- Waardering
- 34.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die had geen zin meer joh, stoppen omgezet en op naar huis.
Je wordt soft Kameel niet qua fysiek maar persoonlijkheid.
b*ch
Op zijn vroegst over 8 weken, ik ga natuurlijk eerst nog cutten. En ik heb echt te lang geblast de laatste keer...dus even rustig aan doen

Mooi om te horen KameelTijd voor een update.
Momenteel alweer een week of 8 aan het cruisen. Het gaat eigenlijk super. Mijn vetpercentage heb ik goed onder controle, voeding is on point en kracht gaat ook lekker. Vandaag een pr gebenched van 7x155. Squats en dl's nog aan het opbouwen en elke training sluit ik af met planks. Het lijkt te helpen, ik heb in ieder geval geen extreme last meer gehad van onderrugklachten. Libido is prima, nachtrust is gucci en life is good.
Vriendelijke groetjes van de vriendelijke Kameel.
HAHAHA
Nee
Je hebt liever dat hij hard is he?Je wordt soft Kameel niet qua fysiek maar persoonlijkheid.
Ey Kameel, ik heb dus die coole hyperextension met snatch grip van je gepikt. Wat doe jij om je onderste buikspieren beetje te beschermen? Ik pak nu 45 kilo en ergens doe ik iets niet goed: gevolg blauwe plekken ter hoogte van mijn blaas waar mijn lichaam de knik maakt.
Wel mooi dat je je lengte gewoon bencht tegenwoordig 😋