XXL Nutrition

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
  • #1.123
Barbell rows
5x110
5x120
5x120
5x120
5x120

T-bar wide grip
8x60
8x80
8x90
6x100

Db rows
3x10x40

Straight arm pulldowns
6 sets

Cable curls
4 sets

Bent over db raise ss db curls
geen idee hoeveel sets

Snatch grip high pull, vergeten dat ik die nog moest doen
setje of 5 dacht ik

Nog even met iemand gepraat over trainen eten maar snel afgekapt. Indien er zoveel stierenstront uit komt heb je er gewoon geen zin meer in.

Heb jij toch niet meer nodig? Je hebt een goede basiskennis.

• #1.125
Heb jij toch niet meer nodig? Je hebt een goede basiskennis.

Ja gewoon wat kletsen, maar als pipo dan zegt dat hij onlangs een pot eiwitten gekocht had en dat het geen zin heeft bij hem dan loop ik weg. Letterlijk. Beetje ervaringen delen is prima maar hier ga ik niet aan beginnen.

Ja gewoon wat kletsen, maar als pipo dan zegt dat hij onlangs een pot eiwitten gekocht had en dat het geen zin heeft bij hem dan loop ik weg. Letterlijk. Beetje ervaringen delen is prima maar hier ga ik niet aan beginnen.
Ik zit altijd in een dubio:
Ga ik deze mensen helpen en mijn tijd er in steken, of laat ik deze mensen hun eigen sprookjes en bro science geloven.
Nummer 2 is een stuk minder tijdrovend :roflol:

• #1.127
Ik zit altijd in een dubio:
Ga ik deze mensen helpen en mijn tijd er in steken, of laat ik deze mensen hun eigen sprookjes en bro science geloven.
Nummer 2 is een stuk minder tijdrovend :roflol:
Heeft geen zin, wat je zegt komt toch niet binnen. En f**k dat man, iedereen kan zich toch een beetje inlezen? Het is geen rocketscience.

Heeft geen zin, wat je zegt komt toch niet binnen. En f**k dat man, iedereen kan zich toch een beetje inlezen? Het is geen rocketscience.
Iedereen maakt het zoiezo allemaal te moeilijk.. gewoon harder gaan als vorige keer .. bijkomen meer eten, afvallen minder eten easy

• #1.131
Extra treen, had eigenlijk een afspraak staan maar die werd verzet.

Verder t*fus veel last van pip wanneer ik in de quads zet. Zal wel verminderen na aantal weken.

Paused Benchpress
5x125
5x125
5x125
4x125
5x125

+ Rope extensions - Side raises

Goed bezig, champ.

Er is de laatste tijd ook veel fake spul in omloop, moet je niet onderschatten

• #1.134
Die pip is wel fucked up vandaag. Loop de hele tijd met mijn been te slepen alsof ik een houten poot heb. Je ziet mijn collega's ook denken wtf is er met hem.

Hoe gaat het met de DHB trouwens? Aan je huidige posts te lezen gaat het wel lekker zo te zien.

Ik word van DHB zelf ook wat assertiever. Sommigen omschrijven het ook als een light tren.

• #1.136
Hoe gaat het met de DHB trouwens? Aan je huidige posts te lezen gaat het wel lekker zo te zien.

Ik word van DHB zelf ook wat assertiever. Sommigen omschrijven het ook als een light tren.

Geen negatieve sides, gewicht gaat prima en eetlust is ook oke..Geen problemen met slapen, gekke krampjes of steken, geen agressie, geen gyno, geen haarverlies, geen extreem hoog libido..it's all good. Wel een hoop vocht...dus zal wel kg's inleveren. Ben alweer 6 weken aan het blasten zag ik. Tijd vliegt zo. Weet nog niet hoelang ik blijf blasten, denk aan 14-16 weken en dan minstens 12 weken cruise.

• #1.137
Squats #40 1.1
5x110
4x130
2x3x155
5x3x175 kippetje

Bulgarian splits
15x
15x20
12x25
12x30

Lying leg curls
Geen idee hoeveel

Calves smithmachine
Geen idee

Leg raise
5x8

Hé maat, wat is je lengte eigenlijk? Even ter beeldvorming van je fysiek tov gewicht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven