XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zijn jullie er nog allemaal redelijk vanaf gekomen. Deze kwam mij achterna.

2F925DF5-C563-48AB-A461-CDF0AFBEBAE8.jpeg

moest je daarop zitten?

Lucky jullie wij kregen met zoiets.
Screenshot_20201104-112214_Chrome.jpg

• Topic Starter Topic Starter
houten lepels, sloefen, beste van allemaal de platte hand maar zoals Camel zegt na een tijd voel je dat niet meer, heeft mij wel sterk gemaakt zou geen ander opvoeding wille was gewoon echt nodig bij mij haha

Ja een normale pak rammel niet. Maar eentje waarbij je neus krom is geslagen wel..t*ring zeg, mocht ook pas een dag erna naar de dokter omdat ik mij niet zo aan moest stellen.

• Topic Starter Topic Starter
Het is inmiddels wel duidelijk dat bb'ers eigenlijk allemaal een fucked up childhood hebben gehad en dat wij onze ellende maar afreageren door ons lijf elke dag te slopen en daar ook nog eens van te genieten. Sommige gekkies snijden zichzelf of duwen peukies uit in hun huid, andere gekkies doen ijzer verzetten.

De treen van vandaag.

Barbell rows
5x5x110

Benchpress: paused/wide grip
5x100
5x110
5x115
5x120

T-bar row: wide grip
8x40
8x60
8x80
8x100

Meadows row
12x20
12x40
8x50
6x55
8x50

Calf raises smith
8 setjes

Veel last van brachialis, klote is dat. Niet alleen tijdens trainen maar het zeurt de hele dag door. Gaat wel weer ff duren ben ik bang, vooral omdat ik natuurlijk blijf trainen en belasten.

Momenteel alweer 4 weken aan het blasten en een kleine 4 kg aangekomen.

79+4 kg 83kg ?

Lekkere training man!

misschien helpt het om je elleboog inclusief gedeelte van je onderarm in een badje met heel warm water te doen.
helpt soms bij mij wel.

Zou er mee uitkijken man, heb zelf ook doorgedaan en nu al 3.5 week uit de running door die klote arm

Voeg een paar honderd mgs deca toe als je nu toch aan het blasten bent. Heeft mij van een slepende elleboogblessure afgeholpen binnen een paar weken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven