Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat dat per ouder verschilt. Na 10 keer nog niet luisteren, terwijl het constant netjes en op de juiste manier gevraagd is. Ik moet zeggen bij mij heeft het gewerkt. Ik kon als kind zijnde ook echt het bloed onder me ouders hun nagels vandaan halen. Kreeg ik dan een lichte oorvijg, was ik toch wel de rest van de dag respectvol.
De truc van goed ouderschap is zorgen dat het niet komt tot die tien keer.

Ja maar waar trek je de grens?
Corrigierende tik vs. mishandeling liggen wel ver uit elkaar though...

Een corrigierende tik gebeurt als je kind iets flikt wat niet kan. Kindermishandeling gebeurt als de ouder zelf behoorlijke issues heeft en dat afreageert op het kind.

ik heb genoeg klappen gehad vroeger, hoef niet helemaal in detail te gaan maar genoeg aan over gehouden.

Met de sloef grootgebracht werkte voor mij wel persoonlijk

Dat slaan lijkt mij het ergste geval onder "kut" zijn, weet niet wat je nog kut kan doen in zijn geval. Paar maanden minder naar om kijken vind ik niet zo kut.
En ik heb nergens gezegd dat ik jonger dan 1 was. Meeste klappen ontvangen rond 5-10 jaar.

Edit: kut doen is misschien tov de mama? Dan oké, niet goed.
Heb jij het nou allemaal over ?
Ik reageerde op je post omdat je het had over "slaag" krijgen terwijl zijn kind nog geen jaar oud is.
Tussen 5-10jaar is een ander verhaal maar daar gaat het hier dus helemaal niet over.

bij mij ook wel maar dan met de deegroller
houten lepels, sloefen, beste van allemaal de platte hand maar zoals Camel zegt na een tijd voel je dat niet meer, heeft mij wel sterk gemaakt zou geen ander opvoeding wille was gewoon echt nodig bij mij haha

Heb jij het nou allemaal over ?
Ik reageerde op je post omdat je het had over "slaag" krijgen terwijl zijn kind nog geen jaar oud is.
Tussen 5-10jaar is een ander verhaal maar daar gaat het hier dus helemaal niet over.
Ik heb het over kut gedrag als ouder

houten lepels, sloefen, beste van allemaal de platte hand maar zoals Camel zegt na een tijd voel je dat niet meer, heeft mij wel sterk gemaakt zou geen ander opvoeding wille was gewoon echt nodig bij mij haha

Dan heb je geen echte klappen gehad dat je iets brak of littekens aan over hield:roflol:

Ik werd niet geslagen ik val ook altijd buiten de boot.

Kennen andere deze lepel ook? Deze kwam bij mij alleen tevoorschijn als ik het echt heel erg bont had gemaakt.

1604485101706.png

ik had het meer over zoiets de echte turkse variant

deze kwamen ook wel eens nog over de vloer rollen met een stuk ducktape

1604485220736.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven