ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Maat zijn zoontje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maat zijn zoontje
Ik had nog iets van 30cm voor haar gekocht, maar daar was ze ook al niet blij mee. Retourneren mocht niet ivm hygiëne. Dan maar een broodtrommel.

Genoeg om die paar weken te overbruggen. Volgende week prikje Janssen.
Voor alle homo's en hominnen die de behoefte hebben om hun schaapjesgedrag kenbaar te maken... zie hier.. een topic speciaal voor jullie!

Alleen op het internet.Ik dacht dat jij al iets van 30cm had? Dubbele dingen is natuurlijk niemand blij mee![]()
Niet verwacht dat onze Kameel zou buigen. Waar gaat het heen met de wereld.
Je wordt gewoon de criminaliteit ingeduwd door de overheid!ik weet het, je komt er helaas niet onderuit.
als ik straks geen inkomen meer heb...tja.
Dubbele dingen wel, maar 30cm is echt teveel (weet ik als nieuwe ervaringsdeskundige).Ik dacht dat jij al iets van 30cm had? Dubbele dingen is natuurlijk niemand blij mee![]()
Dubbele dingen wel, maar 30cm is echt teveel (weet ik als nieuwe ervaringsdeskundige).

Ik niet, maar een goede Surinaamse vriend uit de sportschool is het wel. Op mijn werk (hij is ook daar mijn trainingspartner) gaat het grapje de ronde dat hij in een 1,5m samenleving als een van de weinigen nog corona-safe seks kan hebben.
Ik niet, maar een goede Surinaamse vriend uit de sportschool is het wel. Op mijn werk gaat het grapje de ronde dat hij in een 1,5m samenleving als een van de weinigen nog corona-safe seks kan hebben.
Ik niet, maar een goede Surinaamse vriend uit de sportschool is het wel. Op mijn werk (hij is ook daar mijn trainingspartner) gaat het grapje de ronde dat hij in een 1,5m samenleving als een van de weinigen nog corona-safe seks kan hebben.

ZwakjesGenoeg om die paar weken te overbruggen. Volgende week prikje Janssen.
Ik heb zelf ook een kind en we zitten nog lang niet op het punt dat je niet voor je kind zou kunnen zorgen.Ja ik kan het natuurlijk niet doen. In het ergste geval kan ik niet meer voor mijn kind zorgen. Achja als dat alles is.....
Daar buig ik wel voor. Trainen kan thuis ook wel.
Je poste laats toch dat je covid had? Waarom zou je je dan nu nog vaccineren?Ja ik kan het natuurlijk niet doen. In het ergste geval kan ik niet meer voor mijn kind zorgen. Achja als dat alles is.....
Daar buig ik wel voor. Trainen kan thuis ook wel.
Ze vinden hem over het algemeen niet zo aantrekkelijk omdat hij volgens hen te fors/imponerend is (1m90+ en bijna 140kg, maar geen buik), maar de suggestie over die grote p**mel maakt wel tongen los om het zo maar eens uit te drukken. Heb hem zelf nog nooit bloter dan in zijn t-shirt en trainingsbroek gezien, dus voor hetzelfde geld heeft hij een micropenis. Hij noemt zichzelf "een koning" en heeft nog gelijk ook, enorm sterk die gast.Werkt het gerucht van zijn grote p**mel ook op aantrekkingskracht bij de vrouwen?
Ik heb zelf ook een kind en we zitten nog lang niet op het punt dat je niet voor je kind zou kunnen zorgen.
Het is nog niet zover dat er in elke sector een Qr code gaat worden gevraagd. Dus dat is een beetje vooruitlopen op de zaken. Plus het Janssen vaccin nemen met jou beargumentering om geen vaccin te nemen is ook niet echt logisch mbt. bijwerkingen.