AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar heb ik eigenlijk nooit last van.
Ok, vandaag weer gedaan, nu viel het mee. Maar merk wel met hoger gewicht, best wel wat druk van het randje van dat ding. Misschien moeten ze die gare hyperextension eens vervangen in mijn gym.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.962
Ok, vandaag weer gedaan, nu viel het mee. Maar merk wel met hoger gewicht, best wel wat druk van het randje van dat ding. Misschien moeten ze die gare hyperextension eens vervangen in mijn gym.
Ik heb het wel eens gehad met mijn stugge liftingbelt icm deadlifts en op calfraise apparaat waar het gewicht op je schouders rust.

Heb je het bankje niet te hoog staan? Anders je handdoek drinken dubbel vouwen misschien .

Heb je het bankje niet te hoog staan? Anders je handdoek drinken dubbel vouwen misschien .
Als ik hem lager zet dan doet het alleen maar meer pijn... die handdoek doe ik al. Daarnaast knelt de boel bij een te laag bankje mijn ballen af... als in... pijnlijk. Ik denk dat het gewoon een kutbankje is. Misschien moet ik goodmornings gaan doen ofzo.

Als ik hem lager zet dan doet het alleen maar meer pijn... die handdoek doe ik al. Daarnaast knelt de boel bij een te laag bankje mijn ballen af... als in... pijnlijk. Ik denk dat het gewoon een kutbankje is. Misschien moet ik goodmornings gaan doen ofzo.
Ja, hier zijn er twee, waarvan er één je lul sloopt. Idealiter bestaat ie twee delen zodat ie er tussen valt. Good mornings kan ook, maar deadlifts zijn in principe voldoende denk ik voor onderrug.

Ja, hier zijn er twee, waarvan er één je lul sloopt. Idealiter bestaat ie twee delen zodat ie er tussen valt. Good mornings kan ook, maar deadlifts zijn in principe voldoende denk ik voor onderrug.
Hier zit er ook een open stukje tussen de kussens, maar dat is veul te klein. Ik heb blijkbaar te grote ballen.... :D

Ik doe tegenwoordig rack pulls in training A (scheelt rugpijn), in B doe ik pullups en squats, en dus hyperextensions...

• Like
Waarderingen: BB_

Hier zit er ook een open stukje tussen de kussens, maar dat is veul te klein. Ik heb blijkbaar te grote ballen.... :D

Ik doe tegenwoordig rack pulls in training A (scheelt rugpijn), in B doe ik pullups en squats, en dus hyperextensions...
Hebben ze bij jou in de gym een glute ham raise machine? o ja, dan zou ik daar klokov hypers op doen....dan heb je jouw probleem niet en is zwaarder....gewichtheffers zweren erbij voor hun onderrug en als rehab oefening bij rugblessures.

Hebben ze bij jou in de gym een glute ham raise machine? o ja, dan zou ik daar klokov hypers op doen....dan heb je jouw probleem niet en is zwaarder....gewichtheffers zweren erbij voor hun onderrug en als rehab oefening bij rugblessures.
Dat zou wel tof zijn, maar ik zie hem nergens. Tenminste. Dat denk ik niet, je kan hem vast niet op zo’n crunch bankje doen.

Ligt er wel aan waar je rug pijn doet. Als je SI naar de ... is, krijg je juist meer last bij veel oefeningen waar anderen juist baat bij hebben. Voor last bij je SI helpt vaak juist specifiek glute werk, omdat je daar last krijgt als je glutes niet goed meewerken. Zwakke erectors is een rugklachten magneet maar vooral voor ongetrainde kantoorpikkies. De meeste mensen die oefeningen als bent rows/deadlifts etc. fatsoenlijk uitvoeren hebben vaak geen zwakke erectors.

Laatst bewerkt door een moderator:
lekker bezig vrouwenhatende kut turk

• #2.974
Nou laten we het loggen eens serieus gaan nemen. Nog steeds aan het cruisen en dit bevalt prima. Beetje aan het cutten op 3500 kcals, mijn gewicht zakt langzaam maar voldoende. Trainingen gaan lekker, draai de laatste tijd veel volume en dit bevalt mij wel. De onderrug is veel verbeterd. Een aanpassing op mijn squatvorm, planks en een reset op de gewichten lijken het goed te doen.

Squats
5x5x150 makkie natuurlijk

Static lunges smith
4x12

Lying leg curls
setje of 8 + 6 dropsets auw auw

Leg extensions
setje of 5 + 4 dropsets auw

Seated calf raise
setje of 8 + 3 dropsets

Db curls
30x10
20x12,5
15x15
10x20
10x20

Standing db calfraise
4 sets

Oefening voor shin splints
4 sets

Lying leg curls, single leg, om en om
Totdat ik geen rep meer kan maken

Planks
3 rondes van een minuut

Zaakje hierin plaatsen en je bloed kan niet ontsnappen, of je daarna ooit nog een erectie kan krijgen is een andere kwestie :D.
Ik wilde em bestellen maar helaas.
Screenshot_20211015-164750_Chrome.jpg

• #2.976
Paused benchpress
4x5x130

Seated chest press, steekgewicht
15x70
12x85
10x105
9x105

Pec fly, max 20 sec rust
4x12

Incline benchpress, t&g
3x12x70

Shoulderpress, steekgewicht
15x40
12x60
9x70
8x70
7x50 DS
8x40 DS

Cable side raise
4x10

Wide db side row
3x10

Machine lateral raise
3x12

Overhead flies
3x20x5

Schrok een beetje van het aantal nieuwe striemen rond de okselstreek. Ondanks dat ik niet veel gewichtgains maak en zelfs wat aan het inleveren ben, gaat het groeien toch door.

Lekkere groeistrepen

• #2.978
Voeding van vandaag

meal 1
whey 50 gram
oats 100 gram

meal 2
mm kipchunks 200 gram
groente 100 gram
olijfolie 5 ml
kokosmelk 100 ml
groene curry 50 gram

meal 3
whey gram
oats 100 gram

meal 4
zelfde als meal 2

meal 5
mm zalmblokjes 200 gram
olijfolie 5 ml

supps
vit d
multivit
omega 3

Totaal
122 fat
350 carbs
265 protein
3540 kcals

Hoe is je honger hier mee? Het lijkt zo weinig volume maar dan toch best nog wat calorieën.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven