wscorpion
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Ik zeg wel wat ik gegeten heb, dan mogen jullie het uitrekenen:
6:45
6 boterhammen, 3 met: kipfilet kaas banaan (op elkaar, super combi), 2 pindakaas met noten en rozijnen erbovenop, 1 hagelslag.
2 plakken krentebrood met kaas kipfilet
1 plak ontbijtkoek
1 hand noten
1 glas karnemelk
1 banaan
10:30 eerste pauze
6 boterhammen, 4 met: kipfilet kaas , 1 pindakaas met noten, 1 hagelslag
14:00 Weer thuis
bak yoghurt + muesli + noten + rozijnen (Denk in totaal zo'n 400 ml)
17:30
Avondeten
Eerst 2 borden heerlijke lasagne, daarna nog eens 2 borden pasta met kaas.
glas karnemelk
2 glazen Milk&Fruit
20:30 (of zo, na het trainen iig)
plak cake
bak yoghurt (350ml)
2 bammetjes
2 Time Out koeken
1 pak koekjes (4 stuks, met choclade en zo)
1 stuk chocolade
22:20 (nu dus)
glas karnemelk
en zit aan een pak biscuitjes, van die granen dingen.
Werkelijk waar, heb in geen eeuwen zo lekker (en veel) gegeten.
Binnenkort wat verjaardagen, dus laat de taart maar komen!!!
Die 75 ga ik redden!
Zo door gaan he
.heej hoe zijn je krachtgains?
hoeveel heb je al op de 5 lifst gegooid sinds het begin?
lijkt me echt teveel volume om hier beetje gewicht bijop te gooien

Kan je niet beide doen? Elke keer een heel klein beetje gewicht toevoegen en toch nog meer volume maken.Nog niets, zit nog steeds op m'n 5RM, maar ik weet niet wat beter is; de gewichten die ik voor de 3e tot laatste set 2 tot 5 kilogram verhoog, of om steeds meer volume te draaien?
Of net als de vorige deadlift sessie; sets met 80% van 5RM, en dan nog een paar met 85% ervan... ?
Iemand een leuk idee?
het is idd een massa schema, maar met dat volume zal je kracht ook wel wat toenemen. Zelf raden ze daar om een blok russian bear te doen, dan een blok PTP, dan terug russian bear

Kan je niet beide doen? Elke keer een heel klein beetje gewicht toevoegen en toch nog meer volume maken.
Ik zou dan gewoon op al je sets een minimale hoeveelheid gewicht toevoegen.
Beiden?!?!!Met 'verder gaan met triples', bedoel je in plaats van 5 reps, 3 reps doen, met hetzelfde gewicht?Gewoon je 5RM regelmatig licht verbeteren, daarbij hoef je niet iedere training tot je werkelijke 5RM tot gaan, maar iig iets beter dan de vorige (zodat je de progressie langer door kan duwen, stagneer je dan ga je verder met triples, stagneer je weer dan deload je en begin je weer overnieuw of iets dergelijks).
Bedankt!! Heb van dragondoor al vaker artikels gelezen, wist niet dat ik me kon aanmelden.Dragon Door Forum : Kettlebells, Strength, Fitness, Martial Arts
Zoek bij forum search "russian bear", (kan zijn dat je je eerst moet aanmelden)
Alles wat je moet weten vind je daar (pavel post er)
Ik doe het vooral om beter met hoog volume te kunnen werken, en dan in een kortere tijd.ik wil sterk worden op de grote 5 dan kan ik dit dus inderdaad beter niet doen?![]()
Ja, maar gaat het gewicht verhogen met bvb 0,5kg of 1kg echt een verschil maken?

Deadlift
1*3 (110)
1*3 (105)
12*3 (100)!!!
4*3 (95) Totaal: 19 minuten!!!!
MP
1*5 (42)
1*5 (37)
8*5 (33) Totaal: 10 minuten
BOR
1*5 (55)
1*5 (50)
10*5 (45) Totaal: 12 minuten
BP
1*5 (62)
1*5 (55)
6*5 (50)
5*5 (51) Totaal: 14 minuten
Squat
1*5 (75)
1*5 (70)
5*5 (60) Totaal: 8 minuten
Please!!! No more!!!![]()
Ik kan niet eens meer op m'n eigen benen staan nu,bloed stroomde bij 't deadliften ècht uit m'n scheenbenen door de bar die ertegenan schruurde.
60 sets = 9 meer dn vforige week
75 minuten getraind = 1 minuut minde3r dan vorige week
15,5 ton = 1,3 ton meer dan vorige week.
Alweer erop vooruit gegaan, maar om dit te verbeteren zal vrijwel onmogelijk worden.
En aan degenen die denken dat dit leuk is, en makkelijk om extra gewicht bij te doen: try it!!!!! Het zal je echt héél erg vies tegenvallen.
En aan reacties als 'nette training'/... heb ik niets. Erg goed bedoelt, erg aardig ook, ik waardeer het, maar ik wil het overzichtelijk houden.![]()