AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kameel kom een x samen trainen

Of wil je dan een barbel in mijn gat steken

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.005
Waiter curl?
1635490969979.jpg

Nee ze noemen het een chrush grip db curl (denk ik). De varianten die jullie noemen kon ik nog niet en ga ik zeker eens proberen. Vind wat afwisseling op de isolatie oefeningen altijd wel lekker.

Tweede oefening in dit filmpje.

• #3.006
Incline db press
15x20
10x25
8x30
5x35
5x40
8x40 + greenband
8x40 + 2x greenband
8x40 + 2x greenband, 1x redband
15x40
12x40

Nog geprobeerd dmv straps plates van 5 eraan te hangen maar dit lukte niet.

Triset cable extensions
15/15/15 x 40
12/12/12 x 50
10/10/10 x 60

Lying behind the neck db extensions ( 2 handen, 1 dumbbell) Onderin even laten hangen.
10x25
10x25
10x25

Dippen
18xbw
12xbw
10xbw

Db pullover (slow)
10x22,5
10x22,5
10x22,5

Hammer curls
8x15
8x20
8x22,5
8x22,5
8x22,5

Crushed db preacher curls
12x15
12x15
10x20
10x20

Db preacher curls, hold onderin en bovenin
10x15
10x15
7x15 + static hold
1x15 + static hold

Wrist curl ss plate hold
5 sets

Side raise
30x7,5
30x7,5
30x7,5

Binnenkort begin ik trouwens met 3x 1500 iui hcg per week...hoop dat ik hiermee mijn zwemmers weer tot leven kan wekken...na een x aantal maanden volgt een semenonderzoek. Bij onvoldoende resultaat gaat ik het protocol met hcg/hmg/nolva volgen.
Ga je ook volledig off? Of maakt het je niet uit of het een jongetje of meisje wordt?

Er schijnt wel een link te zijn tussen steroids en het krijgen van een dochter. Leggen ze hier uit schijnbaar uit. Zelf niet echt de moeite genomen om te kijken.

Daarbij is er ook wel genoeg anekdotisch bewijs. Kijk bijvoorbeeld naar een heleboel pro bodybuilders die kinderen hebben gekregen. Ronnie Coleman heeft bijvoorbeeld 8 dochters.

Zeker wel iets waar ik mijzelf zorgen over maak als ik ooit kinderen wil. Lijkt me vreselijk om al om al dat geld/tijd te investeren in een kind, zodat die jaren later uitgewoond kan worden door een of andere dude. Vreselijke gedachte.

vreselijk om al om al dat geld/tijd te investeren in een kind, zodat die jaren later uitgewoond kan worden door een of andere dude. Vreselijke gedachte.
In deze tijd kan het gewoon ook zijn dat je zoontje uitgewoond word door 1 of andere dude, beter geen kids totdat die woke cultuur gaan liggen is.

Heb ook al een paar keer voorbij zien komen dat de kans op een tweeling verhoogd is als je gear/hcg/hmg/clomid etc gebruikt. Weet niet precies hoe dat zit, wellicht dat iemand er hier meer over weet

• #3.015
Heb ook al een paar keer voorbij zien komen dat de kans op een tweeling verhoogd is als je gear/hcg/hmg/clomid etc gebruikt. Weet niet precies hoe dat zit, wellicht dat iemand er hier meer over weet

Ook dat is voor mij geen probleem. Uiteindelijk wil ik drie kinderen. Ben ik meteen klaar.

Ook dat is voor mij geen probleem. Uiteindelijk wil ik drie kinderen. Ben ik meteen klaar.

Mijn moeder is een tweeling en mijn oma was ook een tweeling.
De moeder van mijn vriendin is ook een tweeling.

Dat i.c.m. mijn gear gebruik (als die theorie klopt) maakt de kans voor mij ook aanzienlijk groot. Zou er ook niet op tegen zijn… 2 vliegen in 1 klap :P

Mijn moeder is een tweeling en mijn oma was ook een tweeling.
De moeder van mijn vriendin is ook een tweeling.

Dat i.c.m. mijn gear gebruik (als die theorie klopt) maakt de kans voor mij ook aanzienlijk groot. Zou er ook niet op tegen zijn… 2 vliegen in 1 klap :P
1 is al duur zat, moet er niet aan denken dat me vriendin zwanger zou zijn van een tweeling, die kinderbijslag in nederland is net genoeg voor een happy meal elke week voor hem ✌️

1 is al duur zat, moet er niet aan denken dat me vriendin zwanger zou zijn van een tweeling, die kinderbijslag in nederland is net genoeg voor een happy meal elke week voor hem ✌️

Motivatie om meer money te maken

Tja.. liever niet natuurlijk. Maar mocht mijn zoontje homoseksueel zijn dan so be it.
Natuurlijk, de meeste gays zien dan ook meer p*ssy in hun leven dan de gemiddelde hetero man omdat ze overal worden uitgenodigd. (zonnebank,naaktsauna,..) En hebben eerst veel smerige seks gehad met vrouwen voor ze gay zijn geworden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven