- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Hen je er lang naar moeten zoeken?Je hebt ze ook voor volwassen matrassen, bij incontinentie winkels bijv.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hen je er lang naar moeten zoeken?Je hebt ze ook voor volwassen matrassen, bij incontinentie winkels bijv.

Tegen het nachtzweten.
![]()
Huggies DryNites Matrasbeschermers Extra Absorberend
Bij Etos vind je de beste Huggies luiers voor jouw baby! Allemaal even comfortabel en absorberend. Bestel je luiers snel en gemakkelijk online!www.etos.nl

voor de acnee idd, maar wondjes op de lippen, super droge huid en een lever die aanvoelt alsof er elke dag gedronken word, ik ga liever onder de zonnebank met wat melanotan om het te maskeren, maar dit helpt natuurlijk maar deels.
Ik doe nu die zink + hoge omega 3 combo. Volgens mij was dat een tip van @Strive4muscle. Werkt heel goed voor milde acne imo. Zie ook minder rode plektjes etc.voor de acnee idd, maar wondjes op de lippen, super droge huid en een lever die aanvoelt alsof er elke dag gedronken word, ik ga liever onder de zonnebank met wat melanotan om het te maskeren, maar dit helpt natuurlijk maar deels.
strive heeft wel een shitload kennis om redelijk gezond er het beste uit te halen.Ik doe nu die zink + hoge omega 3 combo. Volgens mij was dat een tip van @Strive4muscle. Werkt heel goed voor milde acne imo. Zie ook minder rode plektjes etc.
Voor mij sowieso een lifesaver, want ik krijg fucking kut bijwerkingen van roa. Zelf op een lage dose.
voor de acnee idd, maar wondjes op de lippen, super droge huid en een lever die aanvoelt alsof er elke dag gedronken word, ik ga liever onder de zonnebank met wat melanotan om het te maskeren, maar dit helpt natuurlijk maar deels.
Zink helpt inderdaad goed tegen acne.
Ik heb roa alleen op zeer lage doseringen gebruikt, 20mg eod / 20mg ed, maar toen deed het eigenlijk ook niks. Ik had ook geen zin in al die sides op hoge doseringen.
Geloof ik graag, kom op blast momenten niet graag buiten zonder shirtLever geen last van, gebruikte maar 20mg. Elke dag een dikke laag vaseline smeren voor het slapen gaan scheelt enorm. Wanneer je van onder tot boven onder de acne zit gaat een kleurtje en zonnebank geen kut doen. Dan durf je jezelf niet eens te vertonen. Droge lippen en huid zijn dan peanuts.
Stoffen mondmasker gebruiken helpt, die papieren schuren heel erg langs je huidZijn er mensen die acne krijgen door mondmaskers? Ik krijg al een maand ofzo opstoten van acne vooral op de wangen en rond de neus, mond
Geloof ik graag, kom op blast momenten niet graag buiten zonder shirt
Thanks, gebruik speciale zeep en crème uit de apotheek en de puisten drogen dan wel snel uit maar een week of twee later komen ze terug meestal op dezelfde plaats. Ik had als jonge gast wel acne maar de laatste 10/20 jaar af en toe eens paar puistjes maar nu is het toch wel erg... mensen die mij kennen spreken mij erop aan.Stoffen mondmasker gebruiken helpt, die papieren schuren heel erg langs je huid
Ja ik was vroeger echt een kratereiland en heb nog steeds klein beetje acné, merkte idd door die mondmaskers dat het wat erger werd. Heb nu een stoffen mondkapje en heb er geen last meer van.Thanks, gebruik speciale zeep en crème uit de apotheek en de puisten drogen dan wel snel uit maar een week of twee later komen ze terug meestal op dezelfde plaats. Ik had als jonge gast wel acne maar de laatste 10/20 jaar af en toe eens paar puistjes maar nu is het toch wel erg... mensen die mij kennen spreken mij erop aan.
High dose omega 3 werkt idd heel goed als ontstekingsremmer! Komt je huid echt heel erg ten goede, je merkt zelfs bij wondjes dat het sneller hersteld.Ik doe nu die zink + hoge omega 3 combo. Volgens mij was dat een tip van @Strive4muscle. Werkt heel goed voor milde acne imo. Zie ook minder rode plektjes etc.
Voor mij sowieso een lifesaver, want ik krijg fucking kut bijwerkingen van roa. Zelf op een lage dose.
. Dat laatste is wel fatsig, maar bevat wel de meeste omega‘s 
Thanks maat! Dit is een van de redenen waarom ik op het forum zit. Kennis en motivatie met elkaar delenstrive heeft wel een shitload kennis om redelijk gezond er het beste uit te halen.