- Waardering
- 5
Dumbbellpress ook niet, omdat ik de db's omhoog moet gooien.
Nu met de lage dollar 'power hooks' aanschaffen kerel. Heb ze sinds vorige week ook, super investering.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dumbbellpress ook niet, omdat ik de db's omhoog moet gooien.
En die powerhooks heb ik al gehad, maar weer verkocht. Ik deed er niets mee 
Ik heb met shoulderpress de 46 kg dumbbells al omhoog gegooit en gepressed, dus dat is het probleem niet. Vorige week was ik weer door mijn rug geklapt, vandaar dat ik dbpresses niet aandurfde ivm omhoog gooienEn die powerhooks heb ik al gehad, maar weer verkocht. Ik deed er niets mee
![]()

En die powerhooks heb ik al gehad, maar weer verkocht. Ik deed er niets mee![]()

Rare jongens die Nijmegenaren Kale
Weet ook niet goed wat hij bedoeld![]()
Ik doel op een eetschema van Jay wat ik onlangs zag. Zijn maaltijden komen redelijk overeen met de jouwe. Toen dacht ik: hee..wie weet heb je daar een idee mee opgedaan. Niet dat Jay zo'n goeroe is waar je naar moet luisteren ofzo..
Al goed! Nimwegenoaren hej
Kun je dat schema eens plaatsen? Ben wel benieuwdNou, ik heb geen dieten van Jay gezien, dus heb niets van hem overgenomen.Kun je dat schema eens plaatsen? Ben wel benieuwd

Deze week dus wat lichter getraind (zo'n 10-20kg minder gepakt op de compounds), maar veel en veel gecontroleerder. Wat ik tot nu toe al merk;
- ik slaap beter 's nachts
- ik ben overdag minder opgebrand
- nauwelijks pijntjes meer tijdens het trainen!
- ik ben tijdens de training meer gesloopt dan met het zware gooi en smijt werk
Deze week dus wat lichter getraind (zo'n 10-20kg minder gepakt op de compounds), maar veel en veel gecontroleerder. Wat ik tot nu toe al merk;
- ik slaap beter 's nachts
- ik ben overdag minder opgebrand
- nauwelijks pijntjes meer tijdens het trainen!
- ik ben tijdens de training meer gesloopt dan met het zware gooi en smijt werk
Daar kreeg ik na een tijdje Texas Method ook last van; slecht slapen. 's Nachts meerdere keren wakker worden en dan weer met moeite in slaap komen. Na een weekje rust nergens last meer van.