MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
leg curls
8 sets (incl wu)

leg press (single)
15x50
12x90
10x130
10x150 pijn in beide knietjes dus gestopt

squats
20x60
15x80
15x100
15x120
15x140
15x150

nordic curls ss leg raise
3 sets

calves smith
10 sets

cable preachers
4 sets

Het valt mij op dat mijn kuiten goed vooruit gaan. Verder is mijn libido ook verhoogt en heb ik er wat puistjes bij. Ga nu 5 dagen 20mg roa pakken en 2 dagen niets. Verder behoorlijk last van nightsweats. Komt vrij snel en hevig op wanneer ik net slaap. Kwestie van mezelf weer droog maken en op een droog plekje gaan liggen, de rest van de nacht dan geen last meer, vreemd. Ik denk dat de hoeveelheid carbs voor het slapen gaan de oorzaak zijn. Zo eet ik vandaag 300g rijst, 200g gehakt en 500g kwark als laatste meal.

Nog een dingetje...ik las in de log van @Spambod dat ik niet de enige ben met poepprobleempjes, nooit harde keutels en een hoop smeerwerk. Blijkbaar een bb dingetje. Hij zweert bij psyllium husk, nog meer leden die dit kunnen bevestigen?
Ik neem het alleen het helpt bij mij helaas niet maar eet ook een schijt hoeveelheid aan eten.

15x150 KG :roflol: Maat, ik blijf het indrukwekkend vinden!

Doe je weleens bloedprikken? Wat voor gear gebruik je nu?

leg curls
8 sets (incl wu)

leg press (single)
15x50
12x90
10x130
10x150 pijn in beide knietjes dus gestopt

squats
20x60
15x80
15x100
15x120
15x140
15x150

nordic curls ss leg raise
3 sets

calves smith
10 sets

cable preachers
4 sets

Het valt mij op dat mijn kuiten goed vooruit gaan. Verder is mijn libido ook verhoogt en heb ik er wat puistjes bij. Ga nu 5 dagen 20mg roa pakken en 2 dagen niets. Verder behoorlijk last van nightsweats. Komt vrij snel en hevig op wanneer ik net slaap. Kwestie van mezelf weer droog maken en op een droog plekje gaan liggen, de rest van de nacht dan geen last meer, vreemd. Ik denk dat de hoeveelheid carbs voor het slapen gaan de oorzaak zijn. Zo eet ik vandaag 300g rijst, 200g gehakt en 500g kwark als laatste meal.

Nog een dingetje...ik las in de log van @Spambod dat ik niet de enige ben met poepprobleempjes, nooit harde keutels en een hoop smeerwerk. Blijkbaar een bb dingetje. Hij zweert bij psyllium husk, nog meer leden die dit kunnen bevestigen?
Psyllium husk is fijn als je aan weinig vezels komt, m.n. in de cut. Ik ben het nu ook blijven gebruiken na de cut (dus in bulk) en stoelgang is prima. Ik neem het vooral voor de verzadiging. Indien je veel groenten en fruit eet (en volkoren producten) zou het niet nodig hoeven zijn, maar wel het proberen waard.

Flinke meal voor het slapengaan, ik dacht dat ik veel at pre-bed.

Vezels verlagen het LDL-cholesterol ook een beetje :heart:

Huh maar vezels zorgen er toch voor dat je kak juist vloeibaarder wordt toch?

• Topic Starter Topic Starter
Tja ik heb het zowel in de bulk als in de cut. En ook in de periode dat ik nog niet aan het juicen was. Gek genoeg heb ik hier geen last van wanneer ik een weekendje rotzooi ga vreten.

Wat vind je van deze?

5A2F0D0D-F7D3-4FFA-B70D-512702174451.jpeg
Onlangs hoogeveen? Die benen komen me bekend voor 👀

Psyllium husk is fijn als je aan weinig vezels komt, m.n. in de cut. Ik ben het nu ook blijven gebruiken na de cut (dus in bulk) en stoelgang is prima. Ik neem het vooral voor de verzadiging. Indien je veel groenten en fruit eet (en volkoren producten) zou het niet nodig hoeven zijn, maar wel het proberen waard.

Flinke meal voor het slapengaan, ik dacht dat ik veel at pre-bed.

Ja is meestal iets minder (-100g ongekookte rijst) maar had wat in te halen. Nu kan ik niet slapen met die volle pens, staat aardig bol. En de wekker gaat weer om 5u....

• Like
Waarderingen: BB_
Tja ik heb het zowel in de bulk als in de cut. En ook in de periode dat ik nog niet aan het juicen was. Gek genoeg heb ik hier geen last van wanneer ik een weekendje rotzooi ga vreten.
Precies hetzelfde! Eet ik alleen maar rotzooi heb ik een prima stoelgang

Van zoetstoffen ga ik aan de schijterij (staat ook bij sommige producten dat het een laxerend effect kan hebben).

Iets van drie uurtjes geslapen, tussendoor maar ff op de plee slapen. Vanmorgen zag ik weer een daling op de weegschaal. Voeding dus naar 4800 op trainingsdagen 4300 op rustdagen.

Laatst bewerkt:
Gelukkig kom ik nu tot de ontdekking dat er hier meerdere dit dus ervaren met vezels, ik dacht echt een darmonderzoek te doen. vakantie rotzooi eten, mooie worstjes draaien. thuiskomen en havermout vreten => vloeibare mest.

OT: die squats van 150kg x 15 is wel gek, het gewicht opzich niet maar de reps :p... zijn dat ''ass to the grass reps'' of zowat mid-range meer?

Zou zeker die psyllium shit een kans geven als ik jou was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven