Fitness Seller

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, daarom zei ik ook “over het algemeen”
Ik ben een niet leuke wielrenner, en zoek je op bij het stoplicht en trek je ook zo door je raam naar buiten, niet met mij hé ? Ik verheug me er nu al bijna op :D
je herkend me aan, dat mijn schoenen op de fiets blijven en ik op je af kom op sokken :windup:

Ik ben een niet leuke wielrenner, en zoek je op bij het stoplicht en trek je ook zo door je raam naar buiten, niet met mij hé ? Ik verheug me er nu al bijna op :D
je herkend me aan, dat mijn schoenen op de fiets blijven en ik op je af kom op sokken :windup:
Voor jou zal ik keurig ruimte maken. En met twee wielen door de berm rijden.

Ik wijk ook geen centimeter uit voor die lui, als ze in een hele groep recht op je af fietsen. Altijd leuk om na afloop even in je binnenspiegel te kijken. :fu:
Mensen echt in gevaar brengen vind ik nog een stuk asocialer. En als jij een keer een wielrenner doodrijdt dan vraag ik me af je nog steeds zo stoer doet.

Dat ligt er maar net aan of ik er mee weg weet te komen.

serieuze pief
Zolang het een grapje is snap ik het wel. Maar vind de absurde haat naar wielrenners toe echt bizar. Er zijn daadwerkelijk mensen die wielrenners van de weg rijden voor de lol. Best triest.

Verder eens. Zitten een hoop irritante groepjes tussen.

Zolang het een grapje is snap ik het wel. Maar vind de absurde haat naar wielrenners toe echt bizar. Er zijn daadwerkelijk mensen die wielrenners van de weg rijden voor de lol. Best triest.

Verder eens. Zitten een hoop irritante groepjes tussen.
Nee tuurlijk is het te zot voor worden om iemand expres van ze fiets te rijden. En de meesten wielrenners maken altijd keurig ruimte als je ze wil passeren. Maar er zijn een enkeling die denken dat ze alles kunnen maken. En hoe asociaal dat ook klinkt, daar ga ik dan ook echt geen ruimte voor maken, laat ze dan maar effe goed schrikken.

Nee tuurlijk is het te zot voor worden om iemand expres van ze fiets te rijden. En de meesten wielrenners maken altijd keurig ruimte als je ze wil passeren. Maar er zijn een enkeling die denken dat ze alles kunnen maken. En hoe asociaal dat ook klinkt, daar ga ik dan ook echt geen ruimte voor maken, laat ze dan maar effe goed schrikken.
Dat zijn de eikels. Precies dezelfde figuren die je in de auto afsnijden oid.

Ja En in groepen gaan ze raar doen. Motorrijders hebben daar ook een handje van.

Vind het wel bijzonder hoe die vooroordelen en haat naar wielrenners zich uit. Meermaals meegemaakt dat ik netjes op het fietspad fiets en wil oversteken waar ik gewoon voorrang heb, maar dat bestuurders soms bijna gewoon denken: voor die wielrenner stop ik niet hoor! Twee keer flink moeten uitwijken omdat ik geen voorrang kreeg. Op het laatst remmen ze dan toch maar

Vind het wel bijzonder hoe die vooroordelen en haat naar wielrenners zich uit. Meermaals meegemaakt dat ik netjes op het fietspad fiets en wil oversteken waar ik gewoon voorrang heb, maar dat bestuurders soms bijna gewoon denken: voor die wielrenner stop ik niet hoor! Twee keer flink moeten uitwijken omdat ik geen voorrang kreeg. Op het laatst remmen ze dan toch maar

Soms ook niet, en een indtukwekkend postuur helpt ook niet altijd. De WSM is een maand geleden van zijn fiets gereden.

• Topic Starter Topic Starter
incline db press ss incline db fly
5x10

chest press ss pec deck
4x10

machine shoulder press ss bb front raise
4x10

side raise ss rope ext
8x10-8

db curls ss db kickbacks
6x10-6

kapoet

Wat voor een auto heb je?

Voor een turbo mag op €750 tot €1000 rekenen incl montage.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven