MuscleMeat

KaLe's log 2008

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb met shoulderpress de 46 kg dumbbells al omhoog gegooit en gepressed, dus dat is het probleem niet. Vorige week was ik weer door mijn rug geklapt, vandaar dat ik dbpresses niet aandurfde ivm omhoog gooien ;) En die powerhooks heb ik al gehad, maar weer verkocht. Ik deed er niets mee ;)

Ik heb met shoulderpress de 46 kg dumbbells al omhoog gegooit en gepressed, dus dat is het probleem niet. Vorige week was ik weer door mijn rug geklapt, vandaar dat ik dbpresses niet aandurfde ivm omhoog gooien ;) En die powerhooks heb ik al gehad, maar weer verkocht. Ik deed er niets mee ;)

Das bale kale :(

Gaat wel weer. Vorige week wel de hele week scheef gelopen :D

Beetje Jay Cutler vreetschema toch?

..?

Rare jongens die Nijmegenaren Kale;)

Weet ook niet goed wat hij bedoeld:D

Ik doel op een eetschema van Jay wat ik onlangs zag. Zijn maaltijden komen redelijk overeen met de jouwe. Toen dacht ik: hee..wie weet heb je daar een idee mee opgedaan. Niet dat Jay zo'n goeroe is waar je naar moet luisteren ofzo..

Al goed! Nimwegenoaren hej

Niks mis met Nijmegenaren.

Ook niet met Jay trouwens;)

Ik doel op een eetschema van Jay wat ik onlangs zag. Zijn maaltijden komen redelijk overeen met de jouwe. Toen dacht ik: hee..wie weet heb je daar een idee mee opgedaan. Niet dat Jay zo'n goeroe is waar je naar moet luisteren ofzo..

Al goed! Nimwegenoaren hej

Nou, ik heb geen dieten van Jay gezien, dus heb niets van hem overgenomen. ;) Kun je dat schema eens plaatsen? Ben wel benieuwd

Daar doelde ik idd op..

Ik zie nu dat het aantal overeenkomsten best tegenvalt:P

Wel wat enzo..MAAR GOED..lekkere nuttige bijdrage weer;)

Ezekial is Ezekial bread, zoek maar is op :)

Deze week dus wat lichter getraind (zo'n 10-20kg minder gepakt op de compounds), maar veel en veel gecontroleerder. Wat ik tot nu toe al merk;
- ik slaap beter 's nachts
- ik ben overdag minder opgebrand
- nauwelijks pijntjes meer tijdens het trainen!
- ik ben tijdens de training meer gesloopt dan met het zware gooi en smijt werk

Deze week dus wat lichter getraind (zo'n 10-20kg minder gepakt op de compounds), maar veel en veel gecontroleerder. Wat ik tot nu toe al merk;

dat had ik bij mijn trainingen ook al door!
suc6 verder!
:thumbs:

Daar kreeg ik na een tijdje Texas Method ook last van; slecht slapen. 's Nachts meerdere keren wakker worden en dan weer met moeite in slaap komen. Na een weekje rust nergens last meer van.

Daar kreeg ik na een tijdje Texas Method ook last van; slecht slapen. 's Nachts meerdere keren wakker worden en dan weer met moeite in slaap komen. Na een weekje rust nergens last meer van.

Ik denk toch dat het te maken heeft met een overbelast CNS..

Terug
Naar boven