- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze week dus wat lichter getraind (zo'n 10-20kg minder gepakt op de compounds), maar veel en veel gecontroleerder. Wat ik tot nu toe al merk;
- ik slaap beter 's nachts
- ik ben overdag minder opgebrand
- nauwelijks pijntjes meer tijdens het trainen!
- ik ben tijdens de training meer gesloopt dan met het zware gooi en smijt werk

Hey KaLe, hoe staat het met jouw doelen? Jij wilt ook niet meer pafferig worden en extreem bulken, maar hoe zie jij jouw doelen nu? Zelfde vet % als ik alleen dan 10 kg zwaarder?![]()

klinkt goed, laat je niet gek maken Kale!
het is soms verleidelijk om a la powerlifter te trainen, zeker als je hier ook een log hebt lopen. Maar jij bent een blessure-gevoelig persoon, dus iedere keer dat je zo'n geforceerde training maakt loop je risico. En imo is het effect op hypertrofie niet altjid groter met die zware gewichten.
Ik ben nu ook een tijdje zwaarder aan het trainen, het is goed voor m;n ego en om de anderen op de sportschool te vernederen, maar verder vind ik het eigenlijk helemaal niks. Het voelt niet beter, en ik heb sinds januari een aantal kleine sluimerende blessure'tjes. Ik ga nog een paar weken door op dit schema en dan ga ik (noodgedwongen) ook weer lichter en supergecontroleerd trainen. Ik ben gewoon te bang dat ik een keer een fikse blessure krijg zoals jij ook heb gehad, ik zou er psychisch aan onderdoor gaan
Succes verder.

zozo, lkkr tempootje dan
kan je trouwens weer normaal benchen ja?
Jup, maar nog niet al te zwaar. Heb laatst ook weer eens 6x120 close grip bench gepakt. Nice!
mooi dat beter gaat kerel, wat is je PR op de bank? 140/150 ofzo?maar wel 6 x 120 CGBP pakkenmooi dat beter gaat kerel, wat is je PR op de bank? 140/150 ofzo?