- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
tren?Nope. We waren wel bezig met een samenlevingscontract maar daar is iets tussen gekomen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tren?Nope. We waren wel bezig met een samenlevingscontract maar daar is iets tussen gekomen.
Voor jasjes heb je kwartmaten, die zijn wijder, voor de kleinere dikke man zal ik maar zeggen. Jij zal die dan aan de taille moeten laten innemen, als ze bij je armen en schouders goed zitten en de lengte is OK, dan lukt dat een goede kleermaker wel. Mijn favo Turk was ook nog eens heel goedkoop. Een keer een heel pak laten vermaken - 40 euro ofzo.
Tuurlijk, maar het is zonde om een Blouse van €40 te kopen. En hem vervolgens voor een barkie te laten innemen.Maar de armen, schouders kunnen ze evt ook verstellen?
Heel verstandig.
Armen wel, breder maken kan niet, innemen kan als het goed is ook op de armen, of korter maken. Maar dat is bij mij nooit nodig geweest. De taille wat innemen wel.Maar de armen, schouders kunnen ze evt ook verstellen?
gewoon over 3 maanden terug komen voor garantie, werkt prima. Die lui hebben vaak niks door.Heb je net een klein fortuin uitgegeven aan een blouse op maat en dan ga je blasten....tis niet makkelijk zo![]()
Best nog een hoge squat kunnen presteren na zoveel sets leg press![]()
midlifecrisisje?Zit te denken om een fz1 te kopen. Veel koppel, veel pk, betere zithouding en wat lager aan de grond. Ik zag deze staan, met powercommander komt hij uit op 167 pk.
![]()