AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg vreemd genoeg juist meer puisten als ik eraf ga. Wellicht door die hormoonschommelingen.

Ketoconazole shampoo(2%) heeft mij erg geholpen met haarverlies. Wel minimaal 5 min laten intrekken en je hoofdhuid stimuleren, anders werkt het niet optimaal. Zonder die shampoo zou ik nooit meer masteron gebruiken.
Ketoconazol is tegen schimmelinfecties...

Ketoconazol is tegen schimmelinfecties...

Hoevaak per week was je het daarmee @th0maz ?

Dat is wel vreemd, in farmacotherapeutisch kompas wordt kaalheid juist al bijverschijnsel genoemd (en borstvorming bij mannen btw).

Dat is wel vreemd, in farmacotherapeutisch kompas wordt kaalheid juist al bijverschijnsel genoemd (en borstvorming bij mannen btw).
Als je het te veel gebruikt inderdaad.
  1. Ketoconazol is ontstekingsremmend
    Ketoconazol stimuleert een gezonde hoofdhuid en daarmee een gezonde haargroei door ontstekingen tegen te gaan.

2. Verlagen van dihydrotestosteron
    Ketoconazol verlaagd het enzym 5-alfa-reductase in de hoofdhuid. Het enzym 5-alfa-reductase zorgt ervoor dat testosteron wordt omgezet in dihydrotestosteron (oorzaak van erfelijke haaruitval). Hierdoor wordt haaruitval dat veroorzaakt wordt door erfelijke factoren (Alopecia Androgenetica) geremd of zelfs gestopt.

3. Bestrijden van hoofdroos en eczeem
    Schimmels en hoofdroos krijgen door het dagelijkse gebruik van de ketoconazol geen kans om zich te uit te breiden. Hierdoor wordt er een gezondere situatie voor het haar gecreëerd.

• Topic Starter Topic Starter
Incline bench
3x120 laatste paused
3x125
3x130
3x135
1x140

Pec fly
4 sets

Shoulder dumbbell press
3x8x40

Machine chestpress
10x93,5
8x114,4
6x114,4
9x93,5

Cable Y raise
5x10

Lateral raises
20x10
12x12,5 + 2 dropsets

Cable extensions
30x fs
20x fs
20x fs

Single arm extensions ss bb front raise
setje of 4

Cardio!
toch wel 12 minuten

Shape begint nu zieke vormen aan te nemen. Deze cycle gaat gevaarlijk worden. Krijg al commentaar van anderen en er wordt veel gestaard. Een succesvolle eerste week van de blast.

f**k man. Jij hoeft je toch geen zorgen te maken om deze tumoren te pinnen.

Sowieso de bruutste legs van dit forum 👌
Wat vind je van deze?

5A2F0D0D-F7D3-4FFA-B70D-512702174451.jpeg

Incline bench
3x120 laatste paused
3x125
3x130
3x135
1x140

Pec fly
4 sets

Shoulder dumbbell press
3x8x40

Machine chestpress
10x93,5
8x114,4
6x114,4
9x93,5

Cable Y raise
5x10

Lateral raises
20x10
12x12,5 + 2 dropsets

Cable extensions
30x fs
20x fs
20x fs

Single arm extensions ss bb front raise
setje of 4

Cardio!
toch wel 12 minuten

Shape begint nu zieke vormen aan te nemen. Deze cycle gaat gevaarlijk worden. Krijg al commentaar van anderen en er wordt veel gestaard. Een succesvolle eerste week van de blast.
Lekkere training!

Wat is je uiteindelijke doel? Heb je nog een fysiek voor ogen van iemand, wat je zelf wel heel mooi lijkt om ooit te bereiken? Ben ik wel benieuwd naar.

• Topic Starter Topic Starter
leg curls
8 sets (incl wu)

leg press (single)
15x50
12x90
10x130
10x150 pijn in beide knietjes dus gestopt

squats
20x60
15x80
15x100
15x120
15x140
15x150

nordic curls ss leg raise
3 sets

calves smith
10 sets

cable preachers
4 sets

Het valt mij op dat mijn kuiten goed vooruit gaan. Verder is mijn libido ook verhoogt en heb ik er wat puistjes bij. Ga nu 5 dagen 20mg roa pakken en 2 dagen niets. Verder behoorlijk last van nightsweats. Komt vrij snel en hevig op wanneer ik net slaap. Kwestie van mezelf weer droog maken en op een droog plekje gaan liggen, de rest van de nacht dan geen last meer, vreemd. Ik denk dat de hoeveelheid carbs voor het slapen gaan de oorzaak zijn. Zo eet ik vandaag 300g rijst, 200g gehakt en 500g kwark als laatste meal.

Nog een dingetje...ik las in de log van @Spambod dat ik niet de enige ben met poepprobleempjes, nooit harde keutels en een hoop smeerwerk. Blijkbaar een bb dingetje. Hij zweert bij psyllium husk, nog meer leden die dit kunnen bevestigen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven