AndroidHealthClinic

Kameel

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Voor jasjes heb je kwartmaten, die zijn wijder, voor de kleinere dikke man zal ik maar zeggen. Jij zal die dan aan de taille moeten laten innemen, als ze bij je armen en schouders goed zitten en de lengte is OK, dan lukt dat een goede kleermaker wel. Mijn favo Turk was ook nog eens heel goedkoop. Een keer een heel pak laten vermaken - 40 euro ofzo.

Maar de armen, schouders kunnen ze evt ook verstellen?

Maar de armen, schouders kunnen ze evt ook verstellen?
Armen wel, breder maken kan niet, innemen kan als het goed is ook op de armen, of korter maken. Maar dat is bij mij nooit nodig geweest. De taille wat innemen wel.

Edit: Ik lees net dat bij een goed jasje je vaak de armen en schouderbreedte zelfs nog wat wijder kan laten maken. Uiteindelijk is op maat maken misschien toch de beste keuze, als je dat hele ding moet verbouwen kun je beter wat geld uitgeven aan iets dat goed zit. Het lastigste zal het misschien zijn je biceps, als dat echt niet past vraag ik me af of er nog stof in die mouw zit om hem uit te nemen en er nog goed uit te laten zien....

Laatst bewerkt:
leg curls
15x5
12x7
10x9
3x10x11

leg extensions
15x3
12x5
10x7
3x10x9

leg press
12x140
12x180
12x220
12x260
8x300
8x330
12x350

squats
5x60
5x80
5x100
5x120
5x140
5x150
5x160
5x170

SL dumbell DL ss donkey calf raise
3 sets

Donkey calf raise
7 sets

Best nog een hoge squat kunnen presteren na zoveel sets leg press :clap:

Wat een volume op de legpress :eek:

Zit te denken om een fz1 te kopen. Veel koppel, veel pk, betere zithouding en wat lager aan de grond. Ik zag deze staan, met powercommander komt hij uit op 167 pk.

yamaha-fz-1-1344934_1.jpg

Ik zou dood neervallen na zoveel legpresses

Motorisch eigenlijk vergelijkbaar met je GSXR, alleen veel sneller in de praktijk. Een BMW S1000R (single R) is nog beter maar misschien vind je die minder mooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven