Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
9kg op 11 weken is best te doen, zeker met zo n trainingen, en met jouw ondergewicht nog. Gewoon veel eten en niet al te clean.

Zeker met dat volume kun je heel wat massa aanzetten, belangrijkste is natuurlijk veel eten, ik denk dat 't je makkelijk lukt, mits je natuurlijk je iedere dag volstampt.
Post dit maar eens in trainingen en oefeningen, of de gallerij.
"9kg in 11 weken?? Dat is alleen maar vocht en vet!! Je kan maar 0,96463kg vvm aanzetten per maand!"
OT: succes ermeehet gaat zeker lukken!

Deadlift
1*3 (110)
1*3 (100)
17*3 (90)
2*3 (95)!! 22 minuten
Bench press
1*5 (62)
1*5 (55)
12*5 (50) 14 minuten
DB row
1*5 (24)
1*5 (22)
11*5 (20) 13 minuten
Krap een uur getraind, 48 sets = 1,2 minuten per set rond! Verbetering op vorige week!!
Totaal: 10,7 ton!!!!! Da's dus 1,2 ton meer dan vorige week!!!!
En nog 2 extraatjes: heb m'n schenen volledig open door het deadliften, en heb een 35kg schijf op m'n middelvinger laten vallen. AAUW!!
Vinger=paars, wel hardcore.![]()

Ik heb er een foto van gemaakt, staat in de 'show of je home-gym'-sectie, het lijkt volgens sommigen op iets van een stoomtrein of een duikboot oid...
En ja, het ding is 35 KG, 36 zelfs. (Had 'm mooi rechtop op de vloer staan, valt dat ding om. Ik met m'n domme en half-lamme kop probeer natuurlijk dat ding op te vangen tegen het geluid : middelvinger onder plaat, net het topje van m'n vinger.)
?Tnx Gillian!
@Lost Prophet: Top kerel, meld het anders ff in je eigen log, kunnen we elkaar in de gaten houden.![]()

Ik heb er een foto van gemaakt, staat in de 'show of je home-gym'-sectie, het lijkt volgens sommigen op iets van een stoomtrein of een duikboot oid...
En ja, het ding is 35 KG, 36 zelfs. (Had 'm mooi rechtop op de vloer staan, valt dat ding om. Ik met m'n domme en half-lamme kop probeer natuurlijk dat ding op te vangen tegen het geluid : middelvinger onder plaat, net het topje van m'n vinger.)
En wat heb je hier van geleerd? 
...