Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zou er mee uitkijken man, heb zelf ook doorgedaan en nu al 3.5 week uit de running door die klote arm

Voeg een paar honderd mgs deca toe als je nu toch aan het blasten bent. Heeft mij van een slepende elleboogblessure afgeholpen binnen een paar weken.

Heb er vaker last van. Dacht ik ga ff hammer curls doen nu ik er al een tijdje geen last meer van had om de boel wat aan te sterken. Geen goed idee. Gaat vanzelf voorbij, is gewoon ff kut.

heb het een weekje of 2 terug gehad moest serieus mijn training stoppen kon geen dumbel meer optillen.

Lekkere training man!

misschien helpt het om je elleboog inclusief gedeelte van je onderarm in een badje met heel warm water te doen.
helpt soms bij mij wel.

Morge rustdagje, scheelt ook weer wat. Zou ik een weekje niet trainen is het denk ik ook wel weg. Morgen eens een warm bad nemen of vanavond.

Het is inmiddels wel duidelijk dat bb'ers eigenlijk allemaal een fucked up childhood hebben gehad en dat wij onze ellende maar afreageren door ons lijf elke dag te slopen en daar ook nog eens van te genieten. Sommige gekkies snijden zichzelf of duwen peukies uit in hun huid, andere gekkies doen ijzer verzetten.

De treen van vandaag.

Barbell rows
5x5x110

Benchpress: paused/wide grip
5x100
5x110
5x115
5x120

T-bar row: wide grip
8x40
8x60
8x80
8x100

Meadows row
12x20
12x40
8x50
6x55
8x50

Calf raises smith
8 setjes

Veel last van brachialis, klote is dat. Niet alleen tijdens trainen maar het zeurt de hele dag door. Gaat wel weer ff duren ben ik bang, vooral omdat ik natuurlijk blijf trainen en belasten.

Momenteel alweer 4 weken aan het blasten en een kleine 4 kg aangekomen.
Ik heb ook maanden last gehad van mijn brachialis. Heb het idee dat facepulls en het doen van rows met onderhandse grip ipc bovenhands het bij mij verholpen heeft. Ik ben nu pullups aan het opbouwen en zit nu bijna weer op bodyweight zonder pijn. Heb wel weer een tenniselleboog... het is de leeftijd die begint te tellen ofzo....

Voodoo flossen helpt bij mij ook wel, helpt beter bij een tenniselleboog, maar ook die brachialis leek er wel beter van te worden.

Dat is echt huge op 1.68cm. Dan zou je als je 1.85cm geweest was, rond de 110/115kg zitten.

Indien dat een single digit 95 kg is zou dat impressive zijn. Ben benieuwd hoe mijn shape tegen die tijd is, de laatste keer dat ik 95/96 woog was behoorlijk vettig.

Hier een vergelijking. De fatty pic is off en zo'n 92 kg. De minder fatty pic is zo'n 2 kg geleden, ongeveer 86/87.
Indien ik weer op 92 sta ga ik exact dezelfde foto proberen te maken, zelfde licht, ruimte, spiegel.

20191124_161121343_iOS.jpg
Snapchat-1781497520.jpg

Indien dat een single digit 95 kg is zou dat impressive zijn. Ben benieuwd hoe mijn shape tegen die tijd is, de laatste keer dat ik 95/96 woog was behoorlijk vettig.

Hier een vergelijking. De fatty pic is off en zo'n 92 kg. De minder fatty pic is zo'n 2 kg geleden, ongeveer 86/87.
Indien ik weer op 92 sta ga ik exact dezelfde foto proberen te maken, zelfde licht, ruimte, spiegel.

20191124_161121343_iOS.jpg
Snapchat-1781497520.jpg
Ben heel benieuwd. Ziet er nu al impressive uit. Hoelang duurt je blast nog?

Ik zou het daar niet proberen, maar ik denk dat schouders wellicht nog wel kan lukken. Ook gezien jouw bodyfat.

Ik vond quads ook heel klote altijd. Zo erg, dat ik daar jarenlang niet in gepinned had. Maar destijds pinde ik ook met 23g(die blauwe).

Sinds ik deze 27g gebruik heb ik echt nergens meer last van. Ik kan niet meer zonder. Voorheen pinde ik net als jij alleen glutes/schouders.

27g. Ik weet niet welk merk jij gebruikt, maar met dat merk dat ik gebruik gaat het gewoon makkelijk in mijn quads.

Net dus met grijs in de schouder gezet. Moest wel wat harder drukken door dat dunnere naaldje, maar het zit er in. Hoe merk ik wanneer ik toch niet genoeg heb gezet? Krijg je dan een ophoping/verdikking oid?

Ophoping of verdikking krijg je bij subcutaan.
Intramusculair zul je dat niet hebben, tenzij je een ontstekingsreactie krijgt

Maar grijze naalden ken ik eerlijk gezegd niet.
Ik ken alleen groen voor i.m. en oranje voor s.c.

Ophoping of verdikking krijg je bij subcutaan.
Intramusculair zul je dat niet hebben, tenzij je een ontstekingsreactie krijgt

Grijs is 13 mm. Maar normaal gesproken kan je met slin naalden ook in de delts zetten dus het lijkt mij geen probleem. Zie in ieder geval nog geen verdikking.

Ik gebruik nu niks meer, heb ik de leeftijd niet meer voor ;)
En niet meer de tijd om structureel goed te trainen helaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven