rnbflavour
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 64
probeer met deadlift wijd te gaan staan met je armen op smalle grip: sumo-sT!
het helpt zeker
suc6
![]()
dat vink zon mietjes gedoe
een rom van 10cm nee joepie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
probeer met deadlift wijd te gaan staan met je armen op smalle grip: sumo-sT!
het helpt zeker
suc6
![]()

Ik train enkel in m'n boxer omdat het anders veel te warm is... Goede tip, bedankt, als het kouder zou zijn, zou het wel kunnen.
Is misschien wel beter, en om dan de rom te vergroten kan ik wel op een stel boeken (lees technische encyclopediënprobeer met deadlift wijd te gaan staan met je armen op smalle grip: sumo-sT!
het helpt zeker
suc6
![]()
) staan.
Ik train enkel in m'n boxer omdat het anders veel te warm is... Goede tip, bedankt, als het kouder zou zijn, zou het wel kunnen.
Is misschien wel beter, en om dan de rom te vergroten kan ik wel op een stel boeken (lees technische encyclopediën) staan.
Zal het de volgende keer proberen, tnx!![]()

Of je trekt die bar niet tegen je schenen.. of zeg ik nu iets heel doms?![]()
Of je trekt die bar niet tegen je schenen.. of zeg ik nu iets heel doms?![]()
Wikkel iets rond je barbell om hem te beschermen tegen je schenen.Da's moeilijk als je al 10 setjes gedaan hebt met 83%van m'n rm.
Dan ben je gewoon te moe om eraan te denken, en eigenlijk ook te moe om er last van te hebben.
'T enige vervelende is dat m'n bar nu wat rood is.(lees; bloed kruipt tussen alle gluiven van het geribbelde gedeelte over een afstand van 20 cm breed)
'T enige vervelende is dat m'n bar nu wat rood is.(lees; bloed kruipt tussen alle gluiven van het geribbelde gedeelte over een afstand van 20 cm breed)

Deadlift
1*3 (110)
1*3 (105)
12*3 (100)!!!
4*3 (95) Totaal: 19 minuten!!!!

Front squat
1*5 (60)
1*5 (55)
11*5 (50) Totaal: 13 minuten
BOR
1*5 (55)
1*5 (50)
12*5 (45) Totaal: 13 minuten
MP
1*5 (42)
1*5 (37)
8*5 (33) Totaal: 11 minuten
DB press
1*5 (22)
1*5 (20)
10*5 (18) totaal: 12 minuten
Ik denk dat de stoppen er nu behoorlijk uit zijn, heb bij 't squaten last van m'n knieën, en bij 't pressen last van m'n ellebogen.
Zie ook steeds meer op tegen de trainingen, constant zoveel mogelijk reps is leuk voor een keertje per week/maand of zo, maar om het weken lang te doen, vind ik niet te doen.
Vanaf nu dus geen fancy hardcore speedy volume trainingen meer, gewoon iets anders, Russisch volume, Nederlandse intensiteit.
Ik ben nu dus genekt door een Russisch schema.![]()
![]()

Tja, was ook niets meer dan een poging...Intussen al 8kg en mijn vetpercentage LIJKT nog hetzelfde als vroeger
@Luuc: toch respect voor je poging man, succes nog verder!
Ik vind het zelf jammer, maar het is niet meer te doen.Haha ach ja, ik vind eerlijk gezegd dat je het nog bestwel lang hebt volgehouden.. ik zou na 2 trainingen al gestopt zijn.![]()
Als je durft nog eens een nieuw log te openen nu...
![]()
Tijd om rippetoe te proberenWas ik ook van plan, deze mag iig dicht; wil er niks meer van weten ook.
Ben een ventje dat als een kind in een snoepwinkel staat; allemaal mooie dingen die ik wil proberen...
Maar simpel is toch 't beste, geen fancy shit meer voor mij.

Ben benieuwd wat je nu gaat doen. Ik zelf wilde dit eerst ook gaan doen maar denk dat het niks voor mij is, bovendien wil ik me op kracht focussen.