Fitness Seller

Как паровой двигатель!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
is toch handig wanneer je een spijker krom slaat :D

9kg op 11 weken is best te doen, zeker met zo n trainingen, en met jouw ondergewicht nog. Gewoon veel eten en niet al te clean :).

• Topic Starter Topic Starter
9kg op 11 weken is best te doen, zeker met zo n trainingen, en met jouw ondergewicht nog. Gewoon veel eten en niet al te clean :).

Bedankt kerel, je bent vandaag de eerste die er zo op reageert... Ouders & broers vragen zich af of het me zal lukken...

Zeker met dat volume kun je heel wat massa aanzetten, belangrijkste is natuurlijk veel eten, ik denk dat 't je makkelijk lukt, mits je natuurlijk je iedere dag volstampt;).

Post dit maar eens in trainingen en oefeningen, of de gallerij :D.
"9kg in 11 weken?? Dat is alleen maar vocht en vet!! Je kan maar 0,96463kg vvm aanzetten per maand!"

OT: succes ermee :thumb: het gaat zeker lukken!

Deadlift
1*3 (110)
1*3 (100)
17*3 (90)
2*3 (95)!! 22 minuten

Bench press
1*5 (62)
1*5 (55)
12*5 (50) 14 minuten

DB row
1*5 (24)
1*5 (22)
11*5 (20) 13 minuten

Krap een uur getraind, 48 sets = 1,2 minuten per set rond! Verbetering op vorige week!!

Totaal: 10,7 ton!!!!! Da's dus 1,2 ton meer dan vorige week!!!! :D:D

En nog 2 extraatjes: heb m'n schenen volledig open door het deadliften, en heb een 35kg schijf op m'n middelvinger laten vallen. AAUW!!
Vinger=paars, wel hardcore. :)

Zeker met dat volume kun je heel wat massa aanzetten, belangrijkste is natuurlijk veel eten, ik denk dat 't je makkelijk lukt, mits je natuurlijk je iedere dag volstampt;).

Post dit maar eens in trainingen en oefeningen, of de gallerij :D.
"9kg in 11 weken?? Dat is alleen maar vocht en vet!! Je kan maar 0,96463kg vvm aanzetten per maand!"

OT: succes ermee :thumb: het gaat zeker lukken!

Bedankt!!! En **** iedereen die denkt dat het me niet gaat lukken; zelfs über-ecto's kunnen gainen, en zonder supplementen!

Verlang al tot je ik neg karma kan geven

21 setjes deadlift :eek:

ik ga ook voor de 75kg :D

Tnx Gillian!

@Lost Prophet: Top kerel, meld het anders ff in je eigen log, kunnen we elkaar in de gaten houden. ;)

Deadlift
1*3 (110)
1*3 (100)
17*3 (90)
2*3 (95)!! 22 minuten

Bench press
1*5 (62)
1*5 (55)
12*5 (50) 14 minuten

DB row
1*5 (24)
1*5 (22)
11*5 (20) 13 minuten

Krap een uur getraind, 48 sets = 1,2 minuten per set rond! Verbetering op vorige week!!

Totaal: 10,7 ton!!!!! Da's dus 1,2 ton meer dan vorige week!!!! :D:D

En nog 2 extraatjes: heb m'n schenen volledig open door het deadliften, en heb een 35kg schijf op m'n middelvinger laten vallen. AAUW!!
Vinger=paars, wel hardcore. :)

proficiat met je volume: 10.7 ton is niet niks

35 kilo schijf, hoe ziet die eruit?
............of was het 35 lbs? ( is nog vrij zwaar voor je vinger.........)

Ik heb er een foto van gemaakt, staat in de 'show of je home-gym'-sectie, het lijkt volgens sommigen op iets van een stoomtrein of een duikboot oid... :D

En ja, het ding is 35 KG, 36 zelfs. (Had 'm mooi rechtop op de vloer staan, valt dat ding om. Ik met m'n domme en half-lamme kop probeer natuurlijk dat ding op te vangen tegen het geluid : middelvinger onder plaat, net het topje van m'n vinger.)

Ik heb er een foto van gemaakt, staat in de 'show of je home-gym'-sectie, het lijkt volgens sommigen op iets van een stoomtrein of een duikboot oid... :D

En ja, het ding is 35 KG, 36 zelfs. (Had 'm mooi rechtop op de vloer staan, valt dat ding om. Ik met m'n domme en half-lamme kop probeer natuurlijk dat ding op te vangen tegen het geluid : middelvinger onder plaat, net het topje van m'n vinger.)

AUWW Kan je nog wel normaal dingen vastpakken:p?

:finger: En wat heb je hier van geleerd? :D

Herkenbaar:p...

Damn .. .dat zijn beste trainingen luuc! zeer netjes .

Ga zo door ! en blijf op je houding letten he ! zeker als de vermoeiing toe slaat ! en jah ... ik heb ook al eens een 20 kilo plate op mijn klauw laten donderen ... je kunt zo'n strontding wel in 2 breken op zo'n moment

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven