Fitness Seller

KaLe's log 2008

Ik kom me even abboneren ;)

Succes alvast en post dan ook eens je split schema!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb niet een vast schema, maar doe waar ik zin in heb en wat op dat moment goed aanvoelt ;)

Maar de indeling;

Ma; Rug/kuiten/evt extra biceps
Di; Borst/triceps/zijkant schouders
Wo; off
Do; Benen/kuiten
Vrij; Schouders/traps/biceps
Za+zo; off

Buik doe ik altijd wanneer ik daar zin in heb, dat verschilt dus.

goed om te zien dat je zelf ook de carbs en vetten scheid:D

Ik doe het ook nog steeds

Succes man! pas op met de blessures.

Die indeling van de voeding ziet er ook wel aardig uit ja ;).

Die gast. :D

Ik ben al blij dat ik 200 gram groente binnen krijg en jij gooit er zo wat een kilo naar binnen. :o

Wanneer ga je nog eens foto's posten?

Ik trek mij inderdaad af op foto's van Kale. Is toch niet mis mee???
Serieus: ik was heel erg onder de indruk toen ik de foto's van hem had gezien na zijn cut en wil zien wat zijn progressie daarna is geweest.
Was ook maar gewoon een vraag of hij het wou doen. Van hem weet ik dat het geen faker is.

Je voedingsschema ziet er in ieder geval weer super uit!

Succes dit jaar!

Volkoren pasta Kale of witte? Geen rijst? Heb je een reden hiervoor?
Ziet er netjes uit het schema.

Veel succes en wees voorzichtig met de blessures.

Succes met je trainingen in 2008! Ook sterkte met je blessures e.d. Ik ga je log volgen iig ;)

Thanks all!;

@Willem; misschien binnenkort eens. Niet echt veel progressie sinds toen hoor ;) Gaat allemaal niet zo snel meer na 7 jaar trainen. :(

@Trey; Ik wissel het af. Dit is meer een richtlijn schema. Vaak vervang ik de pasta door basmati rijst. Waarom wit? Lekkerder en geen verschil tov volkoren IMO.

Ja kijk dat vind ik ook. Voedingswaarden volkoren en wit zijn bijna hetzelfde. Toch word er geroepen dat volkoren je langer energie geeft. Maar je moet doen wat het beste voelt.

Ja kijk dat vind ik ook. Voedingswaarden volkoren en wit zijn bijna hetzelfde. Toch word er geroepen dat volkoren je langer energie geeft. Maar je moet doen wat het beste voelt.

Qua GI waarde verschillen ze niet veel.
Witte pasta heeft een waarde van 55 en volkoren van 50 (hoe lager hoe beter). Merk persoonlijk ook geen verschil tussen de 2.

Succes maar weer Kale! Hopen dat je blessures niet teveel op gaan spelen.

En foto's zullen vast wel weer een keer komen. Kale is iig geen faker.

succes kale klote van je al je bles

Terug
Naar boven