Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, is nog een uitdaging om zo veel naar binnen te krijgen. Wel lekker, maar als je dat allemaal clean wilt doen....
Ahja, noten en olie. Dan gaat het wel hard. Vloeibare calorieën heeft je lichaam inderdaad niet zo goed door. Toen ik wilde afvallen dronk ik nul vloeibare kcals.Ja toch maar wat ez kcals erbij gaan doen. Scheutje olijfolie door mijn shake, wat boterhammen pindakaas erbij. Als dit zo blijft dan ga ik ook sapjes drinken net zoals @vntl Dit doe jij puur vanwege de ez kcals toch??
Even voor mijn gevoel, wat doe je om aan de kcals te komen? Want het wordt anders wel een hele berg carbs wegstouwen.
Easy kcals en zo loop ik niet 24/7 met een opgeblazen gut en houd me vertering het langer vol.Ja toch maar wat ez kcals erbij gaan doen. Scheutje olijfolie door mijn shake, wat boterhammen pindakaas erbij. Als dit zo blijft dan ga ik ook sapjes drinken net zoals @vntl Dit doe jij puur vanwege de ez kcals toch??
Maatje waarom schrap jij dat klein beetje cardio niet?
5k kcals en nog lichter wordenDamn
Easy kcals en zo loop ik niet 24/7 met een opgeblazen gut en houd me vertering het langer vol.
Zit boven de 1000gr carbs moet er niet aan denken dat in vast eten allemaal te moeten eten.
Verstandig om dit wel te doen
Net alsof dat wat zegt lol...
Nou ja op papier leest het verdomd indrukwekkend
Weinig tijd om te eten vandaag dus prima.