Jelleggg
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 896
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Nah hele goeie jeugd zelfs !Wat heeft iedereen hier toch een zware jeugd gehad poeh poeh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nah hele goeie jeugd zelfs !Wat heeft iedereen hier toch een zware jeugd gehad poeh poeh
Dan zijn jullie er nog allemaal redelijk vanaf gekomen. Deze kwam mij achterna.
![]()
Als die daarna weer de keukenla inging viel het allemaal wel mee.Kennen andere deze lepel ook? Deze kwam bij mij alleen tevoorschijn als ik het echt heel erg bont had gemaakt.
Respect! Jij herkent het object.
Is dat zo ? Zo werd hij bij ons niet gebruikt.
Ze hadden je beter je puisten kunnen laten uitknijpen voor strafIk moest voor straf altijd calf raises op de trap doen van mijn ouders.
Ze hadden je beter je puisten kunnen laten uitknijpen voor straf
Doe ik wel aan het kontje van je vriendinhij laat ze expres zitten zodat jij eraan kan likken.
v**le hond ik sla je hoofd ertussen ik heet geen wouterhouten lepels, sloefen, beste van allemaal de platte hand maar zoals Camel zegt na een tijd voel je dat niet meer, heeft mij wel sterk gemaakt zou geen ander opvoeding wille was gewoon echt nodig bij mij haha
Kwam na die tijd ook niet terug?Voeg een paar honderd mgs deca toe als je nu toch aan het blasten bent. Heeft mij van een slepende elleboogblessure afgeholpen binnen een paar weken.