MuscleMeat

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht dat je iets met minder cilinders zocht.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat je iets met minder cilinders zocht.

Ik ken geen 2cilinder (naked) voor max 5k. Ja tuono, maar die zijn wel erg lelijk. Mt (3cil) vind ik dan weer te weinig vermogen hebben. Buell x1 vind ik een heel gaaf ding vanwege het geluid, maar de betrouwbaarheid...Een sm had ik ook een tijd oog naar, maar bij nader inzien trek ik toch liever naar het karakter van een racer.

Maak eens een ritje op een Moto Morini Corsaro.

Een mooie Harley ofzo niets voor jou? Die overpowered nakeds zijn wel echte killers, wat wel kut is als je een gezin hebt

Wielrenners zijn ook net Marokkanen, in een groep denken ze dat ze t*ring tof zijn. Nare mannetjes.
Ja, in groepen willen ze zich nog wel eens gedragen als teringaso’s. Voor mij ook een reden om niet in een groep te fietsen.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik wijk ook geen centimeter uit voor die lui, als ze in een hele groep recht op je af fietsen. Altijd leuk om na afloop even in je binnenspiegel te kijken. :fu:

Hangt een ander prijskaartje aan, deze staat te koop voor 4500.

Op zichzelf weinig geld voor veel motor, hoop dat het een goed exemplaar is. Mijn Speed Triple uit 2012 met 20k kostte ruim 8000, maar ik moest er per se 1 hebben. Geen nieuwe gekocht omdat ik hem overal neerzet. Volgens mij zijn die Yamaha 1000 blokken behoorlijk betrouwbaar, vooral in vergelijking met Tuono en dergelijke exoten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven