AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even voor mijn gevoel, wat doe je om aan de kcals te komen? Want het wordt anders wel een hele berg carbs wegstouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja toch maar wat ez kcals erbij gaan doen. Scheutje olijfolie door mijn shake, wat boterhammen pindakaas erbij. Als dit zo blijft dan ga ik ook sapjes drinken net zoals @vntl Dit doe jij puur vanwege de ez kcals toch??
Ahja, noten en olie. Dan gaat het wel hard. Vloeibare calorieën heeft je lichaam inderdaad niet zo goed door. Toen ik wilde afvallen dronk ik nul vloeibare kcals.

Pfff dat is goed dooreten elke dag.
Dat klinkt leuk voor een paar dagen maar dag in dag uit lijkt mij knap lastig

Ja toch maar wat ez kcals erbij gaan doen. Scheutje olijfolie door mijn shake, wat boterhammen pindakaas erbij. Als dit zo blijft dan ga ik ook sapjes drinken net zoals @vntl Dit doe jij puur vanwege de ez kcals toch??
Easy kcals en zo loop ik niet 24/7 met een opgeblazen gut en houd me vertering het langer vol.

Zit boven de 1000gr carbs moet er niet aan denken dat in vast eten allemaal te moeten eten.

Maatje waarom schrap jij dat klein beetje cardio niet?

5k kcals en nog lichter worden :roflol: Damn

Hoeveel cardio doe je dan?

Blijf overigens deze week op 5000 zitten.
De afgelopen week at ik op de twee rustdagen zo'n 4200. Deze week eet ik dus ook op rustdagen 5000. Dat is toch een ruime 200 kcals meer op weekbasis.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat ik geen gains maak, de spiegel zegt wat anders.

Laatst bewerkt:
Leg curl
6 sets

Squats: triples
100
120
140
160
170
180
190

Leg press single leg
20x40
15x80
12x100
15x120
12x140
12x160

Nordic curls
5 sets

Dragon flags
aantal sets op paar reps, t*ring wat zwaar.

Te lang over gedaan. Beetje veel cafeïne gehad en daardoor lopen ouwehoeren met iedereen.

Gast! 160 single leg god***domme 😅

Voeding van vandaag
160 fat - 540 carbs - 340 protein - 5035 kcals

34 ml olijfolie
300 ml melk
130 g brinta
80 g whey
Miel pops loops 100 g
Kipfilet 565 g
Tortilla 320 g
Knoflooksaus 70 g
Pindakaas 70 g
Brood 6 snee
Noodles 670 g
Kwark 250 g

Op deze manier zit er zo in :) Weinig tijd om te eten vandaag dus prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven