XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie het.

20210413_113502.jpg

Met 6 capsules zit je dus op 3+ gram
Ik zou 10 capsules nemen man; 10 gram visolie (3 gram gecombineerde DHA en EPA) of 100 gram vette vis per dag. Als je kosten wilt drukken zou je kunnen overwegen 2 gram per dag te nemen. Dan heb je de voordelen al.

Als je een dag vette vis eet of omega-3 eieren, dan kun je die dag minder capsules nemen.

Ik zou 10 capsules nemen man; 10 gram visolie (3 gram gecombineerde DHA en EPA) of 100 gram vette vis per dag. Als je kosten wilt drukken zou je kunnen overwegen 2 gram per dag te nemen. Dan heb je de voordelen al.

Als je een dag vette vis eet of omega-3 eieren, dan kun je die dag minder capsules nemen.

Als je omega-3 eieren koopt had je je geld ook gewoon zo op straat kunnen gooien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.405

met 10 zit je op 5+ gram

Iemand een link naar goeie vloeibare omega 3? Meende dat er hier een lid was die dat gebruikte en er tevreden over was.

Ik neem altijd omega 3-6-9 van XXL. Doe ik iets verkeerds of is dat prima?

Ik neem altijd omega 3-6-9 van XXL. Doe ik iets verkeerds of is dat prima?
De meeste mensen hebben een ongebalanceerd dieet qua vetzuren. Komt o.a. doordat de vetzuurbalansratio is afgenomen in voedingsproducten. Omega-3 krijgen de meeste mensen niet genoeg uit hun voeding. De overige (6 en 9) wel. Om dit in balans te houden suppleren mensen met omega-3.

Een normaal ei bevat 25 mg omega 3.

Een omega 3 ei bevat tot 6x zoveel (maar dit is vooral een claim. Eieren worden niet zo goed op omega 3 getest als een supplement, dus je hebt weinig garanties).

Maar dat is dus 125 mg omega 3 extra. Niet echt veel als je 3000 per dag zou willen, of je eet 20 eieren...

Het prijsverschil is ook nogal groot. 35 cent/stuk, voor een normaal ei is dat 15 cent.

Dus je betaalt 20 cent extra voor 125 mg omega 3 extra.

Een softgel van 300 mg kost je misschien 3 cent?

Het is wel weer zo dat de laatste tijd wordt gedacht dat de rol van LDL cholesterol bij ontstaan van atherosclerose zwaar werd overschat.

Die is niet into beta mannetjes. Jij raakt al helemaal in paniek van een paar simpele vrouwelijke onzekerheidtestjes. Doorsta eerst die maar, dan kijken we weer verder.

Er is nooit concreet aangetoond dat het helpt met het reduceren van je LDL. Alleen triglyceriden iir.
Hoe kan jij nou in hemelsnaam denken dat ik minder alfa ben dan jij?

• #2.415
Beetje moe van papadagje, toch maar wat doen... anders ben je zo'n homo die zijn kinderen als excuus gebruikt.

Bench
10x100
10x110
10x120
6x125
9x110
10x100

db fly
4x10x22,5

Dippen
4xF

Laatst bewerkt:
Je kan ook niet te moe zijn om te benchen :p

Dacht net dat het een vrij goede marker was maar HDL net niet @Galen
HDL-cholesterol is in het algemeen een prima marker voor het risico op hart- en vaatziekten. Het verhogen van deze waarde d.m.v. een medicijn daarentegen lijkt alleen geen daling van het risico hierop met zich mee te brengen.

• #2.418
Db rows
2x12x22,5
10x32,5
3x10x42,5

Pullups
3x8

Long bar row
10x30
10x40
8x50

Banded straight arm pulldown
3xF

+Banded curls, Db curls, Hammer curls, Concentration curls

• #2.419
20210402_203635.jpg

20210414_183038.jpg

Begint weer wat vorm in te komen.
Ik probeer over 6-8 weken klaar te zijn met cutten. Kcals verlaagd naar 2800.

12 dagen verschil tussen de foto's.

Wel hard gezakt met kcal of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven