Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoek een leven gast. Heb je echt niks te doen?
Aandacht
Ga je ook volledig off? Of maakt het je niet uit of het een jongetje of meisje wordt?Binnenkort begin ik trouwens met 3x 1500 iui hcg per week...hoop dat ik hiermee mijn zwemmers weer tot leven kan wekken...na een x aantal maanden volgt een semenonderzoek. Bij onvoldoende resultaat gaat ik het protocol met hcg/hmg/nolva volgen.
Maakt dat uit dan?Ga je ook volledig off? Of maakt het je niet uit of het een jongetje of meisje wordt?
Er schijnt wel een link te zijn tussen steroids en het krijgen van een dochter. Leggen ze hier uit schijnbaar uit. Zelf niet echt de moeite genomen om te kijken.
In deze tijd kan het gewoon ook zijn dat je zoontje uitgewoond word door 1 of andere dude, beter geen kids totdat die woke cultuur gaan liggen is.vreselijk om al om al dat geld/tijd te investeren in een kind, zodat die jaren later uitgewoond kan worden door een of andere dude. Vreselijke gedachte.
In deze tijd kan het gewoon ook zijn dat je zoontje uitgewoond word door 1 of andere dude, beter geen kids totdat die woke cultuur gaan liggen is.
Dan geef ik hem zolang pak slaag op zijn gay schedel totdat hij snapt dat hij nooit bottom kan zijn.In deze tijd kan het gewoon ook zijn dat je zoontje uitgewoond word door 1 of andere dude, beter geen kids totdat die woke cultuur gaan liggen is.
Ga je ook volledig off? Of maakt het je niet uit of het een jongetje of meisje wordt?
Heb ook al een paar keer voorbij zien komen dat de kans op een tweeling verhoogd is als je gear/hcg/hmg/clomid etc gebruikt. Weet niet precies hoe dat zit, wellicht dat iemand er hier meer over weet
In deze tijd kan het gewoon ook zijn dat je zoontje uitgewoond word door 1 of andere dude, beter geen kids totdat die woke cultuur gaan liggen is.
Ook dat is voor mij geen probleem. Uiteindelijk wil ik drie kinderen. Ben ik meteen klaar.

1 is al duur zat, moet er niet aan denken dat me vriendin zwanger zou zijn van een tweeling, die kinderbijslag in nederland is net genoeg voor een happy meal elke week voor hem ✌️Mijn moeder is een tweeling en mijn oma was ook een tweeling.
De moeder van mijn vriendin is ook een tweeling.
Dat i.c.m. mijn gear gebruik (als die theorie klopt) maakt de kans voor mij ook aanzienlijk groot. Zou er ook niet op tegen zijn… 2 vliegen in 1 klap![]()
1 is al duur zat, moet er niet aan denken dat me vriendin zwanger zou zijn van een tweeling, die kinderbijslag in nederland is net genoeg voor een happy meal elke week voor hem ✌️
Natuurlijk, de meeste gays zien dan ook meer p*ssy in hun leven dan de gemiddelde hetero man omdat ze overal worden uitgenodigd. (zonnebank,naaktsauna,..) En hebben eerst veel smerige seks gehad met vrouwen voor ze gay zijn geworden.Tja.. liever niet natuurlijk. Maar mocht mijn zoontje homoseksueel zijn dan so be it.