XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.143
Alvast de training van vanavond

Squats #40 1.5
5x110
4x130
2x3x155
2x3x175
4x2x187,5
4x3x165
4x145
5x120

+ Leg curls, Smith machine calves, Leg raises

Geen negatieve sides, gewicht gaat prima en eetlust is ook oke..Geen problemen met slapen, gekke krampjes of steken, geen agressie, geen gyno, geen haarverlies, geen extreem hoog libido..it's all good. Wel een hoop vocht...dus zal wel kg's inleveren. Ben alweer 6 weken aan het blasten zag ik. Tijd vliegt zo. Weet nog niet hoelang ik blijf blasten, denk aan 14-16 weken en dan minstens 12 weken cruise.
Daarom is DHB wel een goede compound imo; je hebt er bijna geen sides van. Alleen die PIP dan, maar volgens mij heeft dat ook met die olie etc te maken. Ik had er zelf niet zo veel last van.

Hangt ook beetje van hoe je je voelt denk ik. Soms had ik in week 14 weer ineens goede gains gemaakt. Hoeveel gear zit je nu?

• #1.145
Daarom is DHB wel een goede compound imo; je hebt er bijna geen sides van. Alleen die PIP dan, maar volgens mij heeft dat ook met die olie etc te maken. Ik had er zelf niet zo veel last van.

Hangt ook beetje van hoe je je voelt denk ik. Soms had ik in week 14 weer ineens goede gains gemaakt. Hoeveel gear zit je nu?

750 test - 600 dhb

Misschien de test nog iets uppen vanaf week 10.

• #1.146
Paused Benchpress
3x125
3x127,5
3x130
3x132,5

Pendlay rows
4x

Single arm machine row (standing, full extension, hold on top)
10x35
10x40
8x45
6x50

Pulldown
4 sets (slow, high rep)

Snatch grip high pull
5 sets

Incline dumbell row elbows high
4 sets

Seated dumbell curls
10x10x12,5

Paused 130. Kolere.

Lekkere weights hoor

• #1.150
Paused Benchpress
6x3x127,5

Ohp (deze weer oppakken)
6x5x60
3x5x70 soepel, ez.

Chestpress
5 sets

Side raise
6 sets

Triceps 2 oefeningen en 1 biceps

Die snatch grip high pull heb je er nog steeds inzitten, toch tevreden over?
En hoe is t met t roken?

• #1.152
Die snatch grip high pull heb je er nog steeds inzitten, toch tevreden over?
En hoe is t met t roken?

Ben nog steeds aan het kloten met de uitvoering. De juiste grip breedte, zorgen dat de barbell langs het lichaam glijdt en terwijl ik vanuit mijn heupen momentum creëer.

Nog steeds gestopt met roken :)

• #1.153
Voor de bankrukkers onder ons. Ik merk dat er onderin behoorlijk wat spanning op mijn schouders komt te staan. Schouders gaan na een tijdje zwaar banken ook altijd protesteren, bij bb ohp merk ik dit weer niet. Kan ik iets doen om dit comfortabeler te maken voor mijzelf?

Voor de bankrukkers onder ons. Ik merk dat er onderin behoorlijk wat spanning op mijn schouders komt te staan. Schouders gaan na een tijdje zwaar banken ook altijd protesteren, bij bb ohp merk ik dit weer niet. Kan ik iets doen om dit comfortabeler te maken voor mijzelf?

Wide grip?
Dag na banken met enkel de bar reps maken helpt wat, hersteld dan sneller.

En natuurlijk geen aas gebruiken...had je nu met 100kg liggen stoeien en nergens last van.

Laatst bewerkt:
  • #1.156
Wide grip?
Dag na banken met enkel de bar reps maken helpt wat, hersteld dan sneller.

En natuurlijk geen aas gebruiken...had je nu met 100kg liggen stoeien en nergens last van.
Natty druk ik ook 140 en squat ik ook 200+ Moet er ondanks de gear echt hard voor knokken om sterker te worden.

• #1.158
Squats #40 2.1

5x110
4x130
2x3x155
5x3x175 f**k wat makkelijk
4x3x165
2x3x155

Lying leg curls
8 sets

Roman chair