Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje uit de hand laten lopen idd, woog op mijn zwaarst tegen de 96 kg ochtendgewicht, startgewicht wad 84,4.
Dhb was wel lekker, maar voor het aantal ml's niet het krachtigste. Een volgende bulk gaat npp worden.
Zou je een objectieve beschrijving kunnen geven tegenover bold en/of tren over de voor en nadelen?

Beetje uit de hand laten lopen idd, woog op mijn zwaarst tegen de 96 kg ochtendgewicht, startgewicht wad 84,4.
Dhb was wel lekker, maar voor het aantal ml's niet het krachtigste. Een volgende bulk gaat npp worden.
Beter meer gains met het eventuele risico dat je meer vet erbij plakt, dan dat je minder vet gained en bijna helemaal geen lbm erbij zet. Ekte lbm kweken blijft toch het moeilijkst. Zeker als je het vergelijkt met 't verliezen van vet.

En ja, zo heb ik het ook ervaren, maar je moet ook rekening houden met 't feit dat je minder vocht vasthoudt dan bijvoorbeeld de deca/test kuur. Vandaar dat het ook minder effectief lijkt.

saai

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.350
Zou je een objectieve beschrijving kunnen geven tegenover bold en/of tren over de voor en nadelen?
Ik heb nu 2 cruisedosissen gezet. Het valt mij op dat ik meer zichtbare aders heb op de onderarmen en zelfs op de benen zie ik een adertje lopen. Aders op de benen komen bij mij meestal pas door wanneer ik erg laag in vet zit.

DHB
Slaap: goed
Libido: goed maar niet zo extreem zoals op tren
Kracht: geen bijzondere toename
Stemming: geen last van agressie of moodswings
Fysiek: prima gains gemaakt maar deca vind ik een betere massabouwer
Overige sides: nada

Oja, injecteren in de quads zorgde bij mij voor veel pip. Bij de delts had ik hier geen last van. Na enkele weken pinnen en krom gelopen te hebben besloot ik niet meer in de quads te injecteren.
De laatste cruisedosis heb ik wel in mijn quad geinjecteerd. Nergens last van.

Wat betreft pip, dit had eerder te maken met het feit dat mijn quads niet gewend waren aan het pinnen.

Bold heb ik nog nooit gebruikt.
Tren, ja goed je kent de sides van tren wel.... maar in icm mast en low test ervaar ik minder negatieve sides.
Slaap is weer goed, zweet wel een beetje en droom ook veel... maar dat dromen vind ik wel leuk.

Vannacht was ik een miljonair die zijn eerste pak ging kopen. Hebben jullie een pak op mijn maat? Verkoopster keek naar mijn lengte en zei dat ze even moest kijken of ze die in mijn lengte hadden. Ik bedoelde natuurlijk of ze iets hadden waar ik mijn armen in kon proppen. Hierna stond ik ineens in een showroom van dikke wagens, een verkoopster (mooi grietje) liet mij een of andere biturbo auto zien. Nadat ik vroeg of ik haar erbij kreeg werd ik wakker. Kut is dat. Ik word altijd wakker voordat er geneukt wordt.

Laatst bewerkt:
Wat betreft pip, dit had eerder te maken met het feit dat mijn quads niet gewend waren aan het pinnen.

Bold heb ik nog nooit gebruikt.
Tren, ja goed je kent de sides van tren wel.... al merk ik dat het icm mast en low test minder last van negatieve sides.
Slaap is weer goed, zweet wel een beetje en droom ook veel... maar dat dromen vind ik wel leuk.

Vannacht was ik een miljonair die zijn eerste pak ging kopen. Hebben jullie een pak op mijn maat? Verkoopster keek naar mijn lengte en zei dat ze even moest kijken of ze die in mijn lengte hadden. Ik bedoelde natuurlijk of ze iets hadden waar ik mijn armen in kon proppen. Hierna stond ik ineens in een showroom van dikke wagens, een verkoopster (mooi grietje) liet mij een of andere biturbo auto zien. Nadat ik vroeg of ik haar erbij kreeg werd ik wakker. Kut is dat. Ik word altijd wakker voordat er geneukt wordt.
:roflol:
Ik wordt ook altijd wakker als het spannende net begint
Over dat zweten in je slaap, had gelezen dat iemand sliep op handdoeken zodat hij ze makkelijk in de was kon gooien i.p.v elke keer je hoeslaken te vervangen.
Weet niet hoe erg je zweet, maar vond het niet eens zo'n gekke oplossing

• #2.352
:roflol:
Ik wordt ook altijd wakker als het spannende net begint
Over dat zweten in je slaap, had gelezen dat iemand sliep op handdoeken zodat hij ze makkelijk in de was kon gooien i.p.v elke keer je hoeslaken te vervangen.
Weet niet hoe erg je zweet, maar vond het niet eens zo'n gekke oplossing

Jep. Tshirt aan helpt ook.

Heb een tijd gehad dat ik 3x per nacht mijn shirt en handdoeken moest verwisselen. Zo erg is het nu gelukkig niet.

• #2.353
Paused bench
4x100
4x110
4x120
5x130
5x130
5x130

Hexpress
3x15x22,5

Db fly
3x10x22,5

Seated side raise
6x15-12

Dippen ss standing side raises partials
3xF ss 3xF

Jep. Tshirt aan helpt ook.

Heb een tijd gehad dat ik 3x per nacht mijn shirt en handdoeken moest verwisselen. Zo erg is het nu gelukkig niet.

Wat ik in de zomer altijd doe als ik wakker word in een plas zweet is omgekeerd in bed gaan liggen... Dus met je hoofd daar waar je eerst met je voeten lag. Dan heb je niet zoveel last van die natte plek :o Of een handdoek kan inderdaad ook.

Wat ik in de zomer altijd doe als ik wakker word in een plas zweet is omgekeerd in bed gaan liggen... Dus met je hoofd daar waar je eerst met je voeten lag. Dan heb je niet zoveel last van die natte plek :o Of een handdoek kan inderdaad ook.
Ik zweet amper in bed zelfs met tren. Ben denk ik geen mens

• #2.356
Zaterdag nog rug getraind, vrijdag+zondag off.

Training van vandaag

Squats
10x8x160

Calfraises
10.sets

Banded curls
10 sets

Verder blijft mijn gewicht (nog) redelijk stabiel terwijl mijn vetpercentage zakt.
Tot nu toe op wat dromen en nightsweats 0 sides. Ik gebruik zelfs geen roa meer. Maar daarmee juich ik niet te vroeg.

Laatst bewerkt:
Zaterdag nog rug getraind, vrijdag+zondag off.

Training van vandaag

Squats
10x8x160

Calfraises
10.sets

Verder blijft mijn gewicht (nog) redelijk stabiel terwijl mijn vetpercentage zakt.
Tot nu toe op wat dromen en nightsweats 0 sides. Ik gebruik zelfs geen roa meer. Maar daarmee juich ik niet te vroeg.
Goed, roa is rommel, vind de bijwerkingen te

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven