- Waardering
- 1.914
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Hmmmmmmm

Hoe is het momenteel psychisch? Alles oke?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmmmmmm

Hmmmmmmm
Hoe is het momenteel psychisch? Alles oke?
Gelukkig kom ik nu tot de ontdekking dat er hier meerdere dit dus ervaren met vezels, ik dacht echt een darmonderzoek te doen. vakantie rotzooi eten, mooie worstjes draaien. thuiskomen en havermout vreten => vloeibare mest.
OT: die squats van 150kg x 15 is wel gek, het gewicht opzich niet maar de reps... zijn dat ''ass to the grass reps'' of zowat mid-range meer?
Stel je maakt nog een half jaartje of jaar goede progress, denk je dat het dan toch weer gaat kriebelen om nog eens te gaan preppen voor een wedstrijd? Of ben je daar voor je gevoel nog steeds klaar mee?
Wanneer komt die dhb "look" echt of is dit je normalere "bulk" look?
Dan volg ik hier wel, beide compounds ook nog niet gebruiktHet kriebelt wel man, maar ik weet ook hoe ik ben wanneer ik diep moet cutten. Ik wil niet dat mijn zoontje mij zo gaat meemaken.
Dunno bro, ben nu pas aan mijn tweede week bezig. Zal nog wel even duren voordat het gaat pieken. Ik weet ook niet wat de dhb look is, is de eerste keer. Ook nog nooit bold gebruikt.
Wat was je vorige blast eigenlijk? En hoelang heb je gecruised op 300mg test e?
Thanks! Schappelijke doseringen. En een prima fysiek er al mee weten te bouwen.Begonnen met test 250/deca 200 e5d, later test 250/200 tren 2x per week
Korte cruise van 8 weken
Thanks! Schappelijke doseringen. En een prima fysiek er al mee weten te bouwen.
Lekker schranzen manAfgelopen dagen 800 gram lichter geworden. Abnormaal dit. Kcals maar weer uppen. Vandaag 5200 kcals op het menu staan. Zou toch genoeg moeten zijn zou je zeggen.
Herkenbaar.Afgelopen dagen 800 gram lichter geworden. Abnormaal dit. Kcals maar weer uppen. Vandaag 5200 kcals op het menu staan. Zou toch genoeg moeten zijn zou je zeggen.