Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor de acnee idd, maar wondjes op de lippen, super droge huid en een lever die aanvoelt alsof er elke dag gedronken word, ik ga liever onder de zonnebank met wat melanotan om het te maskeren, maar dit helpt natuurlijk maar deels.

voor de acnee idd, maar wondjes op de lippen, super droge huid en een lever die aanvoelt alsof er elke dag gedronken word, ik ga liever onder de zonnebank met wat melanotan om het te maskeren, maar dit helpt natuurlijk maar deels.
Ik doe nu die zink + hoge omega 3 combo. Volgens mij was dat een tip van @Strive4muscle. Werkt heel goed voor milde acne imo. Zie ook minder rode plektjes etc.

Voor mij sowieso een lifesaver, want ik krijg fucking kut bijwerkingen van roa. Zelf op een lage dose.

Ik doe nu die zink + hoge omega 3 combo. Volgens mij was dat een tip van @Strive4muscle. Werkt heel goed voor milde acne imo. Zie ook minder rode plektjes etc.

Voor mij sowieso een lifesaver, want ik krijg fucking kut bijwerkingen van roa. Zelf op een lage dose.
strive heeft wel een shitload kennis om redelijk gezond er het beste uit te halen.

Zink helpt inderdaad goed tegen acne.

Ik heb roa alleen op zeer lage doseringen gebruikt, 20mg eod / 20mg ed, maar toen deed het eigenlijk ook niks. Ik had ook geen zin in al die sides op hoge doseringen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.369

Lever geen last van, gebruikte maar 20mg. Elke dag een dikke laag vaseline smeren voor het slapen gaan scheelt enorm. Wanneer je van onder tot boven onder de acne zit gaat een kleurtje en zonnebank geen kut doen. Dan durf je jezelf niet eens te vertonen. Droge lippen en huid zijn dan peanuts.

• #2.370
Zink helpt inderdaad goed tegen acne.

Ik heb roa alleen op zeer lage doseringen gebruikt, 20mg eod / 20mg ed, maar toen deed het eigenlijk ook niks. Ik had ook geen zin in al die sides op hoge doseringen.

Bij mij niet. Ook een shitload aan b5 geslikt. Werkt allemaal niet bij mij.

Zijn er mensen die acne krijgen door mondmaskers? Ik krijg al een maand ofzo opstoten van acne vooral op de wangen en rond de neus, mond

Lever geen last van, gebruikte maar 20mg. Elke dag een dikke laag vaseline smeren voor het slapen gaan scheelt enorm. Wanneer je van onder tot boven onder de acne zit gaat een kleurtje en zonnebank geen kut doen. Dan durf je jezelf niet eens te vertonen. Droge lippen en huid zijn dan peanuts.
Geloof ik graag, kom op blast momenten niet graag buiten zonder shirt

• #2.374
Oja, nog vergeten te loggen.

Waar ik wel last van heb is 's nachts ziek wakker worden. Koorts gevoel, koud...is 's ochtends weer weg. Heb dat vaker wannneer ik aan het blasten ben, alleen tijdens deze kuur is het frequenter.

Verder nog steeds geen eetlust, heb moeite met mijn kcals te halen. Tja, eigenlijk wel fijn in de cut. Bulken zou nu niet te doen zijn.

• #2.375
Geloof ik graag, kom op blast momenten niet graag buiten zonder shirt

Ja als je het ook in je gezicht en nek hebt... fucking nasty. Had ze zelfs op mijn billen, benen en onderarmen.

Ik hoop dat ik er nu eindelijk vanaf ben. Misschien komt het door de mast en low test combi.

Stoffen mondmasker gebruiken helpt, die papieren schuren heel erg langs je huid
Thanks, gebruik speciale zeep en crème uit de apotheek en de puisten drogen dan wel snel uit maar een week of twee later komen ze terug meestal op dezelfde plaats. Ik had als jonge gast wel acne maar de laatste 10/20 jaar af en toe eens paar puistjes maar nu is het toch wel erg... mensen die mij kennen spreken mij erop aan.

Thanks, gebruik speciale zeep en crème uit de apotheek en de puisten drogen dan wel snel uit maar een week of twee later komen ze terug meestal op dezelfde plaats. Ik had als jonge gast wel acne maar de laatste 10/20 jaar af en toe eens paar puistjes maar nu is het toch wel erg... mensen die mij kennen spreken mij erop aan.
Ja ik was vroeger echt een kratereiland en heb nog steeds klein beetje acné, merkte idd door die mondmaskers dat het wat erger werd. Heb nu een stoffen mondkapje en heb er geen last meer van.

Overigens vind ik zonnebank + zout zeewater nog steeds de beste remedie voor acne.

Zal ik eens proberen @Vypaw 👍, sorry @Camelus dat ik off topic ging in je log

High dose omega 3 werkt idd heel goed als ontstekingsremmer! Komt je huid echt heel erg ten goede, je merkt zelfs bij wondjes dat het sneller hersteld.

2-3x per week zalm, makreel of kabeljauwlever toevoegen aan je dieet en je zit al heel makkelijk boven de aanbovelen omega 3 doseren per week ;). Dat laatste is wel fatsig, maar bevat wel de meeste omega‘s :p

Roa is echt last resort op 20mg en m’n lippen beginnen al af te sterven. Sinds ik de nodige health supps gebruik heb ik het niet meer hoeven aan te raken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven