Fitness Seller

KaLe's log 2008

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Beste mensen, beste wensen. Tijd voor (alweer) een nieuw log. Bijna een weekje rust genomen nu. Hondepoep en 5x8 hebben mij niet de resultaten gegeven die ik wilde. Dus... tijd voor ouderwetse split trainingen. Ik heb lang getwijfeld om weer ub/lb of wsb te gaan doen, maar dan wil ik eerst weer blessurevrij zijn voor al dat geweld. Dus goodold split; 3 sets 4-8 hh (4 sets voor beginoefeningen ivm warmup). En uiteraard zo strict mogelijk om (nog meer) blessureleed te voorkomen. Schouder lijkt steeds iets beter te gaan. Rug ook. Soms kom ik mijn bed niet uit van de pijn, maar 's avonds sta ik weer 5x8x200 te deadliften. Arm is nog steeds stuk. Zit geen verbetering, maar ook geen verslechtering in. Ik moet nog steeds een afspraak maken bij de fysio. Ook weer een goed voornemen voor 2008.

Voeding; meer vetten, minder carbs. Eiwitten hetzelfde. Ook weer iets terug in kcal om een paar weekjes wat harder voor de dag te komen en dan weer langzaam omhoog. De verhogingen zullen dan in de carbs zitten bij maaltijd 1 en pre- en postworkout. Carbs en vetten weer gescheiden, dit bevalt me gewoon goed. Verandering tov vorige schema, is dat ik de carbs bij maaltijd 3 er nu ook uitgehaald heb.

Maaltijd 1
1 banaan
5 volkoren boterhammen (jam/kipfilet)
50 gram pro80

Maaltijd 2
150 gram tonijn op eigen nat
1 eetlepel olijfolie
1 eetlepel levertraan

Maaltijd 3
200 gram rundergehakt
150 gram broccoli

Maaltijd 4
5 hele eieren
150 gram wortelen

Maaltijd 5
100 gram pasta
200 gram doperwten
150 gram biefstuk

Post WO
50 gram xtargo
40 gram whey
1 theelepel kaneel

Maaltijd 6
100 gram pasta
500 gram magere kwark
1 eetlepel honing
evt. wat groenten
(op niet trainingsdagen; 250 gram zalm met groenten als maaltijd 6)

Totaal trainingsdagen
3640kcal / e;324 / v; 98 / kh; 361

Totaal niet-trainingsdagen
3496kcal / e;312 /v; 136 /kh; 258

Flinke maaltijden:)

Je 5x8 was toch ook een split? Welke blessures heb je nu eigenlijk allemaal? Succes.

k*t van je blessures, tijdje chill aan doen komt wel goed denk ik dan

nette eet schema ook

succes

Ik zou gedacht hebben dat een buffel als jij toch meer kcal nodig had!

Hopelijk ben je binnen enkele maanden weer te zien in de PL sectie, hier kom ik niet graag :angstig:

• Topic Starter Topic Starter
Je 5x8 was toch ook een split? Welke blessures heb je nu eigenlijk allemaal? Succes.

Heb je even? :D

- Onderrug (instabiele onderrug, dus ga er snel doorheen. Komt door gebrek aan mobiliteit)
- Onstoken biceppees
- Pijnlijke aanhechtingen knieeen (vooral in de wintermaanden)
- Ontstoken AC gewricht (schouder)

5x8 was inderdaad split. Maar je blijft dan op 1 gewicht en kan niet echt zwaar gaan. Dat wil ik eigenlijk toch wel weer ;)

@ Wimmos; tja, ik verricht verder geen zware inspanningen per dag (kantoorbaan), dus superveel heb ik niet nodig.

Heb je even? :D

- Onderrug (instabiele onderrug, dus ga er snel doorheen. Komt door gebrek aan mobiliteit)
- Onstoken biceppees

5x8 was inderdaad split. Maar je blijft dan op 1 gewicht en kan niet echt zwaar gaan. Dat wil ik eigenlijk toch wel weer ;)

@ Wimmos; tja, ik verricht verder geen zware inspanningen per dag (kantoorbaan), dus superveel heb ik niet nodig.

Maar verder gaat alles goed=??? haha

- Onstoken biceppees

Liters water per dag!
I.v.m. je rug, bedoel je dan flexibiliteit, zoals dat je bijvoorbeeld niet aan je voeten kan met je handen terwijl je benen gesterkt zijn?

succes kale! Toch behoorlijk k*t dat je met je blessures blijft kampen.. ik heb ook blessuretjes (pijntjes) maar als ik die blessures van jou lees valt het bij mij toch wel weer mee :D

Liters water per dag!
I.v.m. je rug, bedoel je dan flexibiliteit, zoals dat je bijvoorbeeld niet aan je voeten kan met je handen terwijl je benen gesterkt zijn?

Ik drink liters water per dag, maak je daar maar niet druk om ;)
Betreft mijn rug; Nee geen flexibiliteit. Ik kan het niet uitleggen en probeer het dan ook maar niet :D Laten we het erop houden dat ik bij een normale beweging (bijv. van mijn fiets afstappen) al door mijn rug kan gaan (en dan zit de pijn rond mijn staartbeen).

Klote van al die blessures idd :(

Is full body geen optie?

Nee, dan word alles nog zwaarder belast. En ik wil gewoon minimaal 4 keer per week trainen (gezien de verslavingsfactor :D )

Succes KaLe!

Ik drink liters water per dag, maak je daar maar niet druk om ;)
Betreft mijn rug; Nee geen flexibiliteit. Ik kan het niet uitleggen en probeer het dan ook maar niet :D Laten we het erop houden dat ik bij een normale beweging (bijv. van mijn fiets afstappen) al door mijn rug kan gaan (en dan zit de pijn rond mijn staartbeen).

Misschien...hééél misschien...groeit er....eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeergens aan je staartbeen...............................een...........STAARTJE?:D

bokkelul :D

suc6 Kale! Jammer van die blessures.

Succes Kale ! Blijf je nou terug v.d. alcohol af ?

Succes Kale Kerol!!! ga dit logje zeker soms bezoeken.

:thumb:

Terug
Naar boven