- Waardering
- 34.342
Denk het. Mijn vriendin heeft contact gehad met de garage. Komt dit door het chippen denk je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pijn geld..toch behoorlijk bedrag!
Iets wat wel positief gaat: Hoe is het met de kleine en hoe gaan de trainingen?
Denk het. Mijn vriendin heeft contact gehad met de garage. Komt dit door het chippen denk je?
De 150pk versie, daar rijden er zonder problemen dacht ik best veel van rond met 190pk.Ford focus station 1.6T 2012.
Ik had destijds een A5 op het oog maarja vrouwen hè. Uiteindelijk ook beter met twee honden en een baby.
De 150pk versie, daar rijden er zonder problemen dacht ik best veel van rond met 190pk.
Aan de ene kant is chippen altijd wel een interessante optie, maar ik durf het eigenlijk ook nooit aan.
Aan de ene kant is chippen altijd wel een interessante optie, maar ik durf het eigenlijk ook nooit aan.
Je hebt chippen en de software herschrijven.
Chippen is het meest simpel en het goedkoopst. Overwegend doet een chip niet veel meer dan de turbodruk verhogen, met het gevaar dus omdat het mengsel (lucht/brandstof) niet aangepast wordt er meer lucht aangezogen wordt en daardoor 'pingelen' ontstaat. Blok wordt niet genoeg gekoeld met als gevolg 'poef'.
Zelf kan je dit eigenlijk ook heel eenvoudig met een simpel en ouderwets sproeiertje.
Herschrijven is veel completer en dus veiliger. Een goede tuner herschrijft de complete software in de ECU (computer) met aangepaste kernvelden waardoor er relatief veilig extra vermogen vrijkomt en het geheel vaak ook efficiënter laat verlopen (het 'theoretische' gunstiger verbruik).
Mooi voorbeeld zijn identieke motoren die door de fabriek al terug geschroefd of opgevoerd worden, maar eigenlijk vrijwel hetzelfde zijn (bv 3.0d en 3.5d van BMW, echter softwarematig vermogensverschil).
Dus geef iets meer uit en laat je goed informeren.
Maar twee weken cutten? Ben je zeker nog shredded af?
Ga je gewoon cutten in je cruise?
Vanwaar de squats pas later in je training? Bepaalde gedachte achter?
Ik zie je nu al een paar keer als 4e oefening squatten en dan steeds 180 kg, goed sterk. Ben benieuwd wat het je oplevert. Ik heb ook vaker eraan gedacht om later in de training te squatten, maar nooit gedaan eigenlijk.
Ik had je liever weer meegemaakt op tren, maar dit is ook zeker geen foute keuze.
Ben benieuwd naar je DHB ervaring