AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Wat harder en voller. Koud genomen.
Taiile van 87 cm begint er smal uit te zien.

Snapchat-829602558.jpg

Laatst bewerkt:
Gelukkig kom ik nu tot de ontdekking dat er hier meerdere dit dus ervaren met vezels, ik dacht echt een darmonderzoek te doen. vakantie rotzooi eten, mooie worstjes draaien. thuiskomen en havermout vreten => vloeibare mest.

OT: die squats van 150kg x 15 is wel gek, het gewicht opzich niet maar de reps :p... zijn dat ''ass to the grass reps'' of zowat mid-range meer?

Ga altijd zo diep mogelijk. Ik squat eigenlijk nooit op reps maar gaat mij wel goed af. Vind het een stuk pittiger wanneer ik low rep op hoge intensiteit squat.

Bohhhh staat er goed bij man

Stel je maakt nog een half jaartje of jaar goede progress, denk je dat het dan toch weer gaat kriebelen om nog eens te gaan preppen voor een wedstrijd? Of ben je daar voor je gevoel nog steeds klaar mee?

Wanneer komt die dhb "look" echt of is dit je normalere "bulk" look?

Stel je maakt nog een half jaartje of jaar goede progress, denk je dat het dan toch weer gaat kriebelen om nog eens te gaan preppen voor een wedstrijd? Of ben je daar voor je gevoel nog steeds klaar mee?

Het kriebelt wel man, maar ik weet ook hoe ik ben wanneer ik diep moet cutten. Ik wil niet dat mijn zoontje mij zo gaat meemaken.

Wanneer komt die dhb "look" echt of is dit je normalere "bulk" look?

Dunno bro, ben nu pas aan mijn tweede week bezig. Zal nog wel even duren voordat het gaat pieken. Ik weet ook niet wat de dhb look is, is de eerste keer. Ook nog nooit bold gebruikt.

Het kriebelt wel man, maar ik weet ook hoe ik ben wanneer ik diep moet cutten. Ik wil niet dat mijn zoontje mij zo gaat meemaken.

Dunno bro, ben nu pas aan mijn tweede week bezig. Zal nog wel even duren voordat het gaat pieken. Ik weet ook niet wat de dhb look is, is de eerste keer. Ook nog nooit bold gebruikt.
Dan volg ik hier wel, beide compounds ook nog niet gebruikt

Wat was je vorige blast eigenlijk? En hoelang heb je gecruised op 300mg test e?

Flat bench, alweer tijdje geleden
3x100
3x110
3x130
1x140 tikte de steuntjes aan
2x145 alweer
1x147,5 en alweer
1x150 en alweer, out.

Pec fly
5 sets

Smith press
8x70
6x80
6x90
10x70

Machine chestpress
8x93,5
8x93,5
7x93,5
8x93,5

Cable Y raise
5x10

Lateral raises
3x15-8

Snatch grip shrugs ss db curls
4 sets

Rope ext ss hammer curls
5 sets

bb holds ss dippen
3x 40x100 ss 15xbw

Cardio 20 minuutjes

Kcals: 5100

Laatst bewerkt:
Afgelopen dagen 800 gram lichter geworden. Abnormaal dit. Kcals maar weer uppen. Vandaag 5200 kcals op het menu staan. Zou toch genoeg moeten zijn zou je zeggen.

Wow, is nog een uitdaging om zo veel naar binnen te krijgen. Wel lekker, maar als je dat allemaal clean wilt doen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven