proberen...

Maar simpel is toch 't beste, geen fancy shit meer voor mij.
Tijd om rippetoe te proberen :p

Ben benieuwd wat je nu gaat doen. Ik zelf wilde dit eerst ook gaan doen maar denk dat het niks voor mij is, bovendien wil ik me op kracht focussen.

Kracht zul je hier niet mee krijgen da;s zeker.

Tenminste... voor zover het schema zegt, en mijn ervaringen ver reiken.
Je bent eerst al 2 maanden bezig te wennen aan het zieke en snelle volume, maar om dan ook nog eens gewichten etc. te gaan verhogen... not good.

jammer dat het je nekt kerel maar aan de andere kant niet gek, veel elite atleten draaien zelfs niet van die volumes. lijkt me idd beter als je iets meer standaarts neemt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven