MuscleMeat

KaLe's log 2008

Spontaan vanaf dinsdag nacht heb ik er ook last van. Om de haverklap wakker worden en dan weer amper in slaap vallen, maar even in de gaten houden...

Hmm ook last van gehad afgelopen dagen maar vandaag had ik vrij en heerlijk geslapen zal wel aan werk liggen, ga echt niet lichter trainen kom op zeg...;)

Was laatst nog in je gym Kale.. wat liepen er toen veel van die breezermocro'tjes rond zeg.. t*ring..

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ook last van gehad afgelopen dagen maar vandaag had ik vrij en heerlijk geslapen zal wel aan werk liggen, ga echt niet lichter trainen kom op zeg...;)

Ik train niet echt licht ofzo, maar wel wat lichter zodat ik de oefening strict en gecontroleerd uitvoer.

Ik train altijd rond 8 uur in de avond. Is helaas niet anders ivm werk. Maar merk sinds ik stricter en wat lichter train, dat ik voornamelijk 's ochtends/middag minder opgebrand ben.

Ik train altijd rond 8 uur in de avond. Is helaas niet anders ivm werk. Maar merk sinds ik stricter en wat lichter train, dat ik voornamelijk 's ochtends/middag minder opgebrand ben.

Aha. Het zou ook kunnen komen dat je nog lang actief blijft door de adrenaline de je aanmaakt tijdens het trainen. Waardoor je slecht (minder diep, onrustiger) zou kunnen slapen, zodat je de volgende dag meer moe bent. Doordat je nu minder agressief traint zou je nu misschien ook minder adrenaline aanmaken en daardoor dus ook dieper slapen.

Misschien moet je is in de weekenden overdag trainen en doordeweeks 2 avondjes?

Daar zat ik ook aan te denken, maar daar ligt het niet aan, aangezien ik er ook last van heb na een rustdag ;)

Aha.. Beetje vet daar bij olypmic dan?

why....

kerel wat is dit ..... hoe verneuk je iemands log ???

Ik heb even je log doorgenomen en respect hiervoor :thumbs:

Ik zie dat je probs heb met je onderrug instabiliteit. Je zeg dat een bal niks is omdat je te klein bent, maar een bal met een verstelbare bureau is wel te doen toch.

Suc6 met je log

interessante log Kale

maar je moet wel de link eens aanpassen in je "handtekening" je zit nu op pg 35, de link op pg 8 :)

succes nog

Kerel is het tijd voor een Update???

later

Terug
Naar boven