XXL Nutrition

KaLe's log 2008

• Topic Starter Topic Starter
Ik post alleen nog de vooruitgangen hier. Trainingen ga ik niet meer loggen. De reden staat een aantal pagina's terug ;)

Hey KaLe, hoe staat het met jouw doelen? Jij wilt ook niet meer pafferig worden en extreem bulken, maar hoe zie jij jouw doelen nu? Zelfde vet % als ik alleen dan 10 kg zwaarder? :D

Deze week dus wat lichter getraind (zo'n 10-20kg minder gepakt op de compounds), maar veel en veel gecontroleerder. Wat ik tot nu toe al merk;
- ik slaap beter 's nachts
- ik ben overdag minder opgebrand
- nauwelijks pijntjes meer tijdens het trainen!
- ik ben tijdens de training meer gesloopt dan met het zware gooi en smijt werk

klinkt goed, laat je niet gek maken Kale!
het is soms verleidelijk om a la powerlifter te trainen, zeker als je hier ook een log hebt lopen. Maar jij bent een blessure-gevoelig persoon, dus iedere keer dat je zo'n geforceerde training maakt loop je risico. En imo is het effect op hypertrofie niet altjid groter met die zware gewichten.
Ik ben nu ook een tijdje zwaarder aan het trainen, het is goed voor m;n ego en om de anderen op de sportschool te vernederen, maar verder vind ik het eigenlijk helemaal niks. Het voelt niet beter, en ik heb sinds januari een aantal kleine sluimerende blessure'tjes. Ik ga nog een paar weken door op dit schema en dan ga ik (noodgedwongen) ook weer lichter en supergecontroleerd trainen. Ik ben gewoon te bang dat ik een keer een fikse blessure krijg zoals jij ook heb gehad, ik zou er psychisch aan onderdoor gaan :eek:

Succes verder.

Hey KaLe, hoe staat het met jouw doelen? Jij wilt ook niet meer pafferig worden en extreem bulken, maar hoe zie jij jouw doelen nu? Zelfde vet % als ik alleen dan 10 kg zwaarder? :D

Zou een mooi doel zijn ja :P

klinkt goed, laat je niet gek maken Kale!
het is soms verleidelijk om a la powerlifter te trainen, zeker als je hier ook een log hebt lopen. Maar jij bent een blessure-gevoelig persoon, dus iedere keer dat je zo'n geforceerde training maakt loop je risico. En imo is het effect op hypertrofie niet altjid groter met die zware gewichten.
Ik ben nu ook een tijdje zwaarder aan het trainen, het is goed voor m;n ego en om de anderen op de sportschool te vernederen, maar verder vind ik het eigenlijk helemaal niks. Het voelt niet beter, en ik heb sinds januari een aantal kleine sluimerende blessure'tjes. Ik ga nog een paar weken door op dit schema en dan ga ik (noodgedwongen) ook weer lichter en supergecontroleerd trainen. Ik ben gewoon te bang dat ik een keer een fikse blessure krijg zoals jij ook heb gehad, ik zou er psychisch aan onderdoor gaan :eek:

Succes verder.

Klopt. Ik kan wel een paar reps met 180kg fullsquatten. Maar dan zak ik vrij snel naar beneden. Ik doe nu 12 reps met 140, maar dan gecontroleerde langzame bewegingen. Ik voel dit ook veel meer in mijn benen en ben veel sneller kapot.

Klinkt goed Kale!

Soms is het denk ik ook helemaal niet slecht om eens wat teveranderen ja toch...?

En dan 140kg full squat is nog steeds een heel lekker gewicht!

Veel succes met je trainingen!

Was je er gister/vandaag niet?

Of kijk 'k over je heen :rolleyes:

Gister was ik er inderdaad niet. Vandaag wel. Wel wat later, zo rond kwart over 8. Dus ik denk dat je over mij heen hebt gekeken :P
Vandaag rug en borst gedaan. Man man, tegen het kotsen aan :D
In hoog tempo

Benchpress 4 sets
Supinated pullover machine 3 sets
Incline hammerstrenght press 3 sets
Reversed grip bent over row 3 sets
Crossovers 3 sets superset met seated rows 3 sets
Incline flyes 3 sets superset met db shrugs 3 sets
3 sets hyperextensions
en nog 3 sets buik

pff 31 sets in 1 uurtje

Laatst bewerkt:
inderdaad aaardig wat setjes - nice

zozo, lkkr tempootje dan:D

kan je trouwens weer normaal benchen ja?

Terug
Naar boven